MuscleMeat

Intake Whey - Instone

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Spiertjes laten groeien.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 20 dagen en nog steeds bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Chocolade.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 scheppen per 0.4 liter melk (42 gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? sportfood.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €44 euries
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Ik had dus even 2. nog wat kilo gekocht. Het mengt heel goed in verhouding tegen over andere shakes, geen blender whatever nodig, even schudden en drinken, ideaal :)
Voor de rest werkt het gewoon goed zoals als andere shakes alleen vindt ik deze toch een graad beter, voor mijn gevoel werkt het wel ietsje beter dan andere whey proteines.

Het punt waarom ik het nog een keer zou kopen is gewoon dat het heel makkelijk mengt en dat is eigelijk het hele goeie voordeel van dit product, en het is jammie =)

ik weet, ik kan slecht dit soort dingen typen, maar ik moest toch kwijt wat van geweldig product ik dit vindt.

stallone_instone_intake_whey.jpg
 
Je kan nooit weten of het goed is eigelijk, bovendien mengt elke shake tegenwoordig wel goed.
Blijft aardig aan de prijs die shit. Kan beter een betaalbare shake nemen en quality voedsel kopen.
 
Yep klopt !, kwaliteitsproduct dat een hoop voordelen heeft, dit soort suppementen gebruik ik altijd in mijn dieetfase omdat ik dan puur voor kwaliteit ga;) .
 
Back
Naar boven