MuscleMeat

Instant Oats van MyProtein > hoe mengen??

Bezoekers in dit topic

Maxjek95

Cool Novice
Lid geworden
26 sep 2019
Berichten
46
Waardering
6
Lengte
1m79
Massa
68kg
Vetpercentage
15%
Hallo,

Ik heb sinds kort de Instant Oats van MyProtein besteld. Hoe kan deze het best gemengd worden? Met water? Melk? Koud/Warm?

Alvast bedankt.
 
Dat mag je zelf kiezen, vriend.
 
Hallo,

Ik heb sinds kort de Instant Oats van MyProtein besteld. Hoe kan deze het best gemengd worden? Met water? Melk? Koud/Warm?

Alvast bedankt.

Ik doe zelf gewoon bordje voor de helft vullen met water, helft oats, en 30 seconden microwave. Ik care niet om smaak. Je kan het ook gewoon door je shake draaien in de blender.
 
Ik heb het met koud water in een shakebeker gegooid en ongeveer 2 minuten geshaked. Hierbij blijven er nog veel 'klonters' zitten. Misschien dus toch beter kokend water / warme melk?
 
Ik heb het met koud water in een shakebeker gegooid en ongeveer 2 minuten geshaked. Hierbij blijven er nog veel 'klonters' zitten. Misschien dus toch beter kokend water / warme melk?

Je moet de oats eerst appart blenden in de blender, zodat het fijn poeder is, erna water en whey. (of melk..)
Shakebeker niet echt aan te raden daarvoor.
 
Je moet de oats eerst appart blenden in de blender, zodat het fijn poeder is, erna water en whey. (of melk..)
Shakebeker niet echt aan te raden daarvoor.
Vergeten te vermelden, het betreft al poeder. Dit is namelijk al gemalen. Is gewoon een zak van MyProtein. Maar dan nog gaat het mengen moeizaam. Ik zal het eens in de magnetron proberen
 
Vergeten te vermelden, het betreft al poeder. Dit is namelijk al gemalen. Is gewoon een zak van MyProtein. Maar dan nog gaat het mengen moeizaam. Ik zal het eens in de magnetron proberen
Je kan ook gewoon echte oats kopen en dan blenden. Heb je het zelfde. Moet je niet op postnl wachten xD.
Maar je moet mengen in blender niet shaker.
Shaker altijd klonterzooi.

Ik doe halve pot kwark, 1 scoop whey en water. Smaakt gewoon naar yughurt en 50g protein.(snel en traag) Kan je nog oats bij flikkeren.
 
Je kan ook gewoon echte oats kopen en dan blenden. Heb je het zelfde. Moet je niet op postnl wachten xD.
Maar je moet mengen in blender niet shaker.
Shaker altijd klonterzooi.

Ik doe halve pot kwark, 1 scoop whey en water. Smaakt gewoon naar yughurt en 50g protein.(snel en traag) Kan je nog oats bij flikkeren.
Thanks voor de tip haha, zodra deze zak op is zal ik dat ook gaan doen inderdaad
 
Je kan ook gewoon echte oats kopen en dan blenden. Heb je het zelfde. Moet je niet op postnl wachten xD.
Maar je moet mengen in blender niet shaker.
Shaker altijd klonterzooi.

Ik doe halve pot kwark, 1 scoop whey en water. Smaakt gewoon naar yughurt en 50g protein.(snel en traag) Kan je nog oats bij flikkeren.
De poeder bevalt alles behalve klonten.
 
Ik heb het met koud water in een shakebeker gegooid en ongeveer 2 minuten geshaked. Hierbij blijven er nog veel 'klonters' zitten. Misschien dus toch beter kokend water / warme melk?
Wellicht overbodig, maar indien mogelijk eerst de vloeistof, dan de oats.

Zelf doe ik oats en whey van xxl met melk, vrijwel geen klonten en ik hoef niet minuten lang te schudden.
 
Back
Naar boven