AndroidHealthClinic

insuline (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michael78

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 okt 2006
Berichten
13
Waardering
0
Hallo, ik heb diabetes, en spuit dus insuline.

Toen ik hier las dat dit ook voor bodybuilding word gebruikt, shockte dat me

Weten jullie de gevaren wel? Er kan een gevaarlijk lage bloedsuiker door ontstaan

En wat doen jullie dan precies om lage suikergehaltes te voorkomen?

Ik weet niet veel hoe of waarom jullie dit gebruiken, waarmee helpt het jullie dan?

and again, insuline spuiten terwijl je geen diabetes heb kan levensgevaarlijk zijn.

Ik wil geen flames uitlokken ofzo, iedereen moet zelf weten wat hij of zei doet, ik vroeg me alleen af weten jullie welk risico je neemt. ik wil gewoon weten hoe het in elkaar zit en wat het voor een bb doet
Ik ga binnenkort ook flink trainen, en ben beniewd naar de effecten. Ik spuit insuline zowiezo.
:o :cool:
 
lol, maak je maar niet druk kerel. Meeste weten hier beter dan welke patient dan ook welke medicijn hoe te gebruiken.

:roflol:
 
lol, maak je maar niet druk kerel. Meeste weten hier beter dan welke patient dan ook welke medicijn hoe te gebruiken.

:roflol:

JA dat hoop ik dan ook
ik maak me niet druk, ik probeer het te begrijpen, hoe voorkom je hypoglycemie? wat is het nut?

Wat doet het voor een BB?

Ik wil zelf aan de slag gaan met BB en kwam hier om te leren, niet om herrie te schoppen :)
 
insuline versterkt de werking van groeihormonen als ik mij niet vergis ;)
 
Yates had het gebruik van insuline als eerste (goed) onder de knie :)
 
Insuline is de stof die als het ware de "deur" van je cellen opent voor allerlei stoffen om binnen te treden.

Bodybuilders gebruiken hele snelle suikers op de hypoglycemie te voorkomen, maar op hetzelfde moment kunnen dus ook eiwitten en andere middelen zoals groeihormonen de cel beter binnen treden waardoor deze beter werken.

Correct me if I'm wrong...
 
Insuline is de stof die als het ware de "deur" van je cellen opent voor allerlei stoffen om binnen te treden.

Bodybuilders gebruiken hele snelle suikers op de hypoglycemie te voorkomen, maar op hetzelfde moment kunnen dus ook eiwitten en andere middelen zoals groeihormonen de cel beter binnen treden waardoor deze beter werken.

Correct me if I'm wrong...

JA insuline open de cell dueren om onder andere glucose door te laten. Vandaar dat bij diabetes het glusoce in het bloed blijft zonder injecties

Ja als ik zo hier rondleest, dan nemen ze aardige hoeveelheden dextrose.

Nog een vraag, je alvlees klier maakt al insuline aan, dus bij nog extra insuline toe tevoegen, versterk je dit effect?

Ik ben pas begonnen met trainen en wilt dit voorlopig natuurlijk doen, omdat ik 1) niks afweet van anabolen 2) eigenlijk een natuurlijk resultaat wil halen.

Maar zou ik als diabeet zijnde, ook meer kunnen injecteren en snelle suikers met lang werkende carbs nemen om hypo's te voorkomen? Of heeft dit bij een diabeet geen nut. Als dit kan dan kan ik het bij insuline houden en training en flink eten.

Zoals je ziet, ik ben een newbie en hoop te leren hier, zodat ik het veilig aan kan pakken.

alvast bedankt voor de reacties
 
ja zei een meisje die ik ken ook dat het kei gevaarlijk kan zijn als ik dat als niet diabetes patient zou inspuiten.. wel een goed topic dit
 
ja zei een meisje die ik ken ook dat het kei gevaarlijk kan zijn als ik dat als niet diabetes patient zou inspuiten.. wel een goed topic dit

dat is het ook, omdat de alvleesklier al insuline aanmaakt, je krijg dan dubbel op. Kan hypo's veroorzaken en bij hoge dosissen bewustzijn verlies.

