AndroidHealthClinic

insuline en aas gebruik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben nu zelf bezig met 1000 mg testo etanat en 600 mg deca voor 7 weken en de laatste week 50 mg dianabol voor.
En T4 200 mg en 2 iu 2 keer per dag sth en insuline 12 iu 2 keer per dag.
Moet zeggen gaat lekker wordt niet veel vetter maar wel wat vocht.
Zit met mijn voeding vrij laag in mijn vetten ongeveer 60 gram per dag.
En mijn koolhydraten ongeveer op 650 gram en eiwitten op ongeveer op 320 gram.
 
!!BarmaN!! zei:
hoe zwaar ben je? 130kg?

Zit nu op 125 kilo en vetpercentage ongeveer tussen de 12 A 14 %
En die 130 gaan we zeker halen.
 
1.87 en 32 jaar en nog 4 maanden te gaan
 
adrbeest zei:
1.87 en 32 jaar en nog 4 maanden te gaan

haha Ardbeest gaat lekker he??

keep on growing man :D :D :D
 
adrbeest zei:
Zit nu op 125 kilo en vetpercentage ongeveer tussen de 12 A 14 %
En die 130 gaan we zeker halen.

wow vandaar die naam ;)

Mag ik vragen hoeveelste "kuurtje"dit is?
 
marcos zei:
wow vandaar die naam ;)

Mag ik vragen hoeveelste "kuurtje"dit is?

Moet zeggen train nu weer 1 jaar en het is mijn tweede kuur .
Daarvoor ben ik 4 jaar gestopt want scheurde mijn schouder.
En daar voor heb ik zeven jaar getraint en heb ik 5 kuurtjes gedaan.
Maar zoals het de afgelopen jaar gaaat is echt niet normaal ,maarja doe er echt als voor kwa voeding training en suplementen ahahahahahahaha.
 
Van insuline krijg ik meestal ook een enorme pomp, tijdens het trainen
Terwijl ik altijd na het trainen spuit
 
fer zei:
Van insuline krijg ik meestal ook een enorme pomp, tijdens het trainen
Terwijl ik altijd na het trainen spuit

Gebruik je er ook groeihormoon bij?
 
fer zei:
Van insuline krijg ik meestal ook een enorme pomp, tijdens het trainen
Terwijl ik altijd na het trainen spuit

Spuit alleen zaterdag naar mijn training want door de weeks train ik te laat en ga ik daarna vrij snel slapen.
En dat is niet zo veilig.
Heb jij ook wel eens voor je training gespoten, en zoja hoe was dat want je schijnt daar wel een giga pomp van te krijgen .
Maar schijnt ook wel link te zijn????????
 
Levrone@ zei:
Gebruik je er ook groeihormoon bij?

ik gebruik er GH bij, maar ik heb het in het verleden ook gebruikt in de laatste 4 weken van een dbol-testo kuur. De resultaten zijn altijd beter met insuline erbij.
 
adrbeest zei:
Spuit alleen zaterdag naar mijn training want door de weeks train ik te laat en ga ik daarna vrij snel slapen.
En dat is niet zo veilig.
Heb jij ook wel eens voor je training gespoten, en zoja hoe was dat want je schijnt daar wel een giga pomp van te krijgen .
Maar schijnt ook wel link te zijn????????

ik heb nooit voor de training insuline genomen, maar wel 's-ochtends gelijk na het opstaan, dan heeft je lichaam namelijk behoefte aan snelle suikers en proteine, vergelijkbaar met de behoefte na de training.
 
Ik heb nu twee keer een tijdje ins gebruikt en ben al een paar keer bijna k.o. ervan gegaan. Ik nam vlak na mijn injectie dextrose, creatine en een banaan, maar als dan de ins piek kwam na 1.5 uur dan ging ik bijna k.o. Stressen om snel wat voeding binnen te krijgen en hele dagen echt heel moe.. Wil dit jaar echt aan de Gh/ins/as, is bij ons alleen erg duur!
 
Jar"animal" zei:
Ik heb nu twee keer een tijdje ins gebruikt en ben al een paar keer bijna k.o. ervan gegaan. Ik nam vlak na mijn injectie dextrose, creatine en een banaan, maar als dan de ins piek kwam na 1.5 uur dan ging ik bijna k.o. Stressen om snel wat voeding binnen te krijgen en hele dagen echt heel moe.. Wil dit jaar echt aan de Gh/ins/as, is bij ons alleen erg duur!

na je dextrose en creatine neem je nog een whey shake van +/- 50gram en een half uur later nog een sterke maaltijd met veel complexe koolhydraten.

Dan krijg je niet dat vermoeiende k.o. gevoel en zal je ook een stuk harder groeien.
 
Jar"animal" zei:
Ik heb nu twee keer een tijdje ins gebruikt en ben al een paar keer bijna k.o. ervan gegaan. Ik nam vlak na mijn injectie dextrose, creatine en een banaan, maar als dan de ins piek kwam na 1.5 uur dan ging ik bijna k.o. Stressen om snel wat voeding binnen te krijgen en hele dagen echt heel moe.. Wil dit jaar echt aan de Gh/ins/as, is bij ons alleen erg duur!

Welke iunsuline gebruik je ?????
Gebruik zelf humaloog lispro kortwerkende met een piek binnen 1 uur en na 3 uur is het uitgewerkt.
Neem zelf na 10 a 15 iu insuline binnen een kwartiertje een koolhydraat drankje van ongeveer 50 gr koolhydraten en een kwartier later een grote maaltijd van veel koolhydraten en eiwitten en helemaal vet vrij.
Zo en zo 2 uur voor je spuit en 3 uur na je spuit vet vrij.
Zo krijg ik geen last van hypoglomie.
 
adrbeest zei:
Welke iunsuline gebruik je ?????
Gebruik zelf humaloog lispro kortwerkende met een piek binnen 1 uur en na 3 uur is het uitgewerkt.
Neem zelf na 10 a 15 iu insuline binnen een kwartiertje een koolhydraat drankje van ongeveer 50 gr koolhydraten en een kwartier later een grote maaltijd van veel koolhydraten en eiwitten en helemaal vet vrij.
Zo en zo 2 uur voor je spuit en 3 uur na je spuit vet vrij.
Zo krijg ik geen last van hypoglomie.

He ardBEEST,

ik dacht dat je die actrapid nam?
fout dus die sommigen maken zoals je net las is geen goede snelle koolhydraten na de injectie!! levensgevaarlijk.
Als je met insuline gaat spelen moet je wel degelijk e huiswerk goed doen e zorgen dat je snelle koolhydraten na je shot neemt, zo niet kan het weleens je laatste shot zijn :D
 
ik neem 12iu novoRapid,
dat is nog sneller dan actrapid en je kan het gelijk voor je met dextrose begint al spuiten, dus je hoeft na de spuit niet een kwartiertje te wachten
 
pipo zei:
He ardBEEST,

ik dacht dat je die actrapid nam?
fout dus die sommigen maken zoals je net las is geen goede snelle koolhydraten na de injectie!! levensgevaarlijk.
Als je met insuline gaat spelen moet je wel degelijk e huiswerk goed doen e zorgen dat je snelle koolhydraten na je shot neemt, zo niet kan het weleens je laatste shot zijn :D



PS. pipo weer een kilo hahahahahahahha
 
Back
Naar boven