XXL Nutrition

Aankondiging Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2012 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Body

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Zoals elk jaar is er in 2012 ook weer de DBB Fotowedstrijd. Deze wedstrijd heeft vooral als doel om DBB leden te motiveren bij het cutten, maar er zijn ook mooie prijzen te winnen. Alle informatie is te vinden in dit topic, en ook vragen over de wedstrijd zijn hier welkom! :)

1. Voorwaarden voor deelname en reglement

a. Algemeen:
  1. Minimum leeftijd veertien jaar.
  2. Tenminste drie maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging).
  3. Tenminste 80 posts geplaatst waarvan tenminste 40 in 2012.
  4. Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan IFBB/prof-wedstrijden, en hebben aan maximaal één amateur-wedstrijd deelgenomen.
  5. Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met diskwalificatie en vier strafpunten tot een permban.
b. Foto's:
  1. Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen.
  2. De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn
  3. Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "DBB Foto Contest 2012" (tenzij je gezicht bekend is op DBB en op de foto te zien is)
  4. Stuur één foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses, er mogen maximaal vier poses op de collage staan.
  5. Wij moeten jouw foto plus daarbij je forumnaam, een kort verhaal en je persoonlijke body stats op zijn vroegst op 21 juli en uiterlijk op 31 juli ontvangen hebben, 18u00 ('s avonds).
c. Verplichte poses:
  1. Benen incl. kuiten voor of achter (in kleur en duidelijk)
  2. Front of back double biceps (ook in kleur en duidelijk)
d. Logboek
  1. Elke deelnemer moet een logboek bijhouden, dit logboek moet hier geplaatst worden: http://forum.dutchbodybuilding.com/forumdisplay.php?f=277.
  2. De log moet ten laatste drie juni gestart worden.
  3. Je normale log kan je best tijdelijk sluiten (onder 'Topic opties') en weer openen wanneer deze wedstrijd afgelopen is.
  4. Vanaf dit jaar ook verplicht: een startfoto plaatsen in de OP van de log. Dit moet in de eerste week na het plaatsen van de log.

2. Regels voor het stemmen
  1. Minimaal 30 dagen geregistreerd zijn
  2. Minimaal 50 posts geplaatst hebben

3. Wanneer, waar en hoe?

Deze fotowedstrijd start op woensdag één augustus 2012 in de [Link niet meer beschikbaar]. Alle leden van dit forum kunnen deelnemen aan de stemming zolang ze aan de regels voldoen. De stemming duurt precies zeven dagen. De deelnemer met de hoogste score zal, na controle op eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar. De winnaar wordt bekendgemaakt op acht, of indien deliberatie nodig is, negen augustus.

4. Welke prijzen zijn er te winnen?

:1e: 1e plaats
* Bodyenfitshop.nl waardebon t.w.v. 300 euro *
* XXLNutrition.nl waardebon t.w.v. 300 euro *
* Bodylab pakket - Pancakes, Pre workout, Post workout, Shaker en BL shirt
* DBB Elite lidmaatschap t.w.v. 39,95 euro

:2e: 2e plaats
* Bodyenfitshop.nl waardebon t.w.v. 175 euro *
* XXLNutrition.nl waardebon t.w.v. 175 euro *
* Bodylab pakket - Pancakes, Pre workout, Post workout, Shaker en BL shirt

:3e: 3e plaats
* Bodylab pakket - Pancakes, Pre workout, Post workout, Shaker en BL shirt
*Te besteden in de shop van de sponsor.

5. Hoe kan ik deelnemen?

Je hebt tot zondag 31 juli om in je best mogelijke shape te komen! Stuur ons dan één foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses, er mogen maximaal vier poses op de foto staan. Voor overige regels zie "Voorwaarden en reglement". Het adres om je foto en info naartoe te sturen is: dbbcontest2012@telenet.be. Zet in de titel "deelname contest" a.u.b. Eventuele vragen over de wedstrijd of het reglement kan je kwijt in dit topic.

Alvast succes aan de deelnemers! :lifter:

6. Veel gestelde vragen

V: Worden deelnemers beoordeeld volgens de vooruitgang in de log (tranformatie) of volgens het eindresultaat (beste fysiek)?
A: De forumleiding is geen jury, andere leden stemmen en bepalen zelf hoe ze tot hun score komen.

V: Waarom geen aparte wedstrijd voor naturals?
A: Omdat we geen dopingtests kunnen doen.

V: Zijn er geen leeftijdsklassen?
A: Nee, iedereen ouder dan veertien kan meedoen, er wordt meer gekeken naar de prestatie in verhouding tot je leeftijd in deze contest. Bovendien zijn er nooit genoeg deelnemers om verder te gaan indelen.

