XXL Nutrition

Aankondiging Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2011 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefj

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Naar goede gewoonte is er ook dit jaar weer de DBB Fotowedstrijd. Deze wedstrijd heeft vooral als doel om DBB leden te motiveren bij het cutten, maar er zijn ook mooie prijzen te winnen. Alle verdere informatie kan je in dit topic vinden, en ook vragen over de wedstrijd zijn hier welkom. :)

1. Voorwaarden en reglement

a. Algemeen:
  1. Minimum leeftijd 14 jaar.
  2. Tenminste 3 maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging).
  3. Tenminste 80 posts geplaatst waarvan tenminste 40 in 2011.
  4. Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan IFBB/prof-wedstrijden, en hebben aan maximaal één amateur-wedstrijd deelgenomen.
  5. Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met diskwalificatie en 4 strafpunten tot een permban.
b. Foto's:
  1. Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen NA deze aankondiging genomen.
  2. De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn
  3. Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een papier te zien zijn met daarop "DBB Foto Contest 2011" (tenzij je gezicht bekend is op DBB en op de foto te zien is)
  4. Stuur één foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses, er mogen maximaal 4 poses op de foto staan.
  5. Wij moeten jouw foto plus daarbij je forumnaam, een kort verhaal en je persoonlijke body stats op zijn vroegst op 21 juli en uiterlijk op 31 juli ontvangen hebben, 18:00 ('s avonds).
c. Verplichte poses:
  1. Benen incl. kuiten voor of achter (in kleur en duidelijk)
  2. Front of back double biceps (ook in kleur en duidelijk)
d. Logboek
  1. Elke deelnemer moet een logboek bijhouden, dit logboek moet hier geplaatst worden: http://forum.dutchbodybuilding.com/forumdisplay.php?f=268.
  2. De log moet ten laatste 1 juni gestart worden.
  3. Je normale log kan je best tijdelijk sluiten (onder 'Topic opties') en weer openen wanneer deze wedstrijd afgelopen is.
  4. Een startfoto plaatsen is niet verplicht, maar wel wenselijk.

2. Regels voor het stemmen
  1. Minimaal 30 dagen geregistreerd zijn
  2. Minimaal 50 posts geplaatst hebben

3. Wanneer, waar en hoe?

Deze fotowedstrijd start op maandag 1 augustus 2011 in de [Link niet meer beschikbaar]. Alle leden van dit forum kunnen deelnemen aan de stemming zolang ze aan de regels voldoen. De stemming duurt precies 10 dagen. De deelnemer met de hoogste score zal, na controle op eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar. De winnaar wordt bekendgemaakt op 11, of indien deliberatie nodig is, 12 augustus.

4. Welke prijzen zijn er te winnen?

:1e: 1e plaats
* Bodyenfitshop.nl waardebon t.w.v. 400 euro *
* XXLNutrition.nl waardebon t.w.v. 300 euro *
* DBB Elite lidmaatschap t.w.v. 39,95 euro

:2e: 2e plaats
* Bodyenfitshop.nl waardebon t.w.v. 300 euro *
* XXLNutrition.nl waardebon t.w.v. 200 euro *

:3e: 3e plaats
* Beefjerkywildwest.nl waardebon t.w.v. 100 euro *
*Te besteden in de shop v/d sponsor.

5. Hoe kan ik deelnemen?

Je hebt tot zondag 31 juli om in je best mogelijke shape te komen! Stuur ons dan één foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses, er mogen maximaal 4 poses op de foto staan. Voor overige regels zie "Voorwaarden en reglement". Het adres om je foto en info naartoe te sturen is: contest11@telenet.be. Zet in de titel "deelname contest" a.u.b. Eventuele vragen over de wedstrijd of het reglement kan je kwijt in dit topic.

Alvast succes aan de deelnemers! :lifter:

6. Veel gestelde vragen

V: Worden deelnemers beoordeeld volgens de vooruitgang in de log (tranformatie) of volgens het eindresultaat (beste fysiek)?
A: De forumleiding is geen jury, andere leden stemmen en bepalen zelf hoe ze tot hun score komen.

V: Waarom geen aparte wedstrijd voor naturals?
A: Omdat we geen dopingtests kunnen doen.

V: Zijn er geen leeftijdsklassen?
A: Nee, iedereen ouder dan 14 kan meedoen, er wordt meer gekeken naar de prestatie in verhouding tot je leeftijd in deze contest. Bovendien zijn er nooit genoeg deelnemers om verder te gaan indelen.

V: Zijn er geen gewichtsklassen?
A: Nee, iedereen kan meedoen. Zelfde reden als in vorig antwoord.

7. Inschrijven

Stuur een [Link niet meer beschikbaar] of e-mail naar contest11@telenet.be met in de titel "inschrijving contest". Je kan tot en met 1 juni inschrijven.

