MuscleMeat

INTERESSANT! Bloedtesten na gebruik ALRI producten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kan iemand me even helpen aan de actieve ingredienten van JW dan kan ik meer vertellen.

Maar als ik mag raden ? Het is een product dat bind op eiwitten die anders test binden, om zo meer vrije test te bekomen. Helpt dit ? Nee. De resultaten tonen dat ook duidelijk. De verlaging van het totale testosterone is het gevolg van de toename aan vrije testosterone. Tenzij de testosterone lokaal bevrijd en gebruikt wordt, is het enige gevolg van 'displacement' dat de testosterone niet getransporteerd wordt, sneller gemetaboliseerd wordt en uiteindelijk uitgescheiden wordt.

Wat je verder kan verwachten bij langduriger gebruik ? meer van hetzelfde, want met elke dosis wordt test vrijgemaakt die dan uitgescheiden wordt, aan een sneller tempo dan jij er kan bijmaken.

Zitten hier toch een aantal mensen die een en ander van AAS kennen, juist ? Wel, lees maar eens een boek van die vent over AAS en vertel me dan nog eens dat jij zijn firma vertrouwd om dingen in jou lichaam te regelen ...

ALR is een kwakzalver eerste klas.
 
Kan iemand me even helpen aan de actieve ingredienten van JW dan kan ik meer vertellen.

90 Capsules
Supplement Facts
Serving Size1Capsule
Servings Per Container90

Amount Per Serving % Daily Value

Pro-Hypertrophic Proprietary Matrix 250mg **
Proprietary Mormordica Chirantia Extract
Conjugated (-) 3.4-Divanillyl Tetrahydrofuran, ADED (17-Alkyl-4-Delta-5a-Dehydro-Etiocholan-1,6-Dien-3-One)
Proprietary Conjugated Coleonol Extract

** Daily Value not established

Other Ingredients
Gelatin, Microcrystalline Cellulose, Modified Cornstarch, Magnesium Stearate, Silica



:dunno:
 
Kan iemand me even helpen aan de actieve ingredienten van JW dan kan ik meer vertellen..

What's In It?

Naturally, our design was intended to have a synergistic effect in that one compound's actions amplifies the others. (I am sure some can think of comparisons to this important point of design). The result is a synergistic Pro-hypertrophic from ALRI featuring an Herbal Proprietary Myotrophic Complex. (Get the name Jungle Warfare...yet?) Mormordica Chirantia Extract - We use a specific dual extraction/standardization process that allows us to use both the insulinogenic and non-androgenic AR agonistic fractions unique to a proprietary mormordica chirantia extraction. By doing so, we can foster the hypertrophic event in lean tissue via the two most important mechanisms without the usual negative side effects.

ADED (5a-dehydro-etiocholane-4,6-dien-3-one-17-ol) - Many are aware of both the positive and negative physiological issues relating to the naturally occurring aromatase inhibitory ATD. Most of the benefits are the result of one of its physiological 17-OH metabolites. ADED is a natural non-androgenic metabolite of ATD with improved oral bio-availability. Please, do not confuse this with ATD itself as the difference is very important both in structure and action: Some may recall this one (Refering to the info that follows, not the compound itself) from our Ultra H.O.T.ter matrix but to recap…By modulating estrogen build-up the negative feed-back loop to the hypothalamus is put in check. The result is that the body optimizes natural testosterone production. We use our favorite aromatase inhibitor. One we feel is superior to the MATD we created for Ultra HOTter...(and the blood work with the logs on several boards agrees) to do this and it works pretty well to modulate, instead of obliterate, estrogen. So we still have the right amount of estrogen for optimal growth of lean tissue, without the excess water weight and fat feeding aspect.

Conjugated (-)3,4-divanillyl-tetrahydrofuran - We utilize an excellent free testosterone optimizing compound called Conjugated (-)3,4-divanillyl-tetrahydrofuran. This is simply the result of a series of extraction processes performed upon nettle root. Many know of this herb due the anti-aromatase capacity and the studies that show its positive affects upon BHP in men. Some of the nettle extracts also have a positive affect upon the total testosterone to free/active testosterone ratio. More free testosterone means more â€?"activeâ€￾ (as in the part that really matters) testosterone. Nothing really trick here other than it just works better than one would expect. (Nice for a change when something can be simple and effective). Of course, it is all about effective delivery into the body that makes it an asset.

