AndroidHealthClinic

Insuline hgh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Shredded7

Novice
Lid geworden
14 sep 2019
Berichten
29
Waardering
8
Lengte
1m65
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Beste , ik heb humatropin van 24mg 72 iu en ik heb ook insuline spuit van 100 units ik zou graag 5iu hgh willen zetten op hoeveel is da op u insuline spuit ?
 
Beste , ik heb humatropin van 24mg 72 iu en ik heb ook insuline spuit van 100 units ik zou graag 5iu hgh willen zetten op hoeveel is da op u insuline spuit ?

hoe bedoel je? Als je 1 ml water met 10IU HGH mengt, dan is 5 IU een halve ml toch? Of wat bedoel je je nou allemaal? Maak jij je nou maar druk of je de streepjes van je insuline wel snapt.
 
hoe bedoel je? Als je 1 ml water met 10IU HGH mengt, dan is 5 IU een halve ml toch? Of wat bedoel je je nou allemaal? Maak jij je nou maar druk of je de streepjes van je insuline wel snapt.
Ik wil weten hoeveel streepjes da is 5iu op insuline spuit btw ik zou niet weten hoeveel ml water in Humatrope zit
 
hoe bedoel je? Als je 1 ml water met 10IU HGH mengt, dan is 5 IU een halve ml toch? Of wat bedoel je je nou allemaal? Maak jij je nou maar druk of je de streepjes van je insuline wel snapt.
hoe bedoel je? Als je 1 ml water met 10IU HGH mengt, dan is 5 IU een halve ml toch? Of wat bedoel je je nou allemaal? Maak jij je nou maar druk of je de streepjes van je insuline wel snapt.
 

Bijlagen

  • DE21D5E3-944A-4D3E-A813-EDF9105DA4EF.png
    DE21D5E3-944A-4D3E-A813-EDF9105DA4EF.png
    412,2 KB · Weergaven: 238
1ml water optrekken en dat erbij toevoegen heb je 10iu in 1ml.
 
1ml water optrekken en dat erbij toevoegen heb je 10iu in 1ml.
Probleem is ik weet niet hoeveel ml water zat in die pomp ik moest mijn hgh in die pomp brengen en water door pompen en ik weet ook niet hoeveel streepjes is voor 5iu op insuline spuit
 
Probleem is ik weet niet hoeveel ml water zat in die pomp ik moest mijn hgh in die pomp brengen en water door pompen en ik weet ook niet hoeveel streepjes is voor 5iu op insuline spuit

Misschien moet je verder kijken dan je GHneus lang is :rolleyes:
 
Gast dat staat er allemaal op ik heb ze ook gehad uit Turkije zelf apotheek gekocht alles staat netjes vermeld
 
Gast dat staat er allemaal op ik heb ze ook gehad uit Turkije zelf apotheek gekocht alles staat netjes vermeld
Ja maar niet hoeveel streepjes dat is op insuline spuit 5iu
 
Waarom ga je het met een insuline spuit zetten? En welke insuline spuiten heb je? Er zijn verschillende met verschillend aantal eenheden per spuit...

Duidelijk geen vriendelijke mensen hier op

We zijn hier hartstikke vriendelijk, we kunnen alleen lastig om gaan met mensen die op het eerste gezicht kennelijk niet in staat zijn om zelf (logisch) na te denken.
 
Ja maar niet hoeveel streepjes dat is op insuline spuit 5iu
Hoeveel streepjes is niet zomaar te zeggen. Dat ligt aan de inhoud/grootte van je insulinespuit (0,5ml U40 of 1,0ml U100) en hoeveel injectiewater je kiest om te vermengen met poeder.
 
Hoeveel streepjes is niet zomaar te zeggen. Dat ligt aan de inhoud/grootte van je insulinespuit (0,5ml U40 of 1,0ml U100) en hoeveel injectiewater je kiest om te vermengen met poeder.
Dus HGH is van 24mg 72 iu en ik wil 5iu gebruiken en insuline spuit is van 1ml , 100 units mij hebben ze gezegd tot 10 trekken da is 5 iu
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Je moet weten hoeveel ML vloeistof je gebruikt om de 72iu te mengen.
 
Je moet weten hoeveel ML vloeistof je gebruikt om de 72iu te mengen.
[/QUOTE probleem da weet ik niet want ik moest hgh in pomp steken waar water in zat voor door te pompen
 
Je kunt dat gewoon zelf kiezen... 72iu zo je idealiter mengen met een hoeveelheid waarmee je gemakkelijk terug kunt rekenen naar iu/ml.

10iu mengen we doorgaans met 1ML. Waarbij elke 0,1ml 1iu is.

Dus 72iu zou je in deze beredenering met 7,2ML mengen. Dan weet je dat 0,1ml gelijk staat aan 1iu en zet je per keer 0,5ml voor 5iu.

/rocketscience

giphy.gif
 
Je kunt dat gewoon zelf kiezen... 72iu zo je idealiter mengen met een hoeveelheid waarmee je gemakkelijk terug kunt rekenen naar iu/ml.

10iu mengen we doorgaans met 1ML. Waarbij elke 0,1ml 1iu is.

Dus 72iu zou je in deze beredenering met 7,2ML mengen. Dan weet je dat 0,1ml gelijk staat aan 1iu en zet je per keer 0,5ml voor 5iu.

/rocketscience
Hij heeft het al verziekt door het poeder al te mengen met de onbekende hoeveelheid water die in de spuit zat, en hij weet niet hoeveel ML water dat is. Staat inderdaad gewoon in de bijsluiter.

Zo te lezen zit er 3,15ml water in de spuit en daar heeft hij de 72iu al mee gemengd. Dus als ik het goed heb:

3,15ml water = 72iu
1,05ml water = 24iu

100 streepjes op de insulinespuit (helemaal vol) = 24iu (afgerond)
10 streepjes op de insulinespuit = 2,4iu

Hij wilt 5iu nemen dus afgerond 20 streepjes (wat 4,8iu HGH is) op de insulinespuit.
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Hij heeft het al verziekt door het poeder al te mengen met de onbekende hoeveelheid water die in de spuit zat, en hij weet niet hoeveel ML water dat is. Staat inderdaad gewoon in de bijsluiter.

Zo te lezen zit er 3,15ml water in de spuit en daar heeft hij de 72iu al mee gemengd. Dus als ik het goed heb:

3,15ml water = 72iu
1,05ml water = 24iu

100 streepjes op de insulinespuit (helemaal vol) = 24iu (afgerond)
10 streepjes op de insulinespuit = 2,4iu

Hij wilt 5iu nemen dus afgerond 20 streepjes (wat 4,8iu HGH is) op de insulinespuit.

Hij heeft toch de 72iu versie? Is het dan niet 2.28iu per 0,1ML?

Mooi wel hoe zo'n ongeletterde boer hier onze gemoederen bezig houdt :roflol:
 
Back
Naar boven