Deelnemers:

  1. Barryy [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  2. Protvis [GEDISQUALIFICEERD]
  3. Rob S. [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  4. Skatermarvin [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  5. Ezravdb [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  6. Demian [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  7. joranr [GEDISQUALIFICEERD]
  8. jelmerF [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  9. fonckie [GEDISQUALIFICEERD]
  10. Einstein [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  11. Timmeh88 [GEDISQUALIFICEERD]
  12. Viriya [GEDISQUALIFICEERD]
  13. metal_chris [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  14. a1s [GEDISQUALIFICEERD]
  15. MoMass [GEDISQUALIFICEERD]
  16. chukri [Gestopt]
  17. victormor [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  18. Tymen [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  19. Rob P [GEDISQUALIFICEERD]
  20. Rah Rah Man [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  21. Beowulf [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  22. BearelleJonas [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  23. Daster [GEDISQUALIFICEERD]
  24. mhl92 [GEDISQUALIFICEERD]
  25. KeesNaNa [GEDISQUALIFICEERD]
  26. seeker [Gestopt]
  27. JustGetStarted [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  28. terroraap17 [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  29. sjenger [GEDISQUALIFICEERD]
  30. Knox [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  31. Gijsderoo [GEDISQUALIFICEERD]
  32. markrot [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  33. lenny1 [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  34. Jordybuild [GEDISQUALIFICEERD]
  35. KoekieMonster [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  36. zodroog [GEDISQUALIFICEERD]
  37. bdw [GEDISQUALIFICEERD]
  38. Yoshuba [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  39. Keyser Soze [GEDISQUALIFICEERD]
  40. Bobby10 [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  41. Tommyboy [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
 
Ik doe wel lekker over een jaartje of 2 mee.. Meer massa erop :) Zou nu niet kunnen opboksen tegen de kerels die nu mee doen.
 
ik doe mee ! hoop dat ik niet kansloos ben :D
 
Volgend jaar doe ik mee :D of dat jaar daarna...
 
ook binnen een jaar of 2, mss 3.
ik moet nog veel massa kweken.

moest er nu een contest zijn voor ectos en andere sprinkhanen,
dan kon ik nu al meedoen.:o:D
 
Laatst bewerkt:
Ik twijfel, misschien doe ik mee.. Even kijken hoe de cut verloopt.
 
Klinkt wel weer leuk, weet alleen nog of ik wel geschikt ben om tussen die Beesten te strijden haha
 
Altijd weer leuk de fotowedstrijd. Ik ben benieuwd wat we dit jaar allemaal te zien krijgen :D

Veel succes iedereen :thumbs:
 
We zien vaak dat mensen wat terughoudend zijn om zich in te schrijven omdat ze vrezen dat het niveau te hoog is voor hen. Wat ik daarover wil zeggen is dat de wedstrijd vooral moet gezien worden als een motivatie voor jezelf, een tool om jezelf juist naar een hoger niveau te brengen. De gemiddelde deelnemer in vorige wedstrijden is niet huge, dit is geen wedstrijd voor topatleten en wedstrijdjongens. Bovendien kan iemand die nog niet zo groot is heel wat punten scoren door gewoon een mooie prestatie neer te zetten voor zichzelf.

Dus doe het voor de sport, voor jezelf, voor de eer, voor de fun, en wie weet kan ook jij die top 3 halen. :)
 
Misschien, misschien dat ik dan nog wel mee doe.
Het lijkt me leuk maar aangezien ik nog zoveel heb waar ik aan wil werken ben ik er nog niet helemaal over uit :) Zou leuk zijn als er meer leeftijdgenoten mee deden zodat ik me daar een beetje mee zou kunnen vergelijken maar we zullen zien :D
 
YEAH de contest! Ook ik zal niet mee doen omdat ik meer massa moet hebben en er blijft te weinig over wanneer ik freaking ripped moet worden :D. Toch kan ik niet wachten om te kijken wie zich allemaal aanmelden en de logjes te lezen ;)
 
Verleidelijk weer, ben benieuwd naar de inschrijvingen.
 
Hele mooie prijzen, maar als ik mee doe is dat alleen in topvorm en heb nog een aardige weg te gaan helaas.
Volgend jaar misschien, maar erg netjes geregeld Big-T en de eventuele overige betrokkenen.

Ga het zeker volgen!
 
maybe next year :)
 
Zo logje is leuk, maar je krijgt altijd alleen maar kritiek over je heen haha.
Dit niet goed dat niet goed.
 
Misschien volgend jaar, Wel leuk initiatief ga hem zeker volgen.
 
Zou graag meedoen, maar heb nog bijna niets van massa...

Ook al heb je echt 0,0 massa, maar je wilt toch eens wat droger te komen staan voor de motivatie, zou je kunnen meedoen? :p
 
Zou het mogelijk zijn om mee te doen ter motivatie?

Ook al heb je echt 0,0 massa, maar je wilt toch eens wat droger te komen staan voor de motivatie?

dat is juist de hele opzet hiervan volgens mij :p
 
Dikke prijzen, GL iedereen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven