Fitness Seller

insu-stim

Bezoekers in dit topic

Insu-Stim

Selective Insulin Maximizer”

Insu-Stim, breng nu je lichaam 24 uur per dag in een spieropbouwende-modus!

Insuline. Het is het sterkste spieropbouwende hormoon in ons lichaam. Sterker dan Testosteron en Groeihormoon. Helaas heeft het ook 1 groot nadeel; je kunt er ook zeer vet van worden.
:rolleyes: wat een onzin

Revolutions ontwikkelde daarom een product dat alle voordelen van Insuline biedt; zonder de nadelen.

Duizenden enthousiaste gebruikers zijn je voor gegaan; gebruikers die zonder enige problemen kilo’s in spiermassa aankwamen en kilo’s vet verloren zonder enige aanpassing van hun voeding of training!
Duizenden gebruikers? Knap dat er dan niks op bb.com te vinden is en het hier gelanceerd wordt.

Sneller dan met welk ander product dan ook! Echte resultaten, echte spiermassa, echt vet verlies; echt snel!
o_rly__by_katzmotel.jpg


DE VOORDELEN VAN INSU-STIM:

⇒Meer spiermassa opbouwen zonder meer of anders te eten
Hoe kun je dit bepalen zonder een dieet gezien te hebben, voeding = fuel = groei. Als je anabolen steroiden kuurt en slecht eet kom je minimale spiermassa aan. Ontkracht!
⇒Kilo’s vet verliezen terwijl spiermassa opgebouwd wordt
Labtest graag.
⇒Resultaten vaak binnen enkele dagen
Enkele dagen? Knap, als je anabolen steroiden met korte ester kuurt ben je al minimaal 3-4 dagen verder voor merkbare werking.⇒Stoppen van vermenigvuldigen van vet cellen
Leuk, hoe?
⇒Praktisch onmogelijk om vet aan te zetten; zelfs met extra calorieën
Dus je kan iedere dag 5 keer naar de mac zonder vet aan te zetten, handig.
⇒Waanzinnig veel energie en intensiteit
Krijg je ook van een liter koffie!
⇒Snelle toename van kracht en uithoudingsvermogen
Snelle toename? Zal tijdens gebruik geleidelijk toenemen lijkt me ???
⇒Razendsnel transport van eiwitten, aminozuren en koolhydraten rechtstreeks in de spieren
En net wordt nog genoemd dat je niet anders hoeft te eten. Eten = brandstof = groei, dus complete bullshit in punt 1.
⇒Verdubbel de werking van alle andere supplementen
Ieder supplement heeft zijn eigen werking / eigenschappen? Als je een fiets koopt gaat je auto harder rijden ???. Beetje onzinnig.
⇒Ingrediënten zijn 100% veilig voor gebruik door klinische studies bewezen
Welke studies, die mogen vast om ''toevallige'' redenen niet gepubliceerd worden.
⇒Ingrediënten en extractie methodes zijn gepatenteerd
Lekker boeiend, je wilt toch een goed product voor je geld.
⇒Dwingt spiercellen om groter te worden door meer bloed op te nemen
So what, creatine vergoot je spiercellen ook door er meer vocht in op te nemen ???
⇒Waanzinnige pomp die dagen duurt; zelf zonder een training
Zal pijnlijk zijn om constant met een pomp rond te lopen, wel knap trouwens, geen belasting maar wel een pomp.
⇒Eet tot 3x zo veel koolhydraten terwijl vet wordt afgebroken
We wachten allemaal met smart op de studies.

Mijn mening/conclusie. Wat een marketing onzin. Als dit zo'n ontzettende doorbraak is waaorm is er dan NERGENS iets over te vinden. Omdat het zo ''geheim'' is, oh brother!

Supplementen die bevorderend zijn voor de gezondheid en sterker dan anabolen steroiden = waste of money want ze bestaan niet

Ik gebruik hetzelf ook, maar echt hij's goed love it.
Het zijn wel de ware feiten.:D:D
 
Heb zo twee doosjes insu-stim binnengewerkt en het enige wat ik er van ondervonden heb is dat je idd zo een hele lichte pomp aan overhoud in je lichaam mr vanaf het moment dat je u 3 caps per dag niet meer slikt is het weg. Je houdt er maw helamaal niets aan over , de weegschaal blijft hetzelfde , de enige verandering is een gat in je rekening door de absurte prijs van die insu-stim.
 
Heb zo twee doosjes insu-stim binnengewerkt en het enige wat ik er van ondervonden heb is dat je idd zo een hele lichte pomp aan overhoud in je lichaam mr vanaf het moment dat je u 3 caps per dag niet meer slikt is het weg. Je houdt er maw helamaal niets aan over , de weegschaal blijft hetzelfde , de enige verandering is een gat in je rekening door de absurte prijs van die insu-stim.

Daar ben ik het ook wel mee eens als ik er op terug kijk.
 
Back
Naar boven