MuscleMeat

insuline??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

patser928

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
202
Waardering
0
ik hoorde van een jonge (nouwja eigenlijk van een machine) bij ons op de sportschool dat die altijd het hardste ging als die deed kuren in combinatie met insuline en nu weet ik er een heel klein beetje van af maar wil dus meer veel meer weten en ik weet zeker dat er hier wel genoeg mensen zijn die me daar mee kunnen helpen toch???

duss uhhh welke insuline moet ik hebben in welke doseringen hoe vaak spuiten de eet momenten (moet heeeeeel belangrijk zijn heb ik vernomen) en kom je dan echt meer bij??? enz... alvast thx:D
 
Ik denk echt niet dat je daar aan moet beginnen nu, moet je al echt ervaring hebben enzo. Anders Patrick vragen das de SLIn expert.
 
Met insuline moet je uitkijken, weet je niet wat je doet dan ga je dood....

Ik vind insuline alleen iets voor gevorderden, mensen die al jarenlange ervaring hebben en exact weten waar ze mee bezig zijn..
 
Originally posted by patser928
ik hoorde van een jonge (nouwja eigenlijk van een machine) bij ons op de sportschool dat die altijd het hardste ging als die deed kuren in combinatie met insuline en nu weet ik er een heel klein beetje van af maar wil dus meer veel meer weten en ik weet zeker dat er hier wel genoeg mensen zijn die me daar mee kunnen helpen toch???

duss uhhh welke insuline moet ik hebben in welke doseringen hoe vaak spuiten de eet momenten (moet heeeeeel belangrijk zijn heb ik vernomen) en kom je dan echt meer bij??? enz... alvast thx:D

Je moet heel goed weten waar je mee bezig bent als je insuline gaat gebruiken. je voeding moet zeer goed zijn en op de juiste momenten anders raak je in een hypo en dan kan je in coma raken. Insuline is geen speelgoed.
 
Originally posted by soulreaver
Met insuline moet je uitkijken, weet je niet wat je doet dan ga je dood....

Ik vind insuline alleen iets voor gevorderden, mensen die al jarenlange ervaring hebben en exact weten waar ze mee bezig zijn..

Alleen een idioot gaat dood door gebruik van insuline, de meeste mensen weten heel goed wat ze doen voor ze aan insuline beginnen.
 
Originally posted by Freakyfreek


Alleen een idioot gaat dood door gebruik van insuline, de meeste mensen weten heel goed wat ze doen voor ze aan insuline beginnen.

ja daarvoor vraag ik ook voor meer info ook al weet ik redelijk wat van insuline af want het is inderdaad geen speelgoed maar ga je daar nu echt zo goed van dan???
 
Originally posted by Freakyfreek


Alleen een idioot gaat dood door gebruik van insuline, de meeste mensen weten heel goed wat ze doen voor ze aan insuline beginnen.

Hoeveel % van alle gebruikers zijn idioten?? HEEL WAT.. er zijn veel mensen die niet eens weten wat ze nu eigenlijk injecteren, ja uhhh.. deca... maar wat is deca en wat doet het?? euhh.. geen idee..

insuline is in mijn ogen alleen iets voor een podiumathleet..
 
ik zou eerst eens wat artikelen her en der verzamelen zodat je alles weet over slin.

Belangrijkste is gewoon om te weten welke slin je hebt, slimste is om kortwerkende analoge insuline te nemen. Zoiets als Novorapid/Humalog/Actrapid.

Ik gebruik zelf Novorapid, die piekt na 15-30min na injectie, houdt deze piek 3 uur aan om vervolgens snel weer te verdwijnen.
Zorg dat je begint met 10gr carbs per iu insuline. Start met 4iu werk langzaam omhoog.
Ikzelf zit op 20iu, en neem dan 80-100 gr carbs(aangezien ik al weet hoe mn lichaam reageert)
Je wilt snell carbs hebben, aangezien als je complexe neemt je nog een hypo krijgt omdat ze simpelweg niet snel genoeg omgezet worden :D.
Verder zorg je dat je 2 uur voor de injectie geen vetten meer eet, slin is een indiscriminant carrier en vervoert dus alles. Na de injectie ook 3-4 uur geen vetten meer eten.

Eet meteen na de injectie, 45 min later weer, en een uur daarna weer. Je begint met snelle carbs, daarna 50/50 en daarna complexe carbs.


Khoop dat het zo wat duidelijker is....................
 
thx patrick hier heb ik wat aan
 
Originally posted by soulreaver


Hoeveel % van alle gebruikers zijn idioten?? HEEL WAT.. er zijn veel mensen die niet eens weten wat ze nu eigenlijk injecteren, ja uhhh.. deca... maar wat is deca en wat doet het?? euhh.. geen idee..

insuline is in mijn ogen alleen iets voor een podiumathleet..

Mijn idee!!:thumbup:
 
Originally posted by Marcel36


Mijn idee!!:thumbup:

hoezo alleen voor podium atleten zolang als je maar weet wat je doet en je je goed aan het eet schema houd enzo.....toch??
 
Back
Naar boven