- Waardering
- 456
Ik denk dat zijn "vriend" niet meer in een zak past...
ken je dat een zaagmachine ?
grtz
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
Ik denk dat zijn "vriend" niet meer in een zak past...
Even een korte update.
De box heb ik terug, hij heeft het terug kunnen kopen denk ik.
De micro is hij "kwijt". Ik heb hem de keuze gegevenf een nieuwe, of 80 euro (je kan hem online voor rond de 70 euro nieuw kopen).
In 't zak gezet?
Die belgen verkrachten volledig onze mooie Nederlandse taal.
Dan ga ik wenen in een hoekje...
Niet echt Marky. Als je van een bestuurder betreffende de industrie of economie wilt praten kan je alleen maar het woordje "piraat" gebruiken. Het is niet dat ik, of de maatschappij, er enige baat bij heeft dat hij dat zo maar eventjes gaat doorverkopen voor twee keer niets.Leuk verhaaltje, net 't Britse grondbeginsel van de captains of industrie en het hedendaagse cijfer katholicisme gevestigd te New York.
Je bent 24 jaar een *maat* van je ript spullen van redelijk veel geld, En je weet niet wat je moet doen?
Ik was er allang heengegaan lol.
En wie ben jij nu weer?Je bent 24 jaar een *maat* van je ript spullen van redelijk veel geld, En je weet niet wat je moet doen?
Ik was er allang heengegaan lol.
En wie ben jij nu weer?
Ik heb nooit gezegd dat ik niet wist wat doen. Ik heb het trouwens terug. Je bent 16 jaar knul, ga wat jointjes knallen als je cool wilt doen.