MuscleMeat

Insuline verziekt bodybuilding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rob91

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
5.466
Waardering
1.742
Lengte
1m87

Verlies aan seperatation en dikke bubble guts komt door insuline. Ik heb 0,0 ervaring met GH of insuline maar dit klinkt zeer aannemelijk. Ik heb me altijd afgevraagd hoe sommige pro's op 3% bf kunnen staan maar totaal geen abs hebben. Of van die gladde puffy spieren terwijl de aders erop staan. Insuline dus..

Waarom zou je in godsnaam nog insuline nemen? Het doet je fysiek blijkbaar niet goed en het is ook nog eens gevaarlijk.
 
Omdat ze (juryleden en organisatoren) nog steeds voorkeur geven aan de supermassamonsters.

Geef mij maar MAP klasse of classic physique ;)
 
Ik denk dat de bubblegut ook deels komt door de hoeveelheid voedsel dat de bbers naarbinnen moeten werken.
Ik heb ook n soort bubblegut aan t einde van mn dag of als ik te snel mn meals achter elkaar eet. En ik ben natty
 
Omdat ze (juryleden en organisatoren) nog steeds voorkeur geven aan de supermassamonsters.

Geef mij maar MAP klasse of classic physique ;)

Ja deze zijn echt een verademing. En aangezien de meeste fans dit vinden kunnen we concluderen dat de massa monster era voorbij is. Zeer goede zaak ook dat Rhoden van Heath gewonnen heeft, want die dikke gorilla buiken moeten maar eens over zijn.
 
Ik denk dat de bubblegut ook deels komt door de hoeveelheid voedsel dat de bbers naarbinnen moeten werken.
Ik heb ook n soort bubblegut aan t einde van mn dag of als ik te snel mn meals achter elkaar eet. En ik ben natty

Telt ook zeker mee, maar dat verklaart imo niet waarom ze er zo op het podium bij staan.

Het komt in ieder geval dus niet van GH en groeiende organen, fabeltje.
 
Het komt in ieder geval dus niet van GH en groeiende organen, fabeltje.

Yates heeft gezegd dat, na het te laten testen, z'n organen niet zijn gegroeid. Het komt ook niet door voeding. Blijven over: GH en/of Insuline.

Vroeger al eens gepost:

Dorian Yates
I used GH during my contest phases. The first times I used it were for the 1991 Night of Champions and Mr. Olympia shows. I used four IU a day while I was dieting, and I can’t say I noticed much difference adding it in. For my off-season in 1992, I doubled that to eight IU per day consistently, and saw better results. I had hit a plateau, and it helped kickstart me to the next level. I made very substantial gains that year, but unfortunately I overdieted for my first Mr. Olympia win (1992), so they were never seen. I knew I would be the biggest guy up there anyway since Haney was retired, so my concern was to be as shredded as possible.

For 1993, I did everything the same as I had the year before, including the gear and the GH, but wasn’t so overzealous with my prep. As a result, it appeared as if I had made a tremendous leap in size from the previous year. What you really saw were the gains I had made over two off-seasons.

As for insulin, I only used it in 1997 for the off-season leading up to my sixth and final Mr. Olympia win. I got bigger than ever, but it wasn’t quality muscle, and my midsection was distended. Some do believe you need to use all the things out there at your disposal. For me, insulin had a negative overall impact on my physique. It kept me from getting into my usual condition that I prided myself on. Raw mass is not the same thing as quality muscle tissue.I got a bit bigger, but at the expense of my separation, crispness and clear muscle separations. I see that same lack of separation constantly today with the guys, as well as the distended abs. I’m not sure what mechanisms are responsible. You could theorize the guts come from internal organ growth, but if that were the case, my belly would still be big.

Kevin Levrone
GH was still fairly new on the scene when I started competing as a pro. People made a big deal about it, and there was a lot of hype surrounding it. Now I need to clarify what I said about not changing anything about what I used, because I did try GH twice. When I won the Arnold Classic in 1996 at 257 pounds, I used it twice a day every day for the last four weeks right up to the show. I also used insulin for that show, two IU of Humulin R after my workout with a meal, and with one more meal later on. Out of convenience, that’s when I took my GH too. Those did help me add over 15 pounds of bodyweight, but it wasn’t quality muscle, just like what Dorian experienced. To me, I looked a little soft and watery even though I won. I used both again the next year for the Arnold, and that time it threw my condition off so badly that I placed eighth. That was the lowest I ever placed in any contest, and the only time I was ever out of the top six as a pro. So I said screw this stuff. I did the Mr. Olympia that year looking sharp as usual, and then hit seven Grand Prix shows in Europe. I won all of those except the one in Russia that Ronnie came out for. All of this told me that GH and insulin were detrimental to my physique. They blew out my midsection and blurred out my clear cuts. They will get you bigger, but not better. To me, better is better than bigger!

The Lowdown on Drugs (1/4)
The Lowdown on Drugs (2/4)
The Lowdown on Drugs (3/4)
The Lowdown on Drugs (4/4)
 
Ja deze zijn echt een verademing. En aangezien de meeste fans dit vinden kunnen we concluderen dat de massa monster era voorbij is. Zeer goede zaak ook dat Rhoden van Heath gewonnen heeft, want die dikke gorilla buiken moeten maar eens over zijn.
Rhoden heeft afgelopen jaren toch ook wel een gut(je) gehad. Hij zag er zeer esthetisch uit maar heeft sowieso ook insuline gebruikt.

