XXL Nutrition

Aankondiging Inschrijvingen Fotowedstrijd 2017 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT]

Vrouwen aparte contest of samen?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

Waarom zou je niet zelf stemmen? Je kan toch wel beetje kritisch ook naar anderen kijken? En degene waarvan je t niet weer of niet/amper hebt gevolgd overslaan.
Kan zeker, ik denk ook dat ik wel ga stemmen, maar niet op mezelf. Kritisch naar anderen kijken moet geen probleem zijn, komt goed:D.
 
Ik heb besloten bij de mannen helemaal niet te stemmen, omdat ik niet weet wie er natty zijn en uit principe geen punten wil geven aan niet-natty deelnemers.
 
Dus je stemt alleen op Natty87
Ik heb alleen de dames punten gegeven, zien er allemaal uit als natty haalbaar (en ja, ik weet dat dat geen garantie is).
Bij de mannen weet ik 100% zeker dat niet iedereen natty is, dus stem ik daar helemaal niet.
 
Ik heb alleen de dames punten gegeven, zien er allemaal uit als natty haalbaar (en ja, ik weet dat dat geen garantie is).
Bij de mannen weet ik 100% zeker dat niet iedereen natty is, dus stem ik daar helemaal niet.
Dat is jammer..
 
Ik heb alleen de dames punten gegeven, zien er allemaal uit als natty haalbaar (en ja, ik weet dat dat geen garantie is).
Bij de mannen weet ik 100% zeker dat niet iedereen natty is, dus stem ik daar helemaal niet.

Ben jij er zo 1 die denkt dat als je kuurt niet hoeft te training en op je voeding moet letten?
 
Ik heb alleen de dames punten gegeven, zien er allemaal uit als natty haalbaar (en ja, ik weet dat dat geen garantie is).
Bij de mannen weet ik 100% zeker dat niet iedereen natty is, dus stem ik daar helemaal niet.
Er zijn inderdaad deelnemers die niet natty zijn, maar daar zijn ook geen eisen aan gesteld. Als je de logs een beetje hebt gevolgd, heb je kunnen zien dat de deelnemers daar allemaal wel redelijk open over zijn geweest. Je zou het gebruik van AAS/middelen bijvoorbeeld in jouw oordeel mee kunnen nemen, als je vindt dat dat voor jouw oordeel een factor is die meespeelt. Nu doe je ook de naturals tekort, terwijl jouw oordeel juist in hun voordeel kan zijn.
 
Ben jij er zo 1 die denkt dat als je kuurt niet hoeft te training en op je voeding moet letten?
Net als mensen die denken dat als je zo'n TellSell-apparaat om je middel doet je vanzelf een keiharde sixpack krijgt zonder te trainen.
 
Ik heb besloten bij de mannen helemaal niet te stemmen, omdat ik niet weet wie er natty zijn en uit principe geen punten wil geven aan niet-natty deelnemers.
Zie mijn post hierboven, als je de logs een beetje had gevolgd was het redelijk duidelijk.
 
Vind het sowieso nutteloos dat hij hier komt zeggen dat hij niet stemt omdat er mensen kuren, zeg dan niks. Niemand is verplicht om te stemmen. Vind het echt weer zo'n uitspraak van kijk mij eens anti-aas zijn. Get the fuck out.
 
Ben jij er zo 1 die denkt dat als je kuurt niet hoeft te training en op je voeding moet letten?
Nee. Maar ik doe natty's tekort qua punten als ik alleen op de foto's van het eindresultaat ga beoordelen.
 
Nee. Maar ik doe natty's tekort qua punten als ik alleen op de foto's van het eindresultaat ga beoordelen.

Iedereen doet toch zn best om het beste fysiek mogelijk neer te zetten. Sommige gaan daar alleen verder in dan de anderen. Aas is maar een onderdeel van het plaatje en zeker geen garantie voor een beter fysiek. Dat zie je wel aan de foto's van deze contest.
 
Nee. Maar ik doe natty's tekort qua punten als ik alleen op de foto's van het eindresultaat ga beoordelen.
Natty of niet iedereen doet keihard zijn best.

Ligt eraan hoe /waaropje beoordeelt of je iemand tekort doet.
Je kunt zoals hier eerder gezegd op verschillende aspecten beoordelen.

Uiteraard jouw keuze wat je doet.
 
Aan alle DBB'rs, feel free om mijn fitnessjourney verder te volgen op mijn nieuwe insta! Ik heb een apart fitnessaccount gemaakt --> @jc.fit90
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven