AndroidHealthClinic

Inspiratie/variatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Looney-_-

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2020
Berichten
73
Waardering
28
Lengte
1m87
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Ik ben op zoek naar wat inspiratie/variatie qua voeding. Ik eet eigenlijk elke dag hetzelfde op wat uitzonderingen na omdat ik aan het cutten ben. Ik vind eigenlijk alles lekker wat ik eet op dit moment en het is nog eens gezond ook. Toch wil ik graag de “horizon verbreden.” Wat is volgens jullie voeding wat niet mag ontbreken? Wees niet bang om standaard dingen te zeggen, ik ben sinds kort begonnen met avocado’s.
 
pindas
 
Hoe ziet je huidige eetschema eruit ?
 
Wat ik erg lekker vind :

500 gr kwark , 1 schep whey ( smaak naar keuze ) , 50 gr studentenhaver ..

Goed in eiwitten en vetten ..

Snack en Jacks
Beef Jerky
 
Ontbijt hoe dan ook gebakken eieren. Liefst met bakbacon.

Als warme maaltijd pasta, rijst, sobanoodles met een willekeurige roerbakmix met vlees/vis/ei oid en sweet chilisaus. Ben zelf ook fan van sobanoodles met gebakken champignons, kippendij en ketjap. Bakken in sesamolie.

Bak kwark/skyrr met vers fruit, zonnebloempitten, gepofte spelt gaat er altijd wel in.

Stuk pure chocolade.

Maar t hangt ervan af welk meetmoment en hoe je schema in elkaar zit.
 
Ik ontbijt met

- havermout
- ( lactose vrije ) melk
- pindakaas
- whey

Maar ook een fan van kwark met aardbeien, spek met ei, volkoren cracker met cottage cheese, komkommer, kip

Maar zoals marina1975 zegt het is afhankelijk van het schema en moment :emo:
 
Ik ontbijt met

- havermout
- ( lactose vrije ) melk
- pindakaas
- whey

Maar ook een fan van kwark met aardbeien, spek met ei, volkoren cracker met cottage cheese, komkommer, kip

Maar zoals marina1975 zegt het is afhankelijk van het schema en moment :emo:
Waarom lactose vrij? Praktisch niemand is lactose-intolerant
 
Waarom lactose vrij? Praktisch niemand is lactose-intolerant
Wellicht dat zij lactose intolerant is?;)
Heb zelf ook regelmatig problemen met zuivel dus ik gebruik al tijden kokosmelk.
 
Laatst bewerkt:
Waarom lactose vrij? Praktisch niemand is lactose-intolerant
De meeste mensen zijn gevoelig voor zuivel met PDS achtige klachten. In de volksmond wordt dan al vaak gezegd lactose intolerant.
Als je echt lactose intolerant bent merk je dat wel. Dan kan je ook echt geen whey nemen.
 
De meeste mensen zijn gevoelig voor zuivel met PDS achtige klachten. In de volksmond wordt dan al vaak gezegd lactose intolerant.
Als je echt lactose intolerant bent merk je dat wel. Dan kan je ook echt geen whey nemen.
Daarom gevoel voor is iets heel anders dan intolerant :)
 
Back
Naar boven