MuscleMeat

Intensity or Insanity (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb ze toevallig gister gelezen die man verdient niks dan respekt ik heb eindelijk een voorbeeld:D:D
 
Iguana will be shitfaced in the dirt soon to!
 
Iguana zei:
Ik heb ze toevallig gister gelezen die man verdient niks dan respekt ik heb eindelijk een voorbeeld:D:D


Heb es een amerikaanse trainer gehad Chad(nee niet Chad Nichols).
Zegt men trainingsmaat tegen em "my rolemodel is Steve Michalik!"
Hij;"you better find yourself an other rolemodel!""
Hahahah!
 
Michalik en deFendis zijn mijn voorbeelden al sinds ik begonnen ben met BB. spijtig genoeg heb ik een paar verhalen gehoord over Michalik die niet echt goed overkomen. vb. dat ie verslaafd was aan drugs e.d., dat ie naart schijnt een fractuur aan zijn ruggegraat zou hebben waardoor ie niet goed meer kan lopen... of ze waar zijn weet ik niet ???

Het "intensity or insanity" programma was vroeger al waanzin, maar nu nog eens te meer omdat het volledig in tegenstrijd staat met de modernere manieren van trainen en opvattingen over BB en PL. Welke mafkees gaat er nu nog 50 sets squatten???

Het is en blijft een superverhaal en heel goed voor je motivatie!!
 
moage rude! haha zie je m dat potje leeg maken :-)
 
Stixxx zei:
Michalik en deFendis zijn mijn voorbeelden al sinds ik begonnen ben met BB. spijtig genoeg heb ik een paar verhalen gehoord over Michalik die niet echt goed overkomen. vb. dat ie verslaafd was aan drugs e.d., dat ie naart schijnt een fractuur aan zijn ruggegraat zou hebben waardoor ie niet goed meer kan lopen... of ze waar zijn weet ik niet ???

Het "intensity or insanity" programma was vroeger al waanzin, maar nu nog eens te meer omdat het volledig in tegenstrijd staat met de modernere manieren van trainen en opvattingen over BB en PL. Welke mafkees gaat er nu nog 50 sets squatten???

Het is en blijft een superverhaal en heel goed voor je motivatie!!



Helemaal met je eens Stixx ff een intensity ore insanity stukkie lezen voor de training en ik kan er weer helemaal tegenaan!Zijn idd nogal wat verhalen in omloop over Michaliks drugsgebruik.Maar zou ook wel t een en ander van aangedikt zijn.Heb es gelezen dat ie op een gegeven moment 21 a.s.TEGELIJK
gebruikte,zowel injecties als tabs!
 
Het is natuurlijk geweldig om je motiveren, maar ik stel me toch vragen of het trainen tot je in het ziekenhuis ligt echt bevordelijk is voor spiergroei.
 
hehehe dit is gewoon jezelf kapot maken en wie er nog gekker is dan de andere.. heeft niet echt veel meer met hypertrofie te maken maar meer met wie is er gekker dan de andere :D

echt vet lache zoiets :D
 
Zonde dat dit soort idioten ons belastinggeld verbruikt voor medische zorg. Zulk soort gasten zouden niet meer geholpen moeten worden in het ziekenhuis. Hoogstens door een psychiater.
 
als je het verhaal had gelezen speelde het af in de jaren '70 :) dus ons belastingsggeld is daar niet aan spendeert en toen was het wat normaler dan nu om veel setjes te maken. Goed stukje btw, goede inspiratie idd.
 
eq_909 zei:
Waarom niet? Muscle endurance is ook belangrijk hoor!

akkoord, maar die gasten gingen niet squatten met lichte gewichten he. als je iedere squatset doet moet een gewicht waar je 6-10 reps mee kan doen, en dat voor 50 sets... ik wel wel eens zien hoever jij dan nog gaat staan met je muscle endurance... waarschijnlijk zoals iedereen plat op de grond, gestikt onder je barbell :p
 
willem9 zei:
Het is natuurlijk geweldig om je motiveren, maar ik stel me toch vragen of het trainen tot je in het ziekenhuis ligt echt bevordelijk is voor spiergroei.

je moet je spieren zo hard aanpakken dat ze beter herstellen en dat je meer progressie maakt :D

no pain, no gain!! :D
 
LOL , rijp voor de inrichting dat zijn ze!
 
Beetje overdreven natuurlijk maar wel erg leuk om te lezen. Die gasten kunnen het altijd zo mooi brengen he.
 
Rob G zei:
Beetje overdreven natuurlijk maar wel erg leuk om te lezen. Die gasten kunnen het altijd zo mooi brengen he.

Yup , het is meesterlijk verwoord! :D
 
Prachtig! Stelletje gekken :D

Hier nog een verhaal over Steve Michalik
[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven