Fitness Seller

insulinepen waar naalde kopen???

Bezoekers in dit topic

marlymass

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 mei 2005
Berichten
359
Waardering
0
ik ben klaar met mijn 6 weken test prop en winny en nu wil 4weken slin in mijn nakuur pakken.
ik heb een novorapid flexpen weten te scoren alleen heb niet genoeg naaldjes.
apotheek heb ik negatieve ervaringen mee.
ik word of als een straatjunk aangezien en word mij vriendelijk verzocht op te rotten of er word aangezien mijn postuur de link met bodybuilding gelegt en krijg ik weer het zelde aanzien als de straatjunk???
dus de appo wil ik maar links laten liggen.
op het internet gaat alles wat je wil bestellen dat gekoppeld is aan suikerpatienten via de zorgverzekering
iemand tips of een goed aderes in rotterdam?
 
gewoon bij daxtrio slin naalden bestellen ??? ik snap de probleem niet :scratch:

/edit ow wacht je hebt een pen :P
das gay...ga gewoon langs bij de apotheek of gewoon slin spuiten halen.
 
passen die op die pen dan? ik d8 dat die alleen voor de spuiten waren
 
gay:cool: waarom? puur gebruikers gemak zal je bedoelen
ik zet het pwo dus wel zo handig na het trainen
 
passen die op die pen dan? ik d8 dat die alleen voor de spuiten waren

nee die passen niet op een pen bro :D zitten zowieso standaard vast aan die spuiten. Maar ik dacht eerst dat je standaard insuline spuiten zocht. Ik zou toch gewoon bij de apotheek gaan vragen. Die naalden van die pennen tref je niet zo snel aan (mischien anders via buitenlandse webs). Anders toch maar overstappen op slin spuiten.
 
Hoezo heb je slechte ervarginen met de apotheek?
Mensen die diabetes hebben halen toch ook gewoon de naaldjes voor hun pen bij de apotheek?
 
ken je niet toevallig iemand in je omgeving met diabetes die het kan halen voor je.
 
bij ons in belgie is er geen enkel probleem om bij een apotheek te kopen
soms kijken ze wel wat raar maar ze hebben er geen zaken bij.
hier zijn ze verplicht om het te geven. ik hoor dat wel vaker ook van mijn neef die woont den haag en heeft de zelfde probleem als jullie.
wij lekker niet, anders moet je die in belgie halen:)
 
thanks test is the best:D

wat ik gemerkt heb is dat het steeds moeilijker word om die dingen in en rond stedelijke gebieden mee te krijgen
gewoon lekker bestellen via het internet
 
Back
Naar boven