AndroidHealthClinic

Aankondiging Inschrijvingen Fotowedstrijd 2018 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT]

Bezoekers in dit topic

Ik vind allemaal mooi.. ;)

Daarom ga ik dit jaar ook voor plaats 4..kan het enkel meevallen..:roflol:

Niemand van de leiding heeft er voordeel bij dat jij niet 3de eindigt ;) Een fout van mijn kant was dat deelnemers ook konden stemmen (niet echt eerlijk en ook niet verwacht dat dit werkelijk ging gebeuren..), maar die fout wordt dit jaar niet gemaakt.
 
Niemand van de leiding heeft er voordeel bij dat jij niet 3de eindigt ;) Een fout van mijn kant was dat deelnemers ook konden stemmen (niet echt eerlijk en ook niet verwacht dat dit werkelijk ging gebeuren..), maar die fout wordt dit jaar niet gemaakt.
Dat onderling stemmen was alle voorgaande jaren ook..

Enkel het feit dat nummer 3 zijn cijfer naar mij op het laatste moment in een 1 veranderde had al reden moeten zijn voor diskwalificatie. Daarvoor was er namelijk onderling normaal gestemd.
 
Dat onderling stemmen was alle voorgaande jaren ook..

Enkel het feit dat nummer 3 zijn cijfer naar mij op het laatste moment in een 1 veranderde had al reden moeten zijn voor diskwalificatie. Daarvoor was er namelijk onderling normaal gestemd.
Is misschien niet sportief maar niet verboden e :)
 
Dat onderling stemmen was alle voorgaande jaren ook..

Enkel het feit dat nummer 3 zijn cijfer naar mij op het laatste moment in een 1 veranderde had al reden moeten zijn voor diskwalificatie. Daarvoor was er namelijk onderling normaal gestemd.

Dat kan, maar ik heb toen alle stemmen bekeken en iemand van de deelnemers had jou 3 sterren gegeven bv. Dit vond ik niet eerlijk en heb toen besloten om de stemmen door deelnemers te verwijderen.

Voor middernacht is er nog volop gestemd (ook op jou) en heeft je tegenstander gewonnen door 2 extra stemmen net voor sluiting.

Ik ben online geweest van 23u tot 3u 's nachts om dat allemaal te checken en corrigeren.
 
Is misschien niet sportief maar niet verboden e :)
True, maar dat zorgde wel voor de keuze de onderlinge stemmen te verwijderen. Dit pakte voor mij negatiever uit gezien ik een zwaardere deler had (meer stemmen)
 
Dat kan, maar ik heb toen alle stemmen bekeken en iemand van de deelnemers had jou 3 sterren gegeven bv. Dit vond ik niet eerlijk en heb toen besloten om de stemmen door deelnemers te verwijderen.

Nogmaals voor middernacht is er nog volop gestemd (ook op jou) en heeft je tegenstander gewonnen door 2 extra stemmen net voor sluiting.
Prima, doe ik vanaf nu net of ik de berichten niet zie, want anders blijven we bezig:roflol:
 
Prima, doe ik vanaf nu net of ik de berichten niet zie, want anders blijven we bezig:roflol:

Het is eerlijk verlopen, maar je had net pech omdat het close was tot middernacht. Nog een reden waarom ik alle stemmen heb bekeken en een correcte uitgevoerd. Dit had dus in jouw voordeel kunnen werken door bovenstaande reden maar er was geen effect op het eindresultaat.

Ik had ook die 3 sterren kunnen laten staan (bij een paar andere deelnemers was dit ook), maar ik vermoed dat ik het alsnog had kunnen verwijderen de dag nadien.

Bij deze contest worden de restricties meteen ingevoerd.
 
giphy.gif
 
True, maar dat zorgde wel voor de keuze de onderlinge stemmen te verwijderen. Dit pakte voor mij negatiever uit gezien ik een zwaardere deler had (meer stemmen)

Nee dat klopt niet omdat vrijwel elke deelnemer op een andere had gestemd en daardoor een gelijkend resultaat werd bereikt. Het is eerder om cosmetische redenen gebeurd en discussie de dag nadien te voorkomen (mission failed).
 
Nee dat klopt niet omdat vrijwel elke deelnemer op een andere had gestemd en daardoor een gelijkend resultaat werd bereikt. Het is eerder om cosmetische redenen gebeurd en discussie de dag nadien te voorkomen (mission failed).
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
De discussie van het jaar nadien nog niet eens kunnen voorkomen!!

failgif7.gif
 
Ik denk dat we dit jaar maar een contest doen zonder stemmen, en dat ik gewoon de winnaar bepaal.

Bereikbaar voor omkoping via PM :trollface:
hoi, ik doe mee wil je donuts?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Marvin was vorig jaar gelijk geëindigd, maar de ander was wel natty, dus terecht dat bij een gelijke stand de natty wint. ;)
Ik snap ook niet zo goed waarom iedereen "volgend jaar" mee wil doen.. :dunno:
Net als iedereen die binnenkort wil beginnen met sporten, afvallen, stoppen met roken, meer wil bewegen, minder wil snoepen... maar nu nog niet. En als het dan zover is, toch weer uitstellen met een onzinnige smoes.
 
Marvin was vorig jaar gelijk geëindigd, maar de ander was wel natty, dus terecht dat bij een gelijke stand de natty wint. ;)

Net als iedereen die binnenkort wil beginnen met sporten, afvallen, stoppen met roken, meer wil bewegen, minder wil snoepen... maar nu nog niet. En als het dan zover is, toch weer uitstellen met een onzinnige smoes.

Als natural gaat e.e.a. in een ander tempo, als het al gaat.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven