XXL Nutrition

Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2015 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION]

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
We zijn alweer toe aan de twaalfde DBB Fotowedstrijd dit jaar. Ook in 2015 is dit een wedstrijd die draait rond motivatie en cutten. Er zijn zoals altijd ook mooie prijzen te winnen. Alle informatie is te vinden in dit topic, en ook vragen over de wedstrijd zijn hier welkom! :)

1. Voorwaarden voor deelname en reglement

a. Algemeen:
  1. Minimum leeftijd veertien jaar.
  2. Tenminste drie maanden lidmaatschap bij dit forum (voor datum van deze aankondiging).
  3. Tenminste 40 posts geplaatst waarvan tenminste 20 in 2015.
  4. Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan IFBB/prof-wedstrijden, en hebben aan maximaal 1 amateur-wedstrijd deelgenomen.
  5. Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met diskwalificatie en vier strafpunten tot een permban.
b. Foto's:
  1. Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen.
  2. De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn
  3. Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "DBB Foto Contest 2015" (tenzij je gezicht bekend is op DBB en op de foto te zien is)
  4. Stuur een foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses, er mogen maximaal vier poses op de collage staan.
  5. Wij moeten jouw foto plus daarbij je forumnaam, een kort verhaal en je persoonlijke body stats op zijn vroegst op 7 september en uiterlijk op 14 september ontvangen hebben.
c. Verplichte poses:
  1. Benen incl. kuiten voor of achter (in kleur en duidelijk)
  2. Front of back double biceps (ook in kleur en duidelijk)
d. Logboek
  1. Elke deelnemer moet een logboek bijhouden, dit logboek moet hier geplaatst worden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f309/.
  2. De log moet ten laatste 31 juli gestart worden.
  3. In de openingspost van de log moet een startfoto geplaatst worden. Dit moet binnen de eerste week na het plaatsen van de log.
  4. Er moeten regelmatig updates in de log geplaatst worden. Gemiddeld enkele malen per week mag verwacht worden. Meer is natuurlijk beter.
  5. Je normale log kan je tijdelijk sluiten (via het menu 'Topic opties') en weer openen wanneer deze wedstrijd afgelopen is.

2. Regels voor het stemmen
  1. Minimaal 30 dagen geregistreerd zijn
  2. Minimaal 50 posts geplaatst hebben

3. Wanneer, waar en hoe?

Deze fotowedstrijd start op 14 september 2015 in de fotogalerij. Alle leden van dit forum kunnen deelnemen aan de stemming zolang ze aan de regels voldoen. De stemming duurt precies zeven dagen. De deelnemer met de hoogste score zal, na controle op eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar. De winnaar wordt bekendgemaakt op 21, of indien deliberatie nodig is, 22 september.

4. Welke prijzen zijn er te winnen?

XXLNutrition_logo.jpg


:1e: 1e plaats

  1. XXL Nutrition waardebon t.w.v. 250 euro*
  2. XXL Nutrition goodies pakket t.w.v. 100 euro
  3. DBB Elite lidmaatschap t.w.v. 39,95 euro

:2e: 2e plaats

  1. XXL Nutrition waardebon t.w.v. 150 euro*
  2. XXL Nutrition goodies pakket t.w.v. 50euro
  3. DBB Elite lidmaatschap t.w.v. 39,95 euro

:3e: 3e plaats

  1. XXL Nutrition waardebon t.w.v. 75euro*
  2. XXL Nutrition goodies pakket t.w.v. 50euro
  3. DBB Elite lidmaatschap t.w.v. 39,95 euro

*Te besteden in de XXL Nutrition webshop.

Alle podiumwinnaars krijgen een eervolle vermelding (met foto voor de #1) in de Hall of Fame sticky.

5. Hoe kan ik deelnemen?

Je hebt tot 14 september (18:00 's avonds) om in je best mogelijke shape te komen! Stuur ons dan 1 foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses, er mogen maximaal vier poses op de foto staan. Voor overige regels zie "Voorwaarden en reglement". Het adres om je foto en info naartoe te sturen is: dbbcontest15 @ telenet.be (zonder de spaties). Zet in de titel "deelname contest" a.u.b. Eventuele vragen over de wedstrijd of het reglement kan je kwijt in dit topic.

Alvast succes aan de deelnemers! :lifter: :flexgrin:

6. Veel gestelde vragen

V: Mijn deelname voldoet niet aan alle voorwaarden, kan je een uitzondering maken?
A: Nee, we kunnen voor niemand een uitzondering maken. Lees goed de voorwaarden en volg deze precies op. Anders loop je het risico om later gediskwalificeerd te worden.​

V: Worden deelnemers beoordeeld volgens de vooruitgang in de log (tranformatie) of volgens het eindresultaat (beste fysiek)?
A: De forumleiding is geen jury, andere leden stemmen en bepalen zelf hoe ze tot hun score komen.​

V: Waarom geen aparte wedstrijd voor naturals?
A: Omdat we geen dopingtests kunnen doen.​

V: Zijn er geen leeftijdsklassen?
A: Nee, iedereen ouder dan veertien kan meedoen, er wordt meer gekeken naar de prestatie in verhouding tot je leeftijd in deze contest. Bovendien zijn er niet genoeg deelnemers om volgens leeftijdsklassen te gaan indelen.​

V: Zijn er geen gewichtsklassen?
A: Nee, iedereen kan meedoen. Zelfde reden als in vorig antwoord.​

7. Inschrijven

Stuur een [Link niet meer beschikbaar] met in de titel "inschrijving contest" of via een karmaberichtje. Je kan tot en met 31 juli inschrijven.
 
Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2015

Ingeschreven deelnemers:

Actief - gedisqualificeerd

  1. wovano
  2. Jwdoetookmee [FOTO ONTVANGEN]
  3. Wengstertje [FOTO ONTVANGEN]
  4. Bobby10
  5. Bram2121
  6. DiSTuRBeD [FOTO ONTVANGEN]
  7. Pillz [FOTO ONTVANGEN]
  8. nlbramnl [FOTO ONTVANGEN]
  9. diaephi
  10. Foreskin Hump
  11. New Beginning [FOTO ONTVANGEN]
 
Benieuwd wie er allemaal mee doen, succes alvast!
 
Succes iedereen :)
 
Log geplaatst, maar zie hem nog niet erbij staan

Edit: is al goed :D
 
Laatst bewerkt:
Ik zal dit jaar vanaf de zijlijn meekijken. Succes heren!
 
Succes gewenst aan alle deelnemers! :D
 
succes people.
 
Punten 1 A.3 en 2.2 gaan niet samen volgens mij? Succes aan de deelnemers.
 
Punten 1 A.3 en 2.2 gaan niet samen volgens mij? Succes aan de deelnemers.
1.a.3=regels voor deelname
2.2=regels voor stemmen
 
Ik doe weer mee. Wellicht vorig jaar evenaren?!
 
14 sept pas :'( dit is wel laatste contest die ik nog mee kan pakken volgend jaar 2e wedstrijd maar ik ben gewoon maar weer in 3 keer is scheepsrecht zeggen ze altijd :P
 
Hoofdsponsor is dit jaar XXL Nutrition (prijs 1e plaats toegevoegd).
 
ik heb net 3 maanden gecut mag dat ook


ow nvm ben nog steeds dik

:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven