AndroidHealthClinic

intelligente blik van Coleman (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

myostanblokker zei:
waar slaat dit op sorry lijkt dus werkelijk nergens op he :rolleyes:

ik had er nog een half uurtje in kunnen steken zodat het er perfect uitzag.. maar ik denk dat het zo wel duidelijk is.

en trouwens... "myostanblokker" haha wat een naam!
 
wat een haters weer. Ronny hoe meer hij wordt bekritiseert hoemeer ik )ronny) personen bewonder! Ze beweren dat ie er waardeloos uitziet maar blijkbaar hebben ze wel weer alle tijd om weer opmerkingen te maken. Zolang hij volle zalen trekt zal hij bekritiseert worden het valt me op dat elke x weer dezelfde personen er energie in steken om te haten. Ik steek het liever in bewondering om ook ooit maar in de buurt van hem te komen. zogauw je niet bekritiseerd wordt kom je niet duidelijk over dus eigenlijk denk ik dat mensen zoals angerfist en ruben ronny's grootste bewonderaars zijn. Je haters zijn je grootste fans...
 
Angerfist zei:
ik had er nog een half uurtje in kunnen steken zodat het er perfect uitzag.. maar ik denk dat het zo wel duidelijk is.

en trouwens... "myostanblokker" haha wat een naam!

Ja dat is idd een vreemde naam haha.
 
ded.cop zei:
wat een haters weer. Ronny hoe meer hij wordt bekritiseert hoemeer ik )ronny) personen bewonder! Ze beweren dat ie er waardeloos uitziet maar blijkbaar hebben ze wel weer alle tijd om weer opmerkingen te maken. Zolang hij volle zalen trekt zal hij bekritiseert worden het valt me op dat elke x weer dezelfde personen er energie in steken om te haten. Ik steek het liever in bewondering om ook ooit maar in de buurt van hem te komen. zogauw je niet bekritiseerd wordt kom je niet duidelijk over dus eigenlijk denk ik dat mensen zoals angerfist en ruben ronny's grootste bewonderaars zijn. Je haters zijn je grootste fans...

hulde!@santino

'angerfist' en 'rubensossa' zijn vreemd bezig
 
mass_builder zei:
hulde!@santino

'angerfist' en 'rubensossa' zijn vreemd bezig


''Haha'', oké ''Massbuilder''!
 
"haha" wat een "MONSTERNIVEAU" weer!:D
 
ded.cop zei:
wat een haters weer. Ronny hoe meer hij wordt bekritiseert hoemeer ik )ronny) personen bewonder! Ze beweren dat ie er waardeloos uitziet maar blijkbaar hebben ze wel weer alle tijd om weer opmerkingen te maken. Zolang hij volle zalen trekt zal hij bekritiseert worden het valt me op dat elke x weer dezelfde personen er energie in steken om te haten. Ik steek het liever in bewondering om ook ooit maar in de buurt van hem te komen. zogauw je niet bekritiseerd wordt kom je niet duidelijk over dus eigenlijk denk ik dat mensen zoals angerfist en ruben ronny's grootste bewonderaars zijn. Je haters zijn je grootste fans...

ded.cop get a life man. Ik heb dit voor de gein gemaakt, ik vind ronnie er bruut uit zien. "fan" ben ik van niemand. Je slaat helaas de plank flink mis!
 
mass_builder zei:
hulde!@santino

'angerfist' en 'rubensossa' zijn vreemd bezig

Wat lul je nou man mafkees. Tis gewoon een photoshopje, voor de rest zonder bijgedachte of wat dan ook. Jij bent een juicer hater, ik heb geen tijd om te haten.
 
Angerfist zei:
Tis gewoon een photoshopje, voor de rest zonder bijgedachte

Geen gewoon fotoshopje.........ik vind m hilarisch :roflol:
 
dankzij Mars zit heel het bord vol met:
-"haha", oke "naam"
:D
 
"Mars" is geniaal.
 
bouwens62 zei:
Geen gewoon fotoshopje.........ik vind m hilarisch :roflol:

haha ja ik eigenlijk ook wel, maar blijkbaar kan niet iedereen het waarderen.
 
"haha" ok "Boerenkool"
 
Je mag hem toch wel een beetje belachelijk maken, we maken zijn vorderingen en behaalde resultaten toch niet belachelijk door een fotoshop
Todat ik ronnie coleman niet hoor zeggen dat wij ermee moeten ophouden :o
 
Back
Naar boven