• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

In't zak gezet

Bezoekers in dit topic

• Topic Starter Topic Starter
Even een korte update.
De box heb ik terug, hij heeft het terug kunnen kopen denk ik.
De micro is hij "kwijt". Ik heb hem de keuze gegeven:of een nieuwe, of 80 euro (je kan hem online voor rond de 70 euro nieuw kopen).

:o

Je bent niet grappig :o

x

Even een korte update.
De box heb ik terug, hij heeft het terug kunnen kopen denk ik.
De micro is hij "kwijt". Ik heb hem de keuze gegeven:of een nieuwe, of 80 euro (je kan hem online voor rond de 70 euro nieuw kopen).

Wat als: ....."nee" ......"doe ik niet" :D

Of heb je 'm een ''offer he cant refuse'' gedaan :roflol:

Leuk verhaaltje, net 't Britse grondbeginsel van de captains of industrie en het hedendaagse cijfer katholicisme gevestigd te New York.

Leuk verhaaltje, net 't Britse grondbeginsel van de captains of industrie en het hedendaagse cijfer katholicisme gevestigd te New York.
Niet echt Marky. Als je van een bestuurder betreffende de industrie of economie wilt praten kan je alleen maar het woordje "piraat" gebruiken. Het is niet dat ik, of de maatschappij, er enige baat bij heeft dat hij dat zo maar eventjes gaat doorverkopen voor twee keer niets.

Je bent 24 jaar een *maat* van je ript spullen van redelijk veel geld, En je weet niet wat je moet doen?

Ik was er allang heengegaan lol.

verkoop hem snel een paar klappen, wat is me dat voor een kl***zak

Je bent 24 jaar een *maat* van je ript spullen van redelijk veel geld, En je weet niet wat je moet doen?

Ik was er allang heengegaan lol.
En wie ben jij nu weer?
Ik heb nooit gezegd dat ik niet wist wat doen. Ik heb het trouwens terug. Je bent 16 jaar knul, ga wat jointjes knallen als je cool wilt doen.

Terug
Naar boven