Hypo begint meestal met trillen, wazig zien, honger hebben, bleek gelaat, en stemmings stoornissen, zoals bijv geirriteerd raken of agressief
 
als je gewoon snel genoeg je suikers ineemt is er geen probleem hoor! na het injecteren meteen druivensuiker met water mengen en opdrinken, de hoeveelheid ligt aan de hoeveelheid insuline die je injecteert
 
als je gewoon snel genoeg je suikers ineemt is er geen probleem hoor! na het injecteren meteen druivensuiker met water mengen en opdrinken, de hoeveelheid ligt aan de hoeveelheid insuline die je injecteert

klopt maar alleen snelle suikers is niet genoeg, kun je alsnog weer een hypo krijgen. Suiker + langwerkende carbs voorkomt dit.

Nou is me vraag, als ik dus extra zou injecteren en beide suikers neem, krijg ik dan het zelfde resulraat, als een niet diabetes persoon die insuline spuit?

ik spuit bijvoorbeeld 18e novorapid voor 4 volkoren boterhammen dus ik weet wel precies hoeveel cards ik nodig heb voor een bepaalde dosering
 
onthou wel dat je kortwerkende en langwerkende insuline hebt... en ik neem aan dat jij micheal78 langwerkende nodig hebt?

maar volgens mij heeft het vooral nut icm AAS
 
onthou wel dat je kortwerkende en langwerkende insuline hebt... en ik neem aan dat jij micheal78 langwerkende nodig hebt?

maar volgens mij heeft het vooral nut icm AAS


ik spuit novorapid (ultrasnelwerkend) 4 to 6x per dag dosering
18e-8e-4e-8e-4e

voor het slapen gaan Lantus (24e) (24 uur lang werkende insuline zonder pieken en dalen) (werkt goed, minder hypo's dan met andere langwerkende insulines die wel pieken en dalen hebben)

wat is AAS??
 
AAS staat voor anabolic-androgenic steroids oftewel anabolen

maar die hypo's zullen vooral optreden bij langmatig gebruik, bb'ers die het gebruiken gebruiken het bv 2 weken (ligt eraan) dan ff een tijd niet
 
AAS staat voor anabolic-androgenic steroids oftewel anabolen

maar die hypo's zullen vooral optreden bij langmatig gebruik, bb'ers die het gebruiken gebruiken het bv 2 weken (ligt eraan) dan ff een tijd niet

dus als ik het goed begrijp , heeft meer insuline geen effect zonder AAS? Das dan jammer want aan AAS wil ik niet beginnen, mischien dat ik ooit een keer van gedachten verander, maar in dit stadium gaat het op de natuurlijk manier goed, en als ik ooit toch AAS ga doen, moet ik er wel iets meer van af weten want mijn kennis over anabolen is matig op het moment, ook weet ik niet of dit verstandig is met diabetes, maar dat zou ik aan mijni internist kunnen vragen
 
De meeste bodybuilders zitten rond de 10 units, meeste pakken per 1 unit per 10kg lichaamsgewicht. Dus weeg je 80 = 8 units.
Vervolgens druivensuiker (100gram). En ben je al safe.
Daarna nemen van 50 gr whey protein en neemt zich volledig op.
 
dus als ik het goed begrijp , heeft meer insuline geen effect zonder AAS? Das dan jammer want aan AAS wil ik niet beginnen, mischien dat ik ooit een keer van gedachten verander, maar in dit stadium gaat het op de natuurlijk manier goed, en als ik ooit toch AAS ga doen, moet ik er wel iets meer van af weten want mijn kennis over anabolen is matig op het moment, ook weet ik niet of dit verstandig is met diabetes, maar dat zou ik aan mijni internist kunnen vragen

Het heeft wel degelijk effect zonder AAS. Het zet alleen maar aan tot extra proteine synthese (=spiergroei) Het wordt wel heel erg vaak gestacked met Test. Enanthaat/Test. Sus/Test. Cyp/Nandrolone/Orals/HGH etc. etc.

