XXL Nutrition

insuline en aas gebruik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
2.485
Waardering
0
maakt het wat uit in gebruik of je je aas injectie of tabletje inneemt net nadat je je insuline injectie hebt genomen gezien de werking van insuline op voeding?
 
insuline doet nix met andere hormonen.. het hecht er niet aan ofzo.. dus het is geen probleem..
 
jammer?? je wil je waardevolle insuline toch niet verspillen aan AS??

Maar goed ook want zonder insuline geen groei!! dus laat de insuline gewoon zijn werk doen :)
 
Wat hij bedoelde was of de insuline ook de opname van hormonen bevorderde in de cel.

Maar neen, dat is niet het geval, steroidhormonen bewegen al vrij vlot in en uit de cel.
 
ja dat bedoelde ik BC, bedankt
 
steroiden beinvloeden toch wel weer de opname van insuline?? want een suiker patient moet toch oppassen met AS??
 
het is nooit aangetoont! maar men gelooft dat AS je idd minder gevoelig maakt voor insuline..
 
dus een suikerpatient die AS gebruikt, zou meer insuline moeten zetten, dat is mij verteld, en dat klopt dan dus blijkbaar :)
 
Alles wat groeihormoon bevordert, vermindert insuline en omgekeerd. Zo werkt het menselijk endocrien systeem. Vandaar dat exogeen toegediende combinaties van insuline+groeihormoon zo'n dramatische effect hebben, waar het gebruik van slechts een van de twee meestal een teleurstelling is.
 
dus je verwacht niet veel resultaat van een insuline en aas combo?
 
Het zal helpen, zeker. meer opname van eiwitten in de cel, kan alleen maar positief zijn. Maar je kunt de bijdrage niet vergelijken met toevoeging van meer AS, en zeker niet met een insuline+GH combo.
 
ok de combo slin/gh/as/t3 is nummer 1, dat weet ik.

maar is slin/as een goeie nummer 2 of 3 (als we gh er buiten laten) of is het zelfs beter om alleen slin/voeding te doen?

ik ben nu nl bezig met een as/slin combo en zou graag willen weten of het beter zou zijn om er mee te kappen omdat het niet veel verschil zal uitmaken of toch doorgaan ermee.
 
mischien zit daar wel je probleem de insuline waar je lichaam niet tegen kan of teveel waardoor de kracht niet toeneemt...
 
Originally posted by bestoldschool
ok de combo slin/gh/as/t3 is nummer 1, dat weet ik.

maar is slin/as een goeie nummer 2 of 3 (als we gh er buiten laten) of is het zelfs beter om alleen slin/voeding te doen?

ik ben nu nl bezig met een as/slin combo en zou graag willen weten of het beter zou zijn om er mee te kappen omdat het niet veel verschil zal uitmaken of toch doorgaan ermee.

Je moet enkel insuline/GH als combo bekijken omdat eigenlijk bruikbare IGF-I oplevert. In die volgorde heb je :

GH/insuline
AAS
insulin
GH

Dus insuline/AAS komt op een derde plaats na GH/insuline/AAS en GH/insuline.
 
BC: dus het heeft wel nut om het te doen ook al is het 3e plaats?

Dutch Buster: Dit is pas de 2e keer dat ik slin gebruik en de krachtsverlies waar ik het over heb in de andere post gebeurd elke kuur, ook voordat ik ooit slin aanraakte.
 
Uiteraard. Maar ik ben nog altijd van het principe dat een recreatieve atleet geen slin nodig heeft. En ik hanteer ook veiligheid op lange termijn voor competitieve en prof-atleten. Vandaar dat ik 12 weken aan, 12 weken af aanraadt om te kuren, en de 12 weken dat je niet kuurt GH/slin te gebruiken. Zo richt je geen permanente schade aan het endocriene systeem aan en kun je toch meedraaien op prof-niveau.
 
Ik denk ik dat ik wat dat betref aan de veilige kant zit met mijn lage doseringen en 12 weken per jaar kuur. :D

Ik wilde gewoon eens zien wat het effect op mij zou zijn van AAS en slin samen, nadat ik 3 kuurtjes zonder slin had gekuurd en er op verschillende forums enthousiast werd gesproken over toevoeging van slin aan je kuur.

Ik ben zelf nogal angstig voor het effect over 10-20 jaar van mijn slin gebruk nu, daarom gebruik ik slin kort en in lage doseringen.

Laatste keer had ik het 10iu ed voor 3 weken gedaan naast mijn test/deca/dbol kuur, maar vond mezelf te dik worden.
Nu doe ik 6iu voor 3 weken alleen op trainingsdagen, naast test/deca.
 
Originally posted by Big Cat
Alles wat groeihormoon bevordert, vermindert insuline en omgekeerd. Zo werkt het menselijk endocrien systeem. Vandaar dat exogeen toegediende combinaties van insuline+groeihormoon zo'n dramatische effect hebben, waar het gebruik van slechts een van de twee meestal een teleurstelling is.

duss als ik groei hormoon met insuline stack word ik eindelijk een beest:D
 
Laten we zeggen in de juiste dosissen dat ze evenveel of meer effect als AAS kunnen hebben. Maar uiteraard speelt de prijs hier wel een belangrijke rol.
 
Back
Naar boven