MuscleMeat

Instone whey + Creatine Monohydraat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BoTo

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2006
Berichten
5.020
Waardering
81
Hey,

ik heb me enkele dagen geleden instone whey ( SportFood.nl voor sportvoeding ) en creatine monohydraat ( SportFood.nl voor sportvoeding ) gekocht en ik ben momenteel op zoek naar de ideale hoeveelheid en momenten van opnames ervoor.

Nu is het wel zo dat ik eerst afzonderlijk wil beginnen met de whey alleen, aangezien het toch m'n eerste suppl. is valt er toch niets te overhaasten :).

Ik veronderstel 2x / dag een shake. Maar ik weet niet juist op welk moment van de dag?

ik train op maandag, woensdag en vrijdag. Met als cardio hardlopen tevens m'n 2de sport ;) op dinsdag, donderdag en zaterdag (of zondag).

Zowel voor de trainingsdagen ( de KT dagen wel te verstaan) als de rustdagen (incl. loopdagen in feite :) ) weet ik niet goed of ik die 2de shake vd dag voor, na of tijdens moet nemen.

En om het over de creatine te hebben : Ik zou daarmee beginnen binnen een maandje, van juli tot midden augustus zeg maar. 1x / dag na de KT ?
En op de rustdagen mag ik deze gewoon 's avonds na het eten (of beter ervoor?) nemen ?
De creatine zou me ook moeten helpen met m'n hardlopen, aangezien ik die periode enkele kleinere loopwedstrijdjes heb is dat mooi meegenomen :) .

andere voorstellen/opmerkingen zijn natuurlijk meer dan nuttig :cool:

T
67kg
1m78
 
:eyebrow:
 
Hoi BoTo,

Ook al is dit de eerste keer dat je supps gebruikt, het is geen enkel probleem dat je begint met zowel de Whey als de Creatine tegelijkertijd. Het zijn 2 lichaamseigen stoffen dus er zal geen schadelijk effect plaatsvinden.

Het aantal shakes per dag is afhankelijk van je verdere eiwit inname, maar een shake na de training is aan te raden. Doe daar ook gelijk je schepje Creatine in en klaar!

Mocht je erg laag in je eiwitinname zitten dan kun je 2-3 shakes per dag nemen. Dit doe je dan op momenten dat je een uur of 2 al geen hoogwaardige eiwitten hebt binnengekregen.

Succes ermee!;)
 
Oke thx ! :)

Aangezien ik nu met de examens nogal in tijdnood zit om m'n eten netjes te maken zal ik eerder aan die 2 shakes per dag zitten ;) .
 
Back
Naar boven