AndroidHealthClinic

Aankondiging Inschrijvingen Fotowedstrijd 2018 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT]

Bezoekers in dit topic

Kunnen jullie geen mail sturen naar alle leden?
 
Kunnen jullie geen mail sturen naar alle leden?

Precies dit, of een PM rond laten gaan? Veel mensen krijgen daar ook een email van..
 
Dat kan, maar de bedoeling is dat actieve leden meedoen. Die zouden ondertussen al online moeten geweest zijn.

Ik zou een mail kunnen sturen naar alle leden die bv. maximaal 2 maanden niet meer actief geweest zijn. Maar de kans is er dan wel dat ze na de contest weer inactief worden.
 
Komop mannen, inschrijven!! Met zo weinig deelnemers heb ik namelijk weinig zin om volgend jaar weer een contest te organiseren.
Kunnen de 'misschien volgend jaar' voornemens meteen de prullenbak in.
 
Er moeten er toch wel een paar te porren zijn van die 950 :eek:
 
Ik schrijf me wss nog in vanavond ofzo, moet echt iets doen aan m’n kutshape :p
 
d. Logboek
  1. Elke deelnemer moet een logboek bijhouden, dit logboek moet in deze sectie geplaatst worden.
  2. De log moet ten laatste op 31 mei gestart worden. Dit is ook de laatste dag waarop je nog kan inschrijven.
  3. In de openingspost van de log moet een startfoto geplaatst worden. Dit moet binnen de eerste week na het plaatsen van de log.
  4. Er moeten regelmatig updates in de log geplaatst worden. Gemiddeld enkele malen per week mag verwacht worden. Meer is natuurlijk beter.
  5. Je normale log kan je tijdelijk laten sluiten (aanvragen moderator) en weer laten openen wanneer deze wedstrijd afgelopen is.
Ben ook wel benieuwd of mensen zich hier aan gaan houden en wat er mee wordt gedaan wanneer dit niet gebeurt...?
 
Dan laten we ze 4e worden :trollface:

Nee doorgaans updaten mensen wel voldoende, als ze dat niet doen stoppen ze vaak ook wel.
:roflol::roflol:True, maar stel je doet een OP en daarna niks tot het eind?

En waarom dit:

c. Verplichte poses:
  1. Benen incl. kuiten voor of achter (in kleur en duidelijk).
  2. Front of back double biceps (ook in kleur en duidelijk).
Ik snap dat je graag alles wilt zien, maar stel dat je shape beter uit komt in een latspread of weet ik wat, dan zou dat toch ook prima zijn?
 
True, maar stel je doet een OP en daarna niks tot het eind?

Dan diskwalificeer ik ze.

Ik snap dat je graag alles wilt zien, maar stel dat je shape beter uit komt in een latspread of weet ik wat, dan zou dat toch ook prima zijn?

We willen iedereen in dezelfde poses beoordelen, en deze poses zijn gekozen.

Nog meer?
 
Dan diskwalificeer ik ze.



We willen iedereen in dezelfde poses beoordelen, en deze poses zijn gekozen.

Nog meer?
Nope! Helemaal prima:thumbs:

Op naar plek 4! Dat is best nog een prestatie met de huidige deelnemers!:woot:
 
Ik lees dat iedereen graag heeft dat er nog wat deelnemers mee doen. Ik wil graag mee doen, (zat de afgelopen 2 weken te twijfelen om proberen 50 posts te maken zodat ik ook echt mee mocht doen).
Ik kijk al minimaal een jaar hier dagelijks rond maar post dus niets. Dus heb niet de 50 posts die verplicht zijn. Voor de rest voldoe ik wel aan de criteria.
Zou het leuk vinden als ik alsnog mee mocht doen. Desnoods met uitsluiting van de prijzen maar puur om een interessante log bij te houden hoe ik in me beste shape probeer te komen.
Ik ga nu ongeveer 4 jaar naar de gym en hou sinds een jaartje me macros bij.
Stats: 25 jaar, 183 centimeter, 90 kilo, 183cm, 14%
Als ik goedkeuring krijg open ik vanavond een log met de foto’s.
Cheers
 
Ik lees dat iedereen graag heeft dat er nog wat deelnemers mee doen. Ik wil graag mee doen, (zat de afgelopen 2 weken te twijfelen om proberen 50 posts te maken zodat ik ook echt mee mocht doen).
Ik kijk al minimaal een jaar hier dagelijks rond maar post dus niets. Dus heb niet de 50 posts die verplicht zijn. Voor de rest voldoe ik wel aan de criteria.
Zou het leuk vinden als ik alsnog mee mocht doen. Desnoods met uitsluiting van de prijzen maar puur om een interessante log bij te houden hoe ik in me beste shape probeer te komen.
Ik ga nu ongeveer 4 jaar naar de gym en hou sinds een jaartje me macros bij.
Stats: 25 jaar, 183 centimeter, 90 kilo, 183cm, 14%
Als ik goedkeuring krijg open ik vanavond een log met de foto’s.
Cheers

Ik heb het bespreekbaar gemaakt bij de andere moderators. Ik sta er iig voor open gezien er zo weinig animo is.
 
Denk dat de deelnemers er verder weinig op tegen hebben, behalve als hij eerste wordt :roflol:
 
Ik twijfel ook nog.... hmmmm
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven