MuscleMeat

Koekoek

Bezoekers in dit topic

Gast 74688

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2010
Berichten
147
Waardering
11
Zal even me stats neerzetten. Ik ben momenteel 98kg, met 8 procent aan Vet.

Ben momenteel bezig:

750 test e pw
800 bold pw
250 sust pw

Daarnaast zet ik ook 8 iu Hgh, dit is de eerste keer dat ik insuline ga gebruiken enga dit doen vanaf maandag.

Ik ga omstreeks 15.00 uur, beginnen met sporten. Ik ben omstreeks 16.30 uur, klaar met sporten. Ik zal 4 iu insuline (humalog) direct na het sporten, dus omstreeks 16.35 uur. Ik ga mijn dosering ook niet verhogen(insuline), ik blijf gedurende 4 weken op 4 iu. Omstreeks 16.40 uur, maak ik een shake met 40gr dextro, 2gr L-argine, 2gr L-carnitine, 10 gr creatine, BCaa, en glutamine. 3scoops eiwitten

Omstreeks 17.15 uur, neem ik 80 fijne havermout, 10 gr dextro en 1 scoop eiwitten.

Omstreeks 17,45 uur, neem ik 80gram zilvervliesrijst, 150 gram kip en wat groene asperges,

Iemand nog wat aanvullingen?
 
Nette stats! Heb je ook foto's?
 
Foto's zijn van een shoot.....

Screenshot_2015-06-16-20-33-48.jpg


totaal-11.jpg


totaal-6.jpg


heideweek za 20120825_24.jpg
 
Netjes man!!

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Hoe lang zit je aan de hgh? Hoe verdeel je 8 IU over de dag?
 
3iu in de ochtend, 3iu voor het sporten en 2iu voor het slapen.
 
Vandaag benen getraind en gelijk erna 4 iu slin gezet. Ik merk wel dat ik smacht naar suiker. Ik heb nog niet echt sides gehad, zoals duizelig, tintelingen etc....Heb het gevoel dat 4 iu net te weinig is, mischien dat ik het toch maar ga verhogen naar 8iu.
 
Ja man, 4iu is echt niets. Bouw voorzichtjes op tot 8-10iu en verhoog je carbs gelijkmatig.

Je kunt als je op de gewenste hoeveelheid slin zit, je carbs ook voorzichtjes minderen. Ik kan 8iu slin nemen met 40gr dex.

Waarom geen slin prewo?
 
Wil eerst post uitproberen en kijken hoe het aanvoelt!! Hoe ziet jouw voeding schema eruit post en pre?
 
Gebruik ze beide, ug en hg. 6iu ug en 2iu hg.
 
Vanochtend armen getraind en in de middag borst. Ik merk dat ik ben gezakt in vetpercentage, maar gewicht is hetzelfde. Heb ook een enorme pomp, wat niet normaal is. Ik zet nu twee x 10 iu. Ik merkt toch dat 4iu veels te weinig is. Ik hoop toch snel in gewicht te zullen stijgen. :-)
 
Back
Naar boven