AndroidHealthClinic

Aankondiging * Inschrijvingen Foto Contest 2010 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl , Bodylab.nl & Fitness-Seller. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je je nu nog inschrijven voor deze contest, of pas weer over een paar maanden?
 
Inschrijvingen voor deze contest zijn gesloten.
 
Een klein vraagje Big-T.

Tellen "before" foto's ook mee als gewone contest foto's? Mag je dus bijv. ook 4 foto's van nu en één of twee before foto als vergelijking.
Of is het dan als je een before foto plaatst dat je nog maar 3 foto's mag plaatsen in je collage.
 
Goede vraag. Dit kon in eerdere contests nog wel, maar vermits het eigenlijk niet over een transformatie gaat in deze contest, mogen before foto's alleen in de logs geplaatst worden.
 
Een klein vraagje Big-T.

Tellen "before" foto's ook mee als gewone contest foto's? Mag je dus bijv. ook 4 foto's van nu en één of twee before foto als vergelijking.
Of is het dan als je een before foto plaatst dat je nog maar 3 foto's mag plaatsen in je collage.

Als ik me niet vergis is 4 foto's max, maar waarom zou je een before foto plaatsen.

Je hebt al "maar" 4 foto's om je van je beste kant te laten zien, zonde om een foto te verspillen met een niet toedoende before foto.

Edit....niet dus.:D
 
Oke duidelijk :)
 
Oke duidelijk :)

maar het is natuurlijk wel grappig om een foto te laten zien dat je bv net begon. misschien doe ik dat ook nog wel:) scharminkel als ik nu zo zie :D
 
maar het is natuurlijk wel grappig om een foto te laten zien dat je bv net begon. misschien doe ik dat ook nog wel:) scharminkel als ik nu zo zie :D

Big-t zegt net dat dat dus niet mag ;)

Naja alleen in je logje dus. Maar je kunt dan ook een linkje naar je log in je verhaaltje zetten die bij de foto's komt.
Of bedoelde je dat :P

En eigenlijk doet een before foto er officieel niet toe tremendes daar heb je gelijk in. Alleen is het wel leuk om te zien wie wat heeft bereikt in de tijd dat hij/zij heeft getraind toch? Ook al moet je niet gaan beoordelen a.d.h.v. de before foto's, wat dan idd wel lastig(er) wordt:p.
 
Big-t zegt net dat dat dus niet mag ;)

Naja alleen in je logje dus. Maar je kunt dan ook een linkje naar je log in je verhaaltje zetten die bij de foto's komt.
Of bedoelde je dat :P

En eigenlijk doet een before foto er officieel niet toe tremendes daar heb je gelijk in. Alleen is het wel leuk om te zien wie wat heeft bereikt in de tijd dat hij/zij heeft getraind toch? Ook al moet je niet gaan beoordelen a.d.h.v. de before foto's, wat dan idd wel lastig(er) wordt:p.

leuk om te laten zien wat we bereikt hebben, dat bedoelde ik idd. dat kan gewoon in je logje ook.
 
En eigenlijk doet een before foto er officieel niet toe tremendes daar heb je gelijk in. Alleen is het wel leuk om te zien wie wat heeft bereikt in de tijd dat hij/zij heeft getraind toch?.

Oh ja! dat is zeker leuk, maar dan idd in het logje.

Die 4 pic's...daar wordt je op beoordeeld door je medeforummers, dus die moet je optimaal benutten vindt ik.

Daarnaast...die heb je ook wel nodig, zeker nu een benen pic verplicht is geworden..
 
wat is het min aantal foto's
 
Waar kijken jullie naar? Hoe ripped iemand is of het een mooi lichaam heeft?
 
De jury bestaat uit de vaste DBB leden, dus er is niet een soort van jury die nadruk legt op bepaalde punten, iedereen vult dat zelf in. Uiteraard zal de beste de meeste kans maken om te winnen. Dus massa met laag vet %, en als het voor je leeftijd ook nog eens erg goed is dan is dat een extra bonus.
 
Ja, volgend jaar sowieso weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven