XXL Nutrition

Aankondiging Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Spo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
We zijn alweer toe aan de tiende DBB Fotowedstrijd dit jaar. Ook in 2013 is dit een wedstrijd die draait rond motivatie en cutten naar de zomermaanden toe. Er zijn zoals altijd ook mooie prijzen te winnen. Alle informatie is te vinden in dit topic, en ook vragen over de wedstrijd zijn hier welkom! :)

1. Voorwaarden voor deelname en reglement

a. Algemeen:
  1. Minimum leeftijd veertien jaar.
  2. Tenminste drie maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging).
  3. Tenminste 80 posts geplaatst waarvan tenminste 40 in 2013.
  4. Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan IFBB/prof-wedstrijden, en hebben aan maximaal één amateur-wedstrijd deelgenomen.
  5. Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met diskwalificatie en vier strafpunten tot een permban.
b. Foto's:
  1. Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen.
  2. De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn
  3. Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "DBB Foto Contest 2013" (tenzij je gezicht bekend is op DBB en op de foto te zien is)
  4. Stuur één foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses, er mogen maximaal vier poses op de collage staan.
  5. Wij moeten jouw foto plus daarbij je forumnaam, een kort verhaal en je persoonlijke body stats op zijn vroegst op 21 juli en uiterlijk op 31 juli ontvangen hebben.
c. Verplichte poses:
  1. Benen incl. kuiten voor of achter (in kleur en duidelijk)
  2. Front of back double biceps (ook in kleur en duidelijk)
d. Logboek
  1. Elke deelnemer moet een logboek bijhouden, dit logboek moet hier geplaatst worden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f286/.
  2. De log moet ten laatste 1 juni gestart worden.
  3. In de openingspost van de log moet een startfoto geplaatst worden. Dit moet binnen de eerste week na het plaatsen van de log.
  4. [Nieuw in 2013] Er moeten regelmatig updates in de log geplaatst worden. Gemiddeld enkele malen per week mag verwacht worden. Meer is natuurlijk beter.
  5. Je normale log kan je tijdelijk sluiten (via het menu 'Topic opties') en weer openen wanneer deze wedstrijd afgelopen is.

2. Regels voor het stemmen
  1. Minimaal 30 dagen geregistreerd zijn
  2. Minimaal 50 posts geplaatst hebben

3. Wanneer, waar en hoe?

Deze fotowedstrijd start op donderdag 1 augustus 2013 in de [Link niet meer beschikbaar]. Alle leden van dit forum kunnen deelnemen aan de stemming zolang ze aan de regels voldoen. De stemming duurt precies zeven dagen. De deelnemer met de hoogste score zal, na controle op eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar. De winnaar wordt bekendgemaakt op acht, of indien deliberatie nodig is, negen augustus.

4. Welke prijzen zijn er te winnen?

:1e: 1e plaats

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

* XXL Nutrition waardebon t.w.v. 400 euro*
* XXL Nutrition goodies pakket t.w.v. 100 euro
* DBB Elite lidmaatschap t.w.v. 39,95 euro

:2e: 2e plaats

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

* Bodyenfitshop waardebon t.w.v. 300 euro*
* Bodyenfitshop goodies pakket t.w.v. 75 euro
* DBB Elite lidmaatschap t.w.v. 39,95 euro

:3e: 3e plaats

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

* Sportfood waardebon t.w.v. 100 euro* + 200 supp samples
* Sportfood goodies pakket
* DBB Elite lidmaatschap t.w.v. 39,95 euro
*Te besteden in de shop van de sponsor.

Nieuw sinds 2013: voor alle podiumwinnaars een eervolle vermelding (met foto voor de #1) in de Hall of Fame sticky.

5. Hoe kan ik deelnemen?

Je hebt tot woensdag 31 juli (18u00 's avonds) om in je best mogelijke shape te komen! Stuur ons dan één foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses, er mogen maximaal vier poses op de foto staan. Voor overige regels zie "Voorwaarden en reglement". Het adres om je foto en info naartoe te sturen is: dbbcontest13 @ telenet.be (zonder de spaties). Zet in de titel "deelname contest" a.u.b. Eventuele vragen over de wedstrijd of het reglement kan je kwijt in dit topic.

Alvast succes aan de deelnemers! :lifter:

6. Veel gestelde vragen

V: Mijn deelname voldoet niet aan alle voorwaarden, kan je een uitzondering maken?
A: Nee, we kunnen voor niemand een uitzondering maken. Lees goed de voorwaarden en volg deze precies op. Anders loop je het risico om later gediskwalificeerd te worden.

V: Worden deelnemers beoordeeld volgens de vooruitgang in de log (tranformatie) of volgens het eindresultaat (beste fysiek)?
A: De forumleiding is geen jury, andere leden stemmen en bepalen zelf hoe ze tot hun score komen.

V: Waarom geen aparte wedstrijd voor naturals?
A: Omdat we geen dopingtests kunnen doen.

V: Zijn er geen leeftijdsklassen?
A: Nee, iedereen ouder dan veertien kan meedoen, er wordt meer gekeken naar de prestatie in verhouding tot je leeftijd in deze contest. Bovendien zijn er niet genoeg deelnemers om volgens leeftijdsklassen te gaan indelen.

V: Zijn er geen gewichtsklassen?
A: Nee, iedereen kan meedoen. Zelfde reden als in vorig antwoord.

7. Inschrijven

Stuur een [Link niet meer beschikbaar] met in de titel "inschrijving contest". Je kan tot en met 1 juni inschrijven.

Ingeschreven deelnemers:

Actief:

  1. JoertjuH [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  2. Dusky [GEDISQUALIFICEERD]
  3. bob k [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  4. Rox92 [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  5. Wengstertje [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  6. Kurash [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  7. MiTrenZ [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  8. MaxB [GEDISQUALIFICEERD]
  9. Skatermarvin [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  10. Maxiation [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  11. Unstoppable [GEDISQUALIFICEERD]
  12. BB Tom [GEDISQUALIFICEERD]
  13. Reflector [GEDISQUALIFICEERD]
  14. markrot [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  15. Jwdoetookmee [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  16. Flix [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  17. gainer123 [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  18. Much2Loud [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  19. inVorm [GEDISQUALIFICEERD]
  20. Vortexx029 [GEDISQUALIFICEERD]
  21. jonaswo [GEDISQUALIFICEERD]
  22. levibxb [GEDISQUALIFICEERD]
  23. snider [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  24. Obee [GEDISQUALIFICEERD]
  25. roosboy [GEDISQUALIFICEERD]
  26. Determination [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  27. MuscleBuilding1 [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  28. marijnmarkusse [Foto's ontvangen en goedgekeurd]
  29. tito raymond [GEDISQUALIFICEERD]

Gestopt:

  1. MassiveBe
  2. Peanuthead95
  3. Rob S.
  4. basjas101
 
yeahhhhhhhhhhhhhhhhh. Iedereen succes!!!
 
Ik twijfel. Eigenlijk twijfel ik nu al 3 jaar op rij.
Grote kans dat ik volgend jaar weer twijfel.



Terwijl iedereen zegt dat ik grote kans heb te winnen :roflol:
 
Ik twijfel. Eigenlijk twijfel ik nu al 3 jaar op rij.
Grote kans dat ik volgend jaar weer twijfel.



Terwijl iedereen zegt dat ik grote kans heb te winnen :roflol:

Maarrr wat moet ik dan met al die prijzen van de 1e plek straks :p
 
Ik twijfel. Eigenlijk twijfel ik nu al 3 jaar op rij.
Grote kans dat ik volgend jaar weer twijfel.



Terwijl iedereen zegt dat ik grote kans heb te winnen :roflol:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Het inschrijven, niet het twijfelen.
 
Succes aan de deelnemers! Ik doe niet mee, ik twijfel ook niet :p
 
Denk dat niemand foto's van mijn pens wil zien :P
 
Ikga het wel proberen denk ik, extra motivatie om de rest van de cut vol te houden. Het is dus inschrijven, een log openen met begin foto's, en voor 31 juli de eindfotos als ik het goed begrijp? Mijn inschrijving is binnenkort te verwachten!
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Het inschrijven, niet het twijfelen.
lol ik postte precies hetzelfde plaatje op peanut's vraag in het nachtcafé.
 
Ik twijfel. Eigenlijk twijfel ik nu al 3 jaar op rij.
Grote kans dat ik volgend jaar weer twijfel.



Terwijl iedereen zegt dat ik grote kans heb te winnen :roflol:

Twijfel dan niet en doe het gewoon ;)
 
Re: Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Sportfood

Ik twijfel. Eigenlijk twijfel ik nu al 3 jaar op rij.
Grote kans dat ik volgend jaar weer twijfel.



Terwijl iedereen zegt dat ik grote kans heb te winnen :roflol:

Aahjo een ekte bbuilder vind zichzelf tog nooit goed genoeg, beter uitgaan van de mening van anderen die hebben der een betere kijk op want voor jezelf blijf je tog altijd maar n ukkie;)
 
Maarrr wat moet ik dan met al die prijzen van de 1e plek straks :p
Aan mij geven :D
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Het inschrijven, niet het twijfelen.

Twijfel dan niet en doe het gewoon ;)

Aahjo een ekte bbuilder vind zichzelf tog nooit goed genoeg, beter uitgaan van de mening van anderen die hebben der een betere kijk op want voor jezelf blijf je tog altijd maar n ukkie;)
Jullie hebben gelijk ook, waarschijnlijk ga ik het doen. **** it.
 
Aight, ik ga me morgen inschrijven. Ik post al een tijdje in het topic "The Battle of the Semi-ecto's", dus dit kan er ook wel bij. Die prijzen zijn ook niet gek. :D Ben al 11 weken aan het cutten, dus ik hoop er iig droog op de staan deze zomer.

Wat me trouwens niet helemaal duidelijk is:

Je moet dus dat blaadje met "DBB Fotocontest 2013" op de achtergrond hebben, maar moet je gezicht ook zichtbaar zijn op de foto? Dat verpest wel een beetje de foto dan.
 
Peanut moet sowieso mee doen.

Ik ben nu al 4 maanden aan t cutten en nog steeds fat as ****. Zal we pics maken maar weet nog niet of ik mee doe. Wss volgend jaar.
 
Aight, ik ga me morgen inschrijven. Ik post al een tijdje in het topic "The Battle of the Semi-ecto's", dus dit kan er ook wel bij. Die prijzen zijn ook niet gek. :D Ben al 11 weken aan het cutten, dus ik hoop er iig droog op de staan deze zomer.

Wat me trouwens niet helemaal duidelijk is:

Je moet dus dat blaadje met "DBB Fotocontest 2013" op de achtergrond hebben, maar moet je gezicht ook zichtbaar zijn op de foto? Dat verpest wel een beetje de foto dan.

Of dat blaadje of je gezicht waaraan mensen met zekerheid weten dat jij het bent. Maw, als niemand je gezicht hier kent moet je dus pics met een blaadje maken.
 
200 supplementen samples, dat is een hele doos vol! :D
 
Haha leuke wedstrijd met leuke prijzen.
Ik heb geen kans om te winnen maar misschien doe ik toch mee.
Als het om de transformatie gaat kan het alleen maar positief uitpakken. Is wel een grote stok achter de deur.

Vannacht eens over slapen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven