XXL Nutrition

Aankondiging Inschrijvingen Fotowedstrijd 2018 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT] (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vanwaar de twijfel?
Omdat ik eerder hier een log heb geopend met mijn progressie en dat werd niet echt goed ontvangen omdat iedereen ging roidraigen over mijn progressie. En ik heb weinig zin dit in mijn contestlog of rating terug te zien
 
Wat was er dan met je progressie?
 
Wat was er dan met je progressie?
Dat ik van 90kg naar 115kg heb gebulkt op 6000 kcal in 3 maanden, vervolgens gecut naar 102kg met 3500 kcal, en daarna ben gaan lean bulken met 5000 kcal. Dat allemaal in 1 jaar tijd wat me best een ziek lichaam heeft opgebracht. Toen ik het woordje 'naturel' hier ook nog in verwerkte raakte veel mensen triggered.

Ik snap best de ongeloofwaardigheid van mensen. Want er zijn genoeg mensen die genetisch benadeeld zijn en die zich iedere dag de tering in werken qua voeding en training (naturel / niet naturel even hierbuiten gelaten), vervolgens komt er zo'n 19-jarig kutventje op een forum langs die in een jaar een bovengemiddeld gespierd lichaam heeft weten op te bouwen. Ja, dan snap ik inderdaad de ongeloof. Maar om me dan meteen de grond in te stampen en zeggen dat ik psychiatrische hulp moet zoeken gaat me ook iets te ver.
 
Je moet alles wel met een korrel zout nemen natuurlijk, het blijft een online 'iedereen vanachter hun beeldschermpje' forum...

Iedereen die meedoet aan de contest verdient wat mij betreft een gelijkwaardige behandeling. Het gaat mij persoonlijk meer de mate van inzet versus progressie. Zo kan iemand die genetisch benadeeld is wat mij betreft prima nummer 1 halen omdat hij/zij er meer werk in heeft gestoken en er meer voor heeft gelaten tov iemand die het maar aan laat modderen maar wel een prachtig fysiek heeft.
 
Dat ik van 90kg naar 115kg heb gebulkt op 6000 kcal in 3 maanden, vervolgens gecut naar 102kg met 3500 kcal, en daarna ben gaan lean bulken met 5000 kcal. Dat allemaal in 1 jaar tijd wat me best een ziek lichaam heeft opgebracht. Toen ik het woordje 'naturel' hier ook nog in verwerkte raakte veel mensen triggered.

Ik snap best de ongeloofwaardigheid van mensen. Want er zijn genoeg mensen die genetisch benadeeld zijn en die zich iedere dag de tering in werken qua voeding en training (naturel / niet naturel even hierbuiten gelaten), vervolgens komt er zo'n 19-jarig kutventje op een forum langs die in een jaar een bovengemiddeld gespierd lichaam heeft weten op te bouwen. Ja, dan snap ik inderdaad de ongeloof. Maar om me dan meteen de grond in te stampen en zeggen dat ik psychiatrische hulp moet zoeken gaat me ook iets te ver.
Vorig jaar is ook gewonnen door een 'natty'
 
Dat ik van 90kg naar 115kg heb gebulkt op 6000 kcal in 3 maanden, vervolgens gecut naar 102kg met 3500 kcal, en daarna ben gaan lean bulken met 5000 kcal. Dat allemaal in 1 jaar tijd wat me best een ziek lichaam heeft opgebracht. Toen ik het woordje 'naturel' hier ook nog in verwerkte raakte veel mensen triggered.

Ik snap best de ongeloofwaardigheid van mensen. Want er zijn genoeg mensen die genetisch benadeeld zijn en die zich iedere dag de tering in werken qua voeding en training (naturel / niet naturel even hierbuiten gelaten), vervolgens komt er zo'n 19-jarig kutventje op een forum langs die in een jaar een bovengemiddeld gespierd lichaam heeft weten op te bouwen. Ja, dan snap ik inderdaad de ongeloof. Maar om me dan meteen de grond in te stampen en zeggen dat ik psychiatrische hulp moet zoeken gaat me ook iets te ver.

Als je ook nog die %BF noemt krijg je weer het halve forum over je heen.
 
Als je ook nog die %BF noemt krijg je weer het halve forum over je heen.
Ik dacht al, laat ik dat maar niet doen. Maar ik had ook heel duidelijk aangegeven dat die 4-punt huidplooi metingen met een dikke korrel zout genomen moesten worden, oftewel, er klopt geen reet van.
 
Ik lees dat iedereen graag heeft dat er nog wat deelnemers mee doen. Ik wil graag mee doen, (zat de afgelopen 2 weken te twijfelen om proberen 50 posts te maken zodat ik ook echt mee mocht doen).
Ik kijk al minimaal een jaar hier dagelijks rond maar post dus niets. Dus heb niet de 50 posts die verplicht zijn. Voor de rest voldoe ik wel aan de criteria.
Zou het leuk vinden als ik alsnog mee mocht doen. Desnoods met uitsluiting van de prijzen maar puur om een interessante log bij te houden hoe ik in me beste shape probeer te komen.
Ik ga nu ongeveer 4 jaar naar de gym en hou sinds een jaartje me macros bij.
Stats: 25 jaar, 183 centimeter, 90 kilo, 183cm, 14%
Als ik goedkeuring krijg open ik vanavond een log met de foto’s.
Cheers

Je krijgt bij deze goedkeuring :)
 
Dat ik van 90kg naar 115kg heb gebulkt op 6000 kcal in 3 maanden, vervolgens gecut naar 102kg met 3500 kcal, en daarna ben gaan lean bulken met 5000 kcal. Dat allemaal in 1 jaar tijd wat me best een ziek lichaam heeft opgebracht. Toen ik het woordje 'naturel' hier ook nog in verwerkte raakte veel mensen triggered.

Ik snap best de ongeloofwaardigheid van mensen. Want er zijn genoeg mensen die genetisch benadeeld zijn en die zich iedere dag de tering in werken qua voeding en training (naturel / niet naturel even hierbuiten gelaten), vervolgens komt er zo'n 19-jarig kutventje op een forum langs die in een jaar een bovengemiddeld gespierd lichaam heeft weten op te bouwen. Ja, dan snap ik inderdaad de ongeloof. Maar om me dan meteen de grond in te stampen en zeggen dat ik psychiatrische hulp moet zoeken gaat me ook iets te ver.
Dude er is helemaal niets gezegd over psychiatrische hulp...:rolleyes:

Psychologische hulp was er gezegd. Maar then again dat heeft 95% hier nodig waaronder ik :thinking:
 
Laatst bewerkt:
RFFNCK Sorry voor mijn verwarring, maar waar kunnen we die resultaten binnenkort vinden?

3. Wanneer, waar en hoe?

De fotowedstrijd (stemming) start op één (1) augustus 2018 in de fotogalerij. Alle leden van dit forum kunnen deelnemen aan de stemming zolang ze aan de regels voldoen. De stemming duurt precies zeven (7) dagen. De deelnemer met de hoogste score zal, na controle op eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar. De winnaar wordt bekendgemaakt op 8 augustus, of indien deliberatie nodig is, 9-10 augustus.

:)
 
Back
Naar boven