XXL Nutrition

Aankondiging Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2016 [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, MUSCULI & MUSCLE MEAT]

Bezoekers in dit topic

10 deelnemers al, goeie!
 
AANDACHT: het e-mailadres om je verhaal en foto's uiteindelijk naartoe te sturen is gewijzigd. Dit is nu fotowedstrijd2016 @ body building .nl (zonder de spaties).

De reden hiervoor is dat op één of andere manier spambots het info enz. adres zelfs met de spaties gevonden hebben, dus kreeg steeds spammails binnen via dat adres. Daarom gaan we elke jaar een nieuw adres aanmaken zodat dit daarna weggegooid kan worden als de wedstrijd voorbij is.

Verder verandert er voor de deelnemers niets, zorg er gewoon voor dat je dus je verhaal en foto's uitsluitend stuurt naar fotowedstrijd2016 @ bodybuilding .nl (zonder de spaties). Ook voor meer info over de wedstrijd kan je daarheen mailen.

Bedankt,
T.
 
Mis nog wat officiële inschrijvingen in mijn INBOX en 1 log (Trainn??). Nog een kleine 3 dagen kan er ingeschreven worden...
 
Wengstertje

deze contest niet wat voor jou ? :P

Gast haha ik mag niet mee doen heb al zovaak gebedeld of regels niet soepeler gemaakt kunnen worden haha. Wel jammer moet nog flink cutten namelijk en dit was wel een goede motivatie boost :D
 
Laatst bewerkt:
Gast haha ik mag niet mee doen heb al zovaak gebedeld of regels niet soepeler gemaakt kunnen worden haha. Wel jammer moet nog flink kutten namelijk en dit was wel een goede motivatie boost :D

Ja had al gezien dat je op 20% stond vies varken! :D
 
13 deelnemers nu. Nog tijd tot middernacht om je nog in te schrijven voor deze once in a lifetime opportunity :thumbup: :D

Trainn: je moet nog steeds een log starten. Als je besloten hebt om er niet mee door te gaan, laat dit dan ook even weten aub.


Bewerking di 31/05 - 00:00: Inschrijvingen officieel gesloten. :)
 
Zou ik me niet alsnog kunnen inschrijven?? Ik was al van plan om mee te doen maar ben er vanuit gegaan dat het in September was aangezien dit de jaren ervoor ook was. Ik zie het eerlijk gezegd ook nu pas voorbij komen.
 
Zou ik me niet alsnog kunnen inschrijven?? Ik was al van plan om mee te doen maar ben er vanuit gegaan dat het in September was aangezien dit de jaren ervoor ook was. Ik zie het eerlijk gezegd ook nu pas voorbij komen.

Nee te laat.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven