MuscleMeat

insuline (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Saber0606

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2003
Berichten
22
Waardering
0
Hallo,

Mijn vader heeft suikerziekte en daarom ligt er altijd een behoorlijke voorraad van die ampullen in huis (dus mooi gratis voor mij ;) ).
Wat voor effect heeft insuline precies op een niet suiker patient?
Ik ben nu bezig met een winstrol kuurtje, ik wil eerst eens zien wat voor effect dat spul op me heeft voordat ik me een keer ga wagen aan een wat uitgebreidere kuur.
Ik denk dat ik het najaar weer een kuurtje ga doen om wat massa erbij te krijgen. Kan insuline me daarbij helpen? En is het aan te raden voor een tweede kuur? En met welke middelen is het goed te combineren?

Zo dat waren weer een hele hoop vragen, nu maar hopen dat ik er wat antwoorden op krijg.

groeten,
Sander

1.83 m
87 kg
16% vet perc.
 
Ik ben niet jaloers op je gratis insuline.
Laat die insuline gewoon bij je vader liggen of wil je gratis diabetes overnemen?

Ten eerste is dat niet de insuline die je zou willen hebben.
Ten tweede ben je er nog laaaaaaannnngg niet aan toe.
Ten derde moet je blijkbaar nog veel leren over AS en insuline en de combinaties ervan.

Wat voor winny kuurtje doe je nu? En waarom? en voor hoe lang zal dat duren? Met welke hoeveelheden?
 
heej bestoldscool ik ben best bekend met steroiden maar insuline heb ik me nog niet in verdiept dus daar geef ik ook mijn mening/advies niet over maar kheb wel een vraag
je zegt dat die insuline niet de insuline is die joiu zou willen hebben. Ik heb me vaker afgevraagd of die van mijn oma nou bruikbaar zou zijn voor mij :)
nou is mijn vraag wat is het verschil en welke zou je dan wel moeten hebben?
FF voor de duidelijkheid ik ben nog lang niet aan insuline toe laat staan met GH maar om te weten hoe het werkt heb ik me altijd al voor geintresseerd net zoals ik al 2 jaar voor mijn eersdte kuur alles enm alles over groei voeding en AS heb bestudeert.
kun je misschien iets meer info over insuline posten???
Zet er dan maar meteen bij dat dit NIET door onervaren BB mag worden gebruikt want als je leest dat deze jongen na alleen een kuur winstrol alleen (wat dus al geen beste kuur is) al over insuline denkt word ik toch een beetje bang.
 
Van insuline alleen kan je wel resultaat verwachten. Omdat insuline je voedingstoffen opslaat, slaat het dus na de training meer glucose op dan normaal.
Zoals iedereen weet groei je pas als je lichaam hersteld is en de spieren dus weer op normaal glycogeen nivo zitten.
Je versneld dus een gedeelte van je herstel.

Doel is ten alle tijden een snel werkende insuline te nemen.
Tegenwoordig gebruiken we voornamelijk actrapid ( 4 uur) en novorapid ( 3 uur) allebij van novonordisk..

Suiker patienten hebben vaak meerdere soorten slin. een langwerkende en een kort werkende.

Verder is insuline inderdaad een van de meerst gevreeste middelen, bij goed gebruik is er niks aan de hand.

Maar Ik geef Karperblues gelijk en ik houd me aan de regels, ik raad je af om slin te nemen als je een beginner bent.
 
Op www.novagenics.de kun je een heel goed boekje kopen over Insuline. Het is echt een aanrader. (ook op de FIBO was hij te koop). Wel is het in het Duits geschreven, maar dat is toch niet zo'n probleem?
 
Back
Naar boven