AndroidHealthClinic

insuline ervaring (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

patrick

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
897
Waardering
0
Maandag dus de 1e shot gedaan van 6iu. Voelde nix, heb meteen na mn shot 60gr carbs ingenomen plus 50 gr wheyconcentraat. Meteen toe n ik thuiskwam een Myoplex genomen(banana cream pie) die zijn verdomd lekker trouwes.
EN voor het slapen gaan nog een bakje yoghurt.

Dinsdag meteen na het trainen 10iu genomen. Had de pen nog 10 seconden laten zitten om er zeker van te zijn dat alles erin zat. Haal ik die pen eruit komt er nog een miniscuul druppeltje uit. EN ik wist niet hoeveel nou precies 10iu was dus eenmaal thuisgekomen pen ingesteld op 6iu en de pen leeggedrukt. Kwam er een straal uit niet normaal, dus aangezien ik 10iu had genomen moet het wel allemaal goed gegaan zijn :D
Had dit keer 100gr carbs genomen en 50gr whey. thuisgekomen alleen nog een bak kwark(500gr) en om 11 uur gaan slapen(injectie om 8 uur).

Voelde me wel vreselijk moe, maar dat gebeurd bij vrijwel iedereen. Komt waarschijnlijk omdat tryptofaan een van de aminozuren is die zeer moeilijk de spiercel in gaat. Wat je dan krijgt is een ophoping van tryptofaan wat weer zorgt voor die vermoeidheid. Tis dus niet een teken dat je een hypo krijgt.


Nou dit was weer ff een update. als er meer vragen zijn dan hoor ik het wel :D
 
Behalve die vermoeidheid geen andere bijwerkingen geconstateerd??

Naar wat ik begrepen heb is insuline eigenlijk pas echt effectief indien je het combineert met GH??
 
insuline + HGH + AS is de ultieme combinatie. Alleen kan ik HGH nu nog niet betalen.

Maar daarom is insuline +AS nog niet minder effectief. geeft alleen andere resultaten.






groeten
 
En geen verdere bijwerkingen??
 
nee verder nix. gelukkig maar :D




groeten
 
De enige nevenwerking is dood. Dat gebeurt als je niet voldoende suikers inneemt in de uren na injectie. AAS verhogen eiwitsynthese en beperken eiwit oxidatie, dus door een hormoon toe te voegen dat de eiwitten in de cel levert kan alleen maar een bijdragende factor zijn.

Tussen haakjes, moe worden betekent laag bloedsuiker, dus signaal om meer suiker te eten. hoog tryptophaan en dus hoge GABA niveaus in het brein zijn direct gecorreleerd met hypoglycemie.
 
Insulin makes a lot of people tired, myself included. Insulin, as everyone knows, enhances amino acid transport into skeletal muscle. It turns out that tryptophan has a relatively low priority for transport into skeletal muscle compared to other amino acids. This leaves more tryptophan in the blood, where it is then taken up in a higher proportion than normal by the brain.

Tryptophan is the amino acid precursor for serotonin, which is a sleep inducing neurotransmitter.

This is the same reason many people feel sleepy after a high GI meal. It's not hypoglycemia that is making you feel sleepy, but serotonin.

The problem is aggravated by the fact that most people take whey protein with their insulin. Whey is rich in alpha lactalbumin, which has a high tryptophan content.
 
Natuurlijk, alhoewel tryptophaan een precursor is van GABA in de hersenen, en GABA zorgt voor de toename aan serotonine. Maar die komt er in respons op een lage bloedsuikerspiegel. Hoe minder AZ tengevolge van insuline, hoe minder suiker ten gevolge van insulin , hoe meer vrije tryptophaan, hoe meer GABA , hoe meer serotonine.

Zeer hoge correlatie tussen hypoglycemie en hoge tryptophaan...
 
nee ok dan is het goed :D
 
Gebruik momenteel ook insuline.
Ik gebruik het alleen op trainingsdagen en ik gebruik ook maar 6iu.
Had vorige keer 10iu gebruikt, maar vond dat het leek alsof ik in verwachting raakte met mijn superbuik. Dus dit keer 6iu.
Verschil met jou is dat ik direct na de shot 100gr koolhydraten neem en pas bij mijn maaltijd gebruik ik de voor elke 1iu=10-12gr koolhydraten maatstaf.
Ook ik wordt meestal slaperig na 2 uurtjes en hoewel ik blijf eten (snelle en langzame Koolhydraten) het slaap gevoel blijft.
 
ik gebruik het ook alleen op trainingsdagen. Vrijdag 15iu gebruikt en 100 gr carbs plus een wheyshake(50-60gr). Eenmaal thuis een bak met farfalla en vlees(soort pasta) en daarna een halve liter yoghurt met muesli en een eiwittenshake(whey 50-60gr)
 
Ben ik even blij dat ik niet de enige ben die het alleen op trainingsdagen gebruikt!! :clap:

Hoe is de vooruitgang?
Veel massa? Buikje? Kracht?
 
ben net een paar dagen bezig. ben al wel iets qua gewicht omhoog gegaan en kracht ook wel. Maar de grote sprong moet nog komen als de deca en enthanate hun werk gaan doen.
 
Insuline kan bij verkeerd gebruik je dood betekenen, is dat het waard? Gebruik als je zonodig echte medicijnen wil gebruiken aas, daar is veel over bekend!
 
Originally posted by Riki
Insuline kan bij verkeerd gebruik je dood betekenen, is dat het waard? Gebruik als je zonodig echte medicijnen wil gebruiken aas, daar is veel over bekend!
Denk je nu echt dat patrick niet weet hoe slin moet gebruikt worden?
 
Nee, ik huiver zelf alleen bij de gedachte om met hgh of insuline aan de slag te gaan. Dat zijn spullen die je als prof misschien moet gebruiken, maar niet als recreant. Ik ben zelf erg ziek geweest en weet wat dat is als je fysiek beschadigd raakt, en persoonlijk denk ik gewoon dat je met insuline als je niet uitkijkt zo in een coma kan geraken. Het is meer een mening zodat ie er een beetje over nadenkt, thats all.
 
Ik ben zelf tegen het gebruik van die middelen voor recreatieve gebruikers, ik ben zelfs tegen gebruik van AAS voor mensen die enkel in de zomer op het strand wat willen pronken.
Maar Patrick heeft wel competitieve plannen :)
 
Dat had ik dan net gemist:)
 
Back
Naar boven