XXL Nutrition

Aankondiging Inschrijvingen Vrouwen Fotowedstrijd [GESPONSORD DOOR XXL NUTRITION, FITNESS SELLER en MUSCLEMEAT] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een ladiescontest heeft jammer genoeg vaak weinig animo, dat was vroeger wel anders. Maar ik denk dat de meeste vrouwen zich hier over het algemeen gewoon niet zo welkom voelen.
 
Een ladiescontest heeft jammer genoeg vaak weinig animo, dat was vroeger wel anders. Maar ik denk dat de meeste vrouwen zich hier over het algemeen gewoon niet zo welkom voelen.

Voel me hier toch welkom.
 
Hoeveel zijn er nog over dan?
 
Lol iig altijd prijs :D

Wel een drama dat er ieder jaar zoveel afhaken, begin er dan niet aan!

Yep, snap dat ook niet zo goed.. Impulsief wellicht :p
 
Eerdere jaren is het ook al gebeurd dat we met 5 vrouwen startte en er maar 2 a 3 over bleven.... :(

Vaak was het zo dat de deelnemers zelf vonden dat ze te weinig progressie hadden en zich daarom teruggetrokken.
Eigenlijk heel jammer ook want elke stap vooruit is er een. Fysiek maar ook mentaal. Je kan op op zoveel manieren progressie maken maar dat lijken sommigen niet te zien.

Het is gewoon erg jammer voor de organisatie, sponsoren en mensen die wel doorzetten....

Maar neemt niet weg dat ik enorm respect hebt voor degenen die zich er wel enorm voor inspannen.
 
Maar ik denk dat de meeste vrouwen zich hier over het algemeen gewoon niet zo welkom voelen.
Alle vrouwen krijgen toch genoeg aandacht nochtans? :dunno:
 
Stemmen is nog mogelijk tot 18u vanavond!
 
Back
Naar boven