MuscleMeat

Instant BCAA-poeder - Bulk Powders (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
BCAA.png
[/IMGREV]
  • Soort supplement: BCAA
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Als je op zoek bent naar het smakelijkste BCAA-supplement met de beste prijs-kwaliteitsverhouding, hoef je niet verder te zoeken dan het Instant BCAA-poeder van BULK POWDERS™
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Ik gebruik deze momenteel om spier behoud te bevorderen tijdens mijn cut.
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 a 4 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik heb 3 van de 6 smaken uitgetest
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 Scoop (10g) bij mijn ontbijt en 1 scoop tijdens mijn training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bulkpowders.nl/kant-en-klaar-bcaa-poeder.html
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Hoe groter de hoeveelheid je koopt, hoe groter je voordeel. Bij de eerste aankoop kan je 15% korting krijgen met volgende code (15NLF). Ook kan je nog €5 korting krijgen bij je eerste aankoop boven €15 als je een referral code gebruikt (bv mijn code: TVL4AK ) Ook is er een systeem met punten die je verdient bij je aankoop (2 punten pet €1) en deze punten kun je gebruiken om korting te krijgen op uw volgende aankoop (100punten = 1€).
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €32.99 voor 1kg (=100porties=€0,33/portie)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ZEKER WETEN!

Mijn review:


NU OOK 25% KORTING op dit product! (26/03/16)

Je krijgt wat ze promoten: een prijs kwaliteit top product.

Verhouding is 2:1:1: L-leucine, L-isoleucine en L-valine.

Ik heb 3 van de smaken uitgetest:
Tropical - Als je een zoetebekje bent is dit ideaal voor jou. Smaak was zeer goed, wel de zoetste van de 3 die ik getest heb.
Watermeloen - Niet 100% een watermeloen smaak maar zeker niet slecht van smaak.
Appel & Lime - DIKKE AANRADER! Deze is mijn persoonlijke favoriet zo ver. De smaak doet me denken aan de lime smaak van Callipo (groen waterijsje).

Het word geleverd in een zak en een maatscoop (10g).

Conclusie: Combinatie van de kwaliteit, smaak en prijs maakt dit product zeker een aanrader.

Als je beslist voor het eerst een product te kopen bij deze producent kan je gebruik maken van extra kortingscodes: Bij de eerste aankoop kan je 15% korting krijgen met volgende code (15NLF). Ook kan je nog €5 korting krijgen bij je eerste aankoop boven €15 als je een referral code gebruikt (bv mijn code: TVL4AK )
 
Ik gebruik momenteel voor mijn zomercut ook deze BCAA, smaak Tropical. Idd lekker en schuimt niet/weinig dat is ook fijn. Eens met de review, ik geef het een ruime 8 :D
 
Ik gebruik momenteel voor mijn zomercut ook deze BCAA, smaak Tropical. Idd lekker en schuimt niet/weinig dat is ook fijn. Eens met de review, ik geef het een ruime 8 :D

Zodanig gewoon deze te gebruiken dat ik er nog niet eens bij stilstond dat deze niet schuimt!
Bedankt om ook jouw menig over dit product hier te posten.
 
Back
Naar boven