Fitness Seller

Insuline

Bezoekers in dit topic

Cadinu

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2008
Berichten
14
Waardering
0
Beste allemaal,Ben onlangs begonnen met een vloeibare dianabol kuur. Te injecteren in de drank via een insulinenaald. Mijn vraag echter is de dosering. Het is een 1ml spuit (40IU), is elke streep nu gewoon de gebruikelijke 1 mg of ligt dit bij vloeibare Dboll anders?Groeten!
 
Laatst bewerkt:
1ml is dus 1 ml en ligt aan de dboll hoeveel mg het is per ml
 
maar je moet dus wel 1mg delen door 40iu om te weten hoeveel 1iu is. maw, druk het ff door een gewone spuit..
 
Ja het is 100mg/1ml.Dus dan zal ik 20 IU moeten nemen per dag als 40 IU gelijk staat aan 100mg.Neem dan 50 mg Dbol per dag over de dag verdeeld.Dank je!
 
altijd goed opletten met de dosis niet dat je 10x te veel neemt ofzo, omdat je een 0 over het hoofd had gezien
 
leuk en aardig hoor, maar hoor je vloeibare dianabol niet intramusculair te zetten? Of meng je het zelf of zo..?
 
Nee nee inderdaad. Ik neem aan dat het goed zal zijn zoals ik het in mijn vorige post heb uitgelegd. 100 mg/1ml40 IU voltrekken is 1 ml, = 100 mg dbolDus 20 IU is dan 50 mg.Ja, het kan eventueel geinjecteerd worden, maar heb begrepen dat het ook oraal via een drank op je tong kan worden gespoten. Injecteren geprobeerd, gaat kapot van de pijn....
 
Back
Naar boven