Als je echt een fanatieke bodybuilder bent die zo groot mogelijk wil worden zal je er toch aan moeten geloven na wat jaartjes natural trainen. Je kan je indenken hoe demotiverend het is om amper meer progressie te boeken, ook al is je training/voeding/rust optimaal. Lees je dus goed in met het materiaal indien je over een aantal jaar toch gaat beginnen.
 
Het heeft wel degelijk effect zonder AAS. Het zet alleen maar aan tot extra proteine synthese (=spiergroei) Het wordt wel heel erg vaak gestacked met Test. Enanthaat/Test. Sus/Test. Cyp/Nandrolone/Orals/HGH etc. etc.

Als je echt een fanatieke bodybuilder bent die zo groot mogelijk wil worden zal je er toch aan moeten geloven na wat jaartjes natural trainen. Je kan je indenken hoe demotiverend het is om amper meer progressie te boeken, ook al is je training/voeding/rust optimaal. Lees je dus goed in met het materiaal indien je over een aantal jaar toch gaat beginnen.

Ah dan kunnen dat voorzichtig eens uit gaan proberen met insuline, me kennis is groot van insuline dus dat komt wel goed.

Ik wil wel gespierd en breed worden, maar niet extreem. Ik vind te groot zelf niet zo mooi. Maar mischien dat ik een klein beetje hulp met andere middelen ga doen, maar dan moet ik me idd eens meer in gaan verdiepen. Blijven toch middelen die door verkeerd gebruik problemen kunnen geven, dus ja zolang ik er niet alles van weet zal ik dat dan ook niet doen. Voorlopig ben ik tevreden met de natuurlijke trainings plan Ik was namelijk iets te zwaar, en me buik is al bijna vlak nu, me armen zijn van nature al vrij fors. Ik wil op zijn minst het komende jaar steeds verder gaan op natuurlijk wijze, kijken wat ik zo kan halen aan resultaat, dan kan ik altijd beslissen om andere middelen te gaan gebruiken.
 
Hallo, ik heb diabetes, en spuit dus insuline.

Toen ik hier las dat dit ook voor bodybuilding word gebruikt, shockte dat me

Weten jullie de gevaren wel? Er kan een gevaarlijk lage bloedsuiker door ontstaan

En wat doen jullie dan precies om lage suikergehaltes te voorkomen?

Ik weet niet veel hoe of waarom jullie dit gebruiken, waarmee helpt het jullie dan?

and again, insuline spuiten terwijl je geen diabetes heb kan levensgevaarlijk zijn.

Ik wil geen flames uitlokken ofzo, iedereen moet zelf weten wat hij of zei doet, ik vroeg me alleen af weten jullie welk risico je neemt. ik wil gewoon weten hoe het in elkaar zit en wat het voor een bb doet
Ik ga binnenkort ook flink trainen, en ben beniewd naar de effecten. Ik spuit insuline zowiezo.
:o :cool:


Je hebt volkomen gelijk! Mijn ex vriendin had ook suikerziekte en heb dus van dichtbij alle hypo's,woedeaanvallen etc meegemaakt met dr.

Suikerziekte niet te ondeschatten,wat een geflipt figuur moet je zijn om jezelf insuline toe te dienen voor het BB vraag ik mij dan af??
Kan straks een ander je vertellen hoe (goed) je eruit ziet,want 1 van de gevolgen van suikerziekte is blind worden nml.
 
Je hebt volkomen gelijk! Mijn ex vriendin had ook suikerziekte en heb dus van dichtbij alle hypo's,woedeaanvallen etc meegemaakt met dr.

Suikerziekte niet te ondeschatten,wat een geflipt figuur moet je zijn om jezelf insuline toe te dienen voor het BB vraag ik mij dan af??
Kan straks een ander je vertellen hoe (goed) je eruit ziet,want 1 van de gevolgen van suikerziekte is blind worden nml.

blind worden door suiker komt alleen voor als je jarenlang ontregeld ben en vaak te hoge suiker hebt, dan lopen je ogen idd schade op. Maar ik sta goed ingesteld en zit nooit te hoog, dus als dat zo is voor de rest van me leven zal ik echt niet blind worden hoor. De meeste mensen die complicaties oplopen zijn of 1) niet goed ingesteld 2) gaan slecht met hun diabetes om
 
Back
Naar boven