V: Zijn er geen gewichtsklassen?
A: Nee, iedereen kan meedoen. Zelfde reden als in vorig antwoord.

7. Inschrijven

Stuur een [Link niet meer beschikbaar] met in de titel "inschrijving contest". Je kan tot en met drie juni inschrijven.

Ingeschreven deelnemers:

Actief:

  1. Mickie [GEDISQUALIFICEERD]
  2. stefbodybuilder [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  3. Muay Thai J [GEDISQUALIFICEERD]
  4. Reflector [GEDISQUALIFICEERD]
  5. markrot [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  6. Ezravdb [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  7. reinvdw [GEDISQUALIFICEERD]
  8. fonckie [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  9. tyle [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  10. Timmeh88 [GEDISQUALIFICEERD]
  11. Vortexx029 [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  12. bob k [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  13. Ironmind [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  14. verb [GEDISQUALIFICEERD]
  15. k3lv1n2 [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  16. Jon4ssss [GEDISQUALIFICEERD]
  17. Pumped [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  18. Unstoppable [GEDISQUALIFICEERD]
  19. nickFreestyle [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  20. TRXfreak [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  21. Maxiation [GEDISQUALIFICEERD]
  22. sly95 [GEDISQUALIFICEERD]
  23. ikbenjames [GEDISQUALIFICEERD]
  24. vergil [GEDISQUALIFICEERD]
  25. victormor [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  26. Knowlegde [GEDISQUALIFICEERD]
  27. KEUN [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  28. ferenza [GEDISQUALIFICEERD]
  29. Roberto1337 [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  30. jelmerF [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  31. Hervee [GEDISQUALIFICEERD]
  32. canerioh [GEDISQUALIFICEERD]
  33. Binnu [GEDISQUALIFICEERD]

Gestopt:

  1. Levii
  2. JohnAfca
  3. kevinve
  4. Obee
  5. Jeremy penning
  6. GZHN
  7. Bobby10
  8. younggod
  9. Rob P
 
Mooie prijzen! Succes aan alle deelnemers.
 
Wowh hulde voor de sponsors wat een prijzen!!
 
nog lang niet buff genoeg dus veel succes aan de deelnemers! ben benieuwd dit jaar
 
Gaaf! Ik hoop dat er veel mooie plaatjes gaan komen. Jammer genoeg ben ik nog niet groot genoeg om mee te doen. En hulde aan de sponsors ook
 
Laatst bewerkt:
gvd wat een prijzen
 
Zo hee, echt abnormale prijzen echt top!
 
ga me zeker inschrijven, zal komende week foto's maken
 
Wow zijn wel dikke prijzen!
Heb me al ingeschreven :)
Alleen heb ik een pas een log gemaakt, (zijn dan ook pas 45 posts in)
Moet ik dan een nieuwe log maken?
 
Wow zijn wel dikke prijzen!
Heb me al ingeschreven :)
Alleen heb ik een pas een log gemaakt, (zijn dan ook pas 45 posts in)
Moet ik dan een nieuwe log maken?
Ja, er moet sowieso een nieuwe log gemaakt worden. De oude kan je bijv. tijdelijk sluiten. Zie ook de voorwaarden in de OP.
 
Succes aan iedereen die meedoet, ik ben te ecto ^^
 
Ik begrijp dat de foto's niet hoeven te beschikken over bepaalde eisen? behalve dan een benen/kuit foto + back/front ? geen bepaalde positie van camera etc?
 
Ik begrijp dat de foto's niet hoeven te beschikken over bepaalde eisen? behalve dan een benen/kuit foto + back/front ? geen bepaalde positie van camera etc?
Het belangrijkste is dat het een duidelijke, goed verlichte en scherpe foto is, niet te dichtbij niet te ver af. Dus geen vage webcam pic oid. En de overige voorwaarden staan allemaal in de OP. :)
 
Ja, er moet sowieso een nieuwe log gemaakt worden. De oude kan je bijv. tijdelijk sluiten. Zie ook de voorwaarden in de OP.
Ok, en dit moet dan wel nog gewoon in hetzelfde subforum?
 
ik wil ook mee doen :(
 
Was dit maar 1 maand geleden zo.
Ik zit nu bijna aan het eind van mijn cut.
De fysiek die ik nu heb zal de aankomende maanden tijdens de zomer hetzelfde blijven, en daarna volgt een bulk cycle.
Heb flinke progressie geboekt, alleen zal niet zoveel meer veranderen nu :D
 
Cool! Elk jaar zeg ik: volgend jaar ga ik meedoen. :D Nog een jaartje wachten dus voor mij. Dan staat het eindelijk op de planning om eens naar onder de 8% te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven