Fitness Seller

Intake TRT

Bezoekers in dit topic

Ik zou in deze situatie geen vorm van Test nemen, geen 4 pompjes en ook geen Sust. Denk zelf dat wanneer zijn vetpercentage verlaagd is, hij zich beter voelt. Verwacht ook niet dat zijn Test-waarde dan mee verlaagd(maar ik ben geen arts) zou op zijn minst een andere arts raadplegen gericht op zijn klachten, zonder enig woord over TRT. Gewoon op de klachten en bloedwaarde uitslag !
 
  • Like
Waarderingen: Worf
Ik heb werkelijk geen idee. Weinig verstand van Androgel. Maar ik begrijp dat ik met 4 pompjes beter een kuurtje Test kan zetten 😅
Zie nu pas dat ie 4pompjes adviseert per dag, dat is ook best veel a 80mg/pd
Is niet zoveel als je weet dat er ongeveer 10% - 15% van die 80mg testosteron wordt opgenomen via de huid.
 
  • Like
Waarderingen: Worf
Is niet zoveel als je weet dat er ongeveer 10% - 15% van die 80mg testosteron wordt opgenomen via de huid.
Dat is veel,als maximale dosis.(medisch NL. zoals ik al schreef)nutteloos om ook over te discussiëren, omdat het totaal niet van belang is voor TS.
 
Er vanuit gaande dat er dus 8mg wordt opgenomen is dit 56mg Test per week. Oftewel, met mijn huidige test. level van 17nmoll slaat dit dus nergens op. Dan leg ik meer plat dan dat ik aan het aanvullen ben.
 
Reken maar op 86mg per week, vergelijkbaar met 125mg Sust ew, of 1ml E2W.
 
Met een normale testlevel van 17 nmol/l zou ik alleszins geen TRT doen. Waarom iets toevoegen waarvan je genoeg hebt. Je kan proberen om iets natuurlijks te nemen wat goed is voor je prostaat en ook je vrije testosteron verhoogt en oestrogeen verlaagt zoals brandnetelwortel en een DIM supplement. Werkt het niet, geen probleem. Werkt het wel, des te beter.
 
En, hoe gaat het hier ?
 
Ja, verder nog actie ondernomen?
 
Hoe gaat het hier ?
 
Back
Naar boven