Proprietary Conjugated Coleonol Extract - Hypotrophic-type receptor health and integrity is paramount to lean tissue optimization. In reality modulation is surprisingly dependant upon cAMP stimulation. Without it, receptor activity down-regulation occurs rapidly and the lean mass promoting symbiotic relationship between hormones goes in the toilet. The ALRI Proprietary Conjugated Coleonol Extract supports this need rather well.
 
Conjugated (-)3,4-divanillyl-tetrahydrofuran - We utilize an excellent free testosteron optimizing compound called Conjugated (-)3,4-divanillyl-tetrahydrofuran. This is simply the result of a series of extraction processes performed upon nettle root. Many know of this herb due the anti-aromatase capacity and the studies that show its positive affects upon BHP in men. Some of the nettle extracts also have a positive affect upon the total testosteron to free/active testosteron ratio. More free testosteron means more â€?"activeâ€￾ (as in the part that really matters) testosteron. Nothing really trick here other than it just works better than one would expect. (Nice for a change when something can be simple and effective). Of course, it is all about effective delivery into the body that makes it an asset.
.

En daar heb je hem dan. Wat me steeds verbaasd over ALR is dat hij echt zo dom is dat hij er eigenlijk het bewijs er zelf bijgeeft. Het heeft een positief effect op prostaat-hypertrofie. Als je meer testosterone op je AR had, dan zou je BPH toch verslechteren, en niet verbeteren ? Hij geeft hier dus eigenlijk het bewijs dat het actief je test-activiteit vermindert.
 
Hoe verklaar je dan de toch goede gains en/of vetverlies en krachtwinsten bij mensen?
 
Coleonol kan je wel lichte acute krachtwinst opleveren, zoals ook creatine dat kan.

verder zou ik er mijn hoofd niet over breken, als ik het lijstje producten opnoem die niets deden en waarvan sommigen toch zeiden dat het oh zo goed was, dan zitten we hier morgen nog.
 
Ok, duidelijk. Thanks voor je input!
 
vind het wel eigenaardig dat bijna iedereen die ik ken die alri heeft geprobeerd zeer goede gains heeft gemaakt,zowel in kracht als spiermassa...dat kan je toch geen placebo noemen dan?
 
Ja bij andere hypes waren er ook vaak mensen die niks merkten en hier is bijna iedereen positief over, of lijkt dat maar zo?
 
In andere woorden: je kan beter crea kopen voor je geld?
 
ik heb op jw echt goede gains gemaakt en ken eigenlijk niemand die er geen leuke gains op gemaakt heeft.

Het is lekker simpel te zeggen dat een product niet werkt want ingredient x en y zitten er in dus kwakzalverij fake nep hype placebo etc etc.

Feit blijft dat het overgrote deel er zeer goede gains op gemaakt heeft.
 
Je hoort wel vaak dat men goed gaat op de ALRI stack en dat er lekker getraind word. Over het aantal kilo's dat er gewonnen word heb ik eigenlijk nog niet veel gelezen vaak ben ik "1 kilo" winst of iets dergelijk tegengekomen.

Vaak word er dan aangehaald van, ja 1 kilo maar ik ben er wel droger van geworden. Wel, bij mij op de sportschool traint er een gast die volgens eigen zeggen elke maand droger word. In werkelijkheid zit die gast al 5 jaar op 15%... Je hoofd kan gekke dingen met je doen...

Just my 2 cents

Trouwens je vergeet de "geheime" ingredienten...

De analyseresultaten van Jungle Warfare zijn mysterieus. Dat kun je verwachten, want de website, het etiket en de bijsluiter van Jungle Warfare-producten noemen telkens andere verbindingen. Het preparaat dat het lab heeft onderzocht zou echter een C17a-gemethyleerde analoog van het steroid ATD moeten bevatten. ATD is niet androgeen actief, maar remt wel het enzym aromatase. Het verhoogt daardoor de concentratie testosteron in het lichaam.


De onderzoekers hebben de gemethyleerde analoog van ATD gevonden. Ze vonden bovendien nog een paar andere steroidverbindingen, die de fabrikant waarschijnlijk niet heeft willen wegzuiveren.


Het is niet helemaal duidelijk om wat verbindingen het gaat, maar eentje daarvan zou wel eens dianabol kunnen zijn. Andere kandidaten zijn methyltestosteron of methyl-1-testosteron. Het gaat niet om verwaarloosbare hoeveelheden.
 
Laatst bewerkt:
Of er zitten extra ingr. die niet worden vermeld?
 
Je hoort wel vaak dat men goed gaat op de ALRI stack en dat er lekker getraind word. Over het aantal kilo's dat er gewonnen word heb ik eigenlijk nog niet veel gelezen vaak ben ik "1 kilo" winst of iets dergelijk tegengekomen.

Vaak word er dan aangehaald van, ja 1 kilo maar ik ben er wel droger van geworden. Wel, bij mij op de sportschool traint er een gast die volgens eigen zeggen elke maand droger word. In werkelijkheid zit die gast al 5 jaar op 15%... Je hoofd kan gekke dingen met je doen...

Just my 2 cents

met kennen bedoel ik mensen die ik daadwerkelijk zie in de gym en gains wel of niet zie maken.
De meeste hebben er zeker 2 tot 3 kilo mee weten te pakken vvm dat is visueel wat ik zelf zie en zij zelf ook aangeven ipv allerhande hersenspinsels.

Niet dat die 2 kilo een spectakel is zoals sommige het product hypen, het is toch 2 kilo waar je anders waarschijnlijk een heel stukkie langer over doet.

Of er illegale ingredients in zitten is natuurlijk weer een ander verhaal.

Ben er van overtuigt dat t product werkt, dat t niet spectaculair is zoals velen denk is iets anders.
 
met kennen bedoel ik mensen die ik daadwerkelijk zie in de gym en gains wel of niet zie maken.
De meeste hebben er zeker 2 tot 3 kilo mee weten te pakken vvm dat is visueel wat ik zelf zie en zij zelf ook aangeven ipv allerhande hersenspinsels.

Niet dat die 2 kilo een spectakel is zoals sommige het product hypen, het is toch 2 kilo waar je anders waarschijnlijk een heel stukkie langer over doet.

Of er illegale ingredients in zitten is natuurlijk weer een ander verhaal.

Ben er van overtuigt dat t product werkt, dat t niet spectaculair is zoals velen denk is iets anders.

Leuk dat het voor jouw en je vrienden werkte. Ik ga me er niet aan wagen zeker al niet als die 2 kilo hoogst waarschijnlijk te wijten is aan de "vervuiling" die in het product zit.
 
Leuk dat het voor jouw en je vrienden werkte. Ik ga me er niet aan wagen zeker al niet als die 2 kilo hoogst waarschijnlijk te wijten is aan de "vervuiling" die in het product zit.

leuk voor jou dat je het niet doet, lekker boeiend:D
Maar kom niet met die wazige shit van ik ken iemand die zegt dat die ie dit en dat heeft terwijl er niks veranderd.
daar ging t mij om, net alsof je gasten die t wel gebruikt hebben beschrijft als idioten die denken dat terwijl er niks gebeurt snap ie, voordat je aan het generaliseren bent.
 
Laatst bewerkt:
een goed topic:thumbup:
 
meeste logs die ik gevolgd heb over JW gaan over mensen die wel degelijk mooie resultaten boeken zowel in kracht als training (die met een goed voedingsschema en basis sups een stuk trager zouden verkregen zijn)

ECHTER het is ook zo dat er een pro-steroid in zit (in lage dosissen) en dat het niet meedelen van dit aan de gebruikers van dit product voor serieus wat controversie heeft gezorgd.

Iedereen moet de keuze zelf maken, zo lang je maar weet waar je mee bezig bent, maar één ding is redelijk duidelijk en dat is dat het product werkt.

grtz

bart
 
Back
Naar boven