MuscleMeat

Interessante engelstalige fora? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hyperNO

Cool Novice
Lid geworden
18 jul 2018
Berichten
212
Waardering
192
Lengte
1m84
Massa
87kg
Vetpercentage
15%
hey guys,

Ik was benieuwd op welke engelstalige fora jullie zoal rondneuzen voor Bodybuilding informatie.

Ik zat zelf vroeger veel op BB.com, maar de kwaliteit is erg gedaald. Het lijkt een beetje alsof er alleen nog beginners aanwezig zijn die andere beginners advies geven en de Misc is zo goed als dood.

Fitmisc zou een alternatief zijn, maar na even rondgekeken te hebben, lijken er alleen psychopaten op te zitten.

Ik lees nu veel op T-nation, daar is nog goede info te vinden. Op de main site staan ook veel goede artikelen van coaches enzo, maar vaak proberen ze in zo’n artikel een supplement te marketen waar je steeds overheen moet lezen.

Soms is er op Reddit ook wat interessants te lezen, maar daar is het gevaar dat er veel niet-liftende pseudo intellectuelen en Rippetoe sekteleden zijn die alles denken te weten, maar gewoon feitