AndroidHealthClinic

INTERESSANT! Bloedtesten na gebruik ALRI producten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nu ben ik er nog niet aan uit...

JW en BAM werken voor me, maar zijn ze nu zo onderdrukkend of niet

is het nodig om een 'nakuur' te doen, eventueel met restore???
 
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat ALRI zijn supplementen met opzet "vervuild".

Persoonlijk vind ik dit een zeer kwalijke zaak, jullie mss niet maar betaal dan wel ff alle medische kosten omtrent je teelbalkanker zelf.
 
zon vaart zal die teelbalkanker niet lopen:D
 
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat ALRI zijn supplementen met opzet "vervuild".

Persoonlijk vind ik dit een zeer kwalijke zaak, jullie mss niet maar betaal dan wel ff alle medische kosten omtrent je teelbalkanker zelf.

veel zal er imo toch niet inzitten, zou het zoveel kwaad doen denk je...
 
hoe snel krijg je teelbalkanker bij bewust aas gebruik?
Dan zal dit goedje ook wel meevallen.:D
 
Heb nog 2 potjes JW staan.. intresse iemand? PM me
 
Ik waag me nu al meer dan een jaar niet meer aan die welles-nietes spelletjes. Ik geef enkel de feiten, daar doen jullie allemaal maar mee wat jullie willen. Als ik in al die jaren een ding geleerd heb dan is het wel dat je niemand iets kan bijleren wat ze niet willen leren. Het is al elke hype zo geweest, dat zal nooit veranderen.

Het is altijd zo dat je de wetenschappelijke feiten presenteert en dan komt er een golf van protest "ja maar, persoon X/mijn beste vriend/de nonkel van mij kuisvrouw/die rosse in men gym heeft daar heel goede gains mee gemaakt". Nu ja, leuk voor hen, maar zoals al aangehaald in deze thread laat je jezelf vaak meer geloven dan waar is, gewoon om de prijs die je betaald hebt te justifieren. Je ziet op de weegschaal 1 kilo. Maar je wil niet accepteren dat het maar dat is , want het kost 40 euro, en je bent toch echt wel meer vooruitgegaan, nee ? Dus tegen dat je het iemand verteld is dat al 3 kilo geworden en ben je zoveel droger geworden.

In werkelijkheid heb je ondertussen een kilo gepakt die je anders ook zou gepakt hebben gewoon doordat je beter je best deed met training en voeding omdat je het beste uit je supplement wou halen.

Dat is altijd al zo geweest. Herinneren jullie je nog tribulus ? Ecdysterone ? Ik stel voor om je niet teveel te laten gaan in die welles-nietes spelletjes, dat heeft geen nut. We presenteren feiten voor degenen die ze willen, en de rest kan zich nog altijd laten duperen. Dat is een recht in een kapitalistische wereld. Maar heeft het echt nut om te beweren dat een ander wel of geen kilo gepakt heeft ? Je kunt het toch niet bewijzen.
 
nu ben ik er nog niet aan uit...

JW en BAM werken voor me, maar zijn ze nu zo onderdrukkend of niet

is het nodig om een 'nakuur' te doen, eventueel met restore???

Mja, ik denk niet dat het iets is waarvoor je iets moet nemen, maar het is wel licht onderdrukkend. Dat is de reden dat je totaal testosterone daalt. Vrije test gaat iets omhoog waardoor geen nieuwe test wordt bijgemaakt, maar tegelijkertijd veel test metaboliseerd. Maar als je stopt dan heeft er nog geen massieve toename aan vrije test plaatsgevonden en je test staat heel laag, en je SHBG stukken hoger. Dus het zou zichzelf perfect moeten herstellen na een week of 2
 
Niet vergeten dat iedereen die het hier probeerde het gebruikt in combinatie met Alri BAM.
 
Mja, ik denk niet dat het iets is waarvoor je iets moet nemen, maar het is wel licht onderdrukkend. Dat is de reden dat je totaal testosteron daalt. Vrije test gaat iets omhoog waardoor geen nieuwe test wordt bijgemaakt, maar tegelijkertijd veel test metaboliseerd. Maar als je stopt dan heeft er nog geen massieve toename aan vrije test plaatsgevonden en je test staat heel laag, en je SHBG stukken hoger. Dus het zou zichzelf perfect moeten herstellen na een week of 2

thanks man!

Niet vergeten dat iedereen die het hier probeerde het gebruikt in combinatie met Alri BAM.

inderdaad...
 
Niet vergeten dat iedereen die het hier probeerde het gebruikt in combinatie met Alri BAM.

en wat zou er volgens jou dan aan verschillen met de uitspraken van big cat?

als het met of zonder bam word gerbuikt?
 
en wat zou er volgens jou dan aan verschillen met de uitspraken van big cat?

als het met of zonder bam word gerbuikt?

:rolleyes:

De resultaten misschien. Niemand heeft het standalone gebruikt bij mijn weten.
 
Ik waag me nu al meer dan een jaar niet meer aan die welles-nietes spelletjes. Ik geef enkel de feiten, daar doen jullie allemaal maar mee wat jullie willen. Als ik in al die jaren een ding geleerd heb dan is het wel dat je niemand iets kan bijleren wat ze niet willen leren. Het is al elke hype zo geweest, dat zal nooit veranderen.

Het is altijd zo dat je de wetenschappelijke feiten presenteert en dan komt er een golf van protest "ja maar, persoon X/mijn beste vriend/de nonkel van mij kuisvrouw/die rosse in men gym heeft daar heel goede gains mee gemaakt". Nu ja, leuk voor hen, maar zoals al aangehaald in deze thread laat je jezelf vaak meer geloven dan waar is, gewoon om de prijs die je betaald hebt te justifieren. Je ziet op de weegschaal 1 kilo. Maar je wil niet accepteren dat het maar dat is , want het kost 40 euro, en je bent toch echt wel meer vooruitgegaan, nee ? Dus tegen dat je het iemand verteld is dat al 3 kilo geworden en ben je zoveel droger geworden.

In werkelijkheid heb je ondertussen een kilo gepakt die je anders ook zou gepakt hebben gewoon doordat je beter je best deed met training en voeding omdat je het beste uit je supplement wou halen.

Dat is altijd al zo geweest. Herinneren jullie je nog tribulus ? Ecdysterone ? Ik stel voor om je niet teveel te laten gaan in die welles-nietes spelletjes, dat heeft geen nut. We presenteren feiten voor degenen die ze willen, en de rest kan zich nog altijd laten duperen. Dat is een recht in een kapitalistische wereld. Maar heeft het echt nut om te beweren dat een ander wel of geen kilo gepakt heeft ? Je kunt het toch niet bewijzen.

Ik ben het hier gedeeltelijk met je eens Big Cat. Ik vraag me namelijk af waarom het specifiek dit product is waarvan mensen zeggen dat ze massa winnen, en bijv. testo-sting niet. Mensen die testo-sting gebruiken kunnen ook effectiever gaan eten en trainen en 1 of 1,5 kilo winnen en het idee hebben dat het werkt, maar dat is niet het geval geweest.

Ik zeg niet dat jungle warfare zo'n geweldig product is(ik heb het zelf trouwens niet gebruikt) maar ik vraag me af waarom dit product wel zo gewaardeerd word en andere niet...
 
Ik waag me nu al meer dan een jaar niet meer aan die welles-nietes spelletjes. Ik geef enkel de feiten, daar doen jullie allemaal maar mee wat jullie willen. Als ik in al die jaren een ding geleerd heb dan is het wel dat je niemand iets kan bijleren wat ze niet willen leren. Het is al elke hype zo geweest, dat zal nooit veranderen.

Het is altijd zo dat je de wetenschappelijke feiten presenteert en dan komt er een golf van protest "ja maar, persoon X/mijn beste vriend/de nonkel van mij kuisvrouw/die rosse in men gym heeft daar heel goede gains mee gemaakt". Nu ja, leuk voor hen, maar zoals al aangehaald in deze thread laat je jezelf vaak meer geloven dan waar is, gewoon om de prijs die je betaald hebt te justifieren. Je ziet op de weegschaal 1 kilo. Maar je wil niet accepteren dat het maar dat is , want het kost 40 euro, en je bent toch echt wel meer vooruitgegaan, nee ? Dus tegen dat je het iemand verteld is dat al 3 kilo geworden en ben je zoveel droger geworden.

In werkelijkheid heb je ondertussen een kilo gepakt die je anders ook zou gepakt hebben gewoon doordat je beter je best deed met training en voeding omdat je het beste uit je supplement wou halen.

Dat is altijd al zo geweest. Herinneren jullie je nog tribulus ? Ecdysterone ? Ik stel voor om je niet teveel te laten gaan in die welles-nietes spelletjes, dat heeft geen nut. We presenteren feiten voor degenen die ze willen, en de rest kan zich nog altijd laten duperen. Dat is een recht in een kapitalistische wereld. Maar heeft het echt nut om te beweren dat een ander wel of geen kilo gepakt heeft ? Je kunt het toch niet bewijzen.

Heb je natuurlijk dik gelijk in, ben zelf lang niet zo thuis in die wetenschap als jij bent en mischien dat het wel werken van JW eventueel aan de zogenaamde x factor ingredient te danken is, toch een kwalijke zaak dat dat niet vermeld word op de sup facts.
 
Ik ben het hier gedeeltelijk met je eens Big Cat. Ik vraag me namelijk af waarom het specifiek dit product is waarvan mensen zeggen dat ze massa winnen, en bijv. testo-sting niet. Mensen die testo-sting gebruiken kunnen ook effectiever gaan eten en trainen en 1 of 1,5 kilo winnen en het idee hebben dat het werkt, maar dat is niet het geval geweest.

Ik zeg niet dat jungle warfare zo'n geweldig product is(ik heb het zelf trouwens niet gebruikt) maar ik vraag me af waarom dit product wel zo gewaardeerd word en andere niet...

ja inderdaad, heb zelf testo sting gebruikt en meer van die lame troep.
Heb in ieder geval zat van dergelijke troep gebruikt waardoor ik wel het onderscheid kan zien of iets wel of althans beter werkt als bovengenoemde troep en dat mischien zoals ik al eerder zei door het niet genoemde stiekem toegevoegde magische middeltje :D
 
Back
Naar boven