Verder ben ik het wel eens, een mooie midsectie trek gewoon de aandacht maar er moet wel wat massa aanzitten ook he :P
 
Yates heeft gezegd dat, na het te laten testen, z'n organen niet zijn gegroeid. Het komt ook niet door voeding. Blijven over: GH en/of Insuline.

Vroeger al eens gepost:

Dorian Yates


Kevin Levrone


The Lowdown on Drugs (1/4)
The Lowdown on Drugs (2/4)
The Lowdown on Drugs (3/4)
The Lowdown on Drugs (4/4)

Exact. Plus zien we dat sommige bodybuilders met een maand verschil al hun gut verbeterden. Dat is nooit mogelijk met gegroeide organen.

Rhoden heeft afgelopen jaren toch ook wel een gut(je) gehad. Hij zag er zeer esthetisch uit maar heeft sowieso ook insuline gebruikt.

Verder ben ik het wel eens, een mooie midsectie trek gewoon de aandacht maar er moet wel wat massa aanzitten ook he :P

Rhoden heeft zich inderdaad zeer verbeterd. Rhoden heeft de nieuwe standaard gezet. Ik moest ook lachen dat Kai Greene zei voor Rhoden te komen next year. Kai is de grootste opgeblazen gorilla die er bestaat..
 
Rhoden heeft zich inderdaad zeer verbeterd. Rhoden heeft de nieuwe standaard gezet. Ik moest ook lachen dat Kai Greene zei voor Rhoden te komen next year. Kai is de grootste opgeblazen gorilla die er bestaat..

Ga fietsen man. Als Kai in de shape was gekomen zoals ie op een aantal willekeurige foto's showt was Rhoden huilend naar huis gegaan, of ie nou esthetisch mooier is of niet.
 
Exact. Plus zien we dat sommige bodybuilders met een maand verschil al hun gut verbeterden. Dat is nooit mogelijk met gegroeide organen.



Rhoden heeft zich inderdaad zeer verbeterd. Rhoden heeft de nieuwe standaard gezet. Ik moest ook lachen dat Kai Greene zei voor Rhoden te komen next year. Kai is de grootste opgeblazen gorilla die er bestaat..

We zullen zien of Rhoden de nieuwe standaard gezet heeft. Dat dachten ze ook toen dexter gewonnen had. Ik hoop van wel.
 
Heath doet wellicht een Cutler volgend jaar. ;)
 
Heath doet wellicht een Cutler volgend jaar. ;)
Dit geloof ik best ook wel, mits hij opnieuw meedoet. Mocht ramy in goede shape komen zou het lights out zijn denkik
 
Ja deze zijn echt een verademing. En aangezien de meeste fans dit vinden kunnen we concluderen dat de massa monster era voorbij is. Zeer goede zaak ook dat Rhoden van Heath gewonnen heeft, want die dikke gorilla buiken moeten maar eens over zijn.

Shawn is wel niet meer van de jongste waardoor ik hem geen reeks zie neerzetten. Indien hij pakweg 5 jaar jonger was en een reeks van 5 overwinningen zou kunnen halen, DAN zou je kunnen spreken van een nieuwe standaard.
 
Ga fietsen man. Als Kai in de shape was gekomen zoals ie op een aantal willekeurige foto's showt was Rhoden huilend naar huis gegaan, of ie nou esthetisch mooier is of niet.

MITS die geen dikke pens zou hebben. En ik zie dat niet gebeuren. Rhoden had alleen betere abs en wellicht betere legs dan Phil. Maar verder blies Phil iedereen weg qua mass. Ramy daargelaten, maar zijn conditioning was weer ruk. Dus hoe zou Kai kunnen hebben winnen met deze jury?

We zullen zien of Rhoden de nieuwe standaard gezet heeft. Dat dachten ze ook toen dexter gewonnen had. Ik hoop van wel.

Ik hoop het ook.

Heath doet wellicht een Cutler volgend jaar. ;)

Meer massa past bijna niet op dat frame zou je zeggen. Als Phil zijn midsectie verbeterd, dan geef ik de concurrentie weinig kans.
 
Shawn is wel niet meer van de jongste waardoor ik hem geen reeks zie neerzetten. Indien hij pakweg 5 jaar jonger was en een reeks van 5 overwinningen zou kunnen halen, DAN zou je kunnen spreken van een nieuwe standaard.

True, Rhoden heeft wellicht gepiekt. Ik bedoel ook meer in general. Maar Ramy bijvoorbeeld heeft het ook in zich om met een strakke midsectie te komen. Hij gokte wederom op mass monster, maar als hij de les van dit jaar meeneemt naar volgend jaar..

Kijk ook naar Roelly. Derde plek, voornamelijk omdat hij, net als bij de Arnold, een strakke midsectie bracht. Bubble guts worden door de jury steeds meer uitgeroeid lijkt het wel. En conditioning is veel belangrijker geworden dan mass.
 
Shawn is wel niet meer van de jongste waardoor ik hem geen reeks zie neerzetten. Indien hij pakweg 5 jaar jonger was en een reeks van 5 overwinningen zou kunnen halen, DAN zou je kunnen spreken van een nieuwe standaard.
Hoeft niet 1 en dezelfde persoon te zijn. Gewoon een zelfde soort fysiek. Maar die zijn dungezaaid :)
 
Ik hou dus ook totaal niet van pro bodybuilding, dat zijn geen mooie physiques meer. Heb niks tegen massamonsters maar vind het totaal out of balance.
Geef mij maar classic physique of oldschool bodybuilders zoals Sergio Oliva.
 
Back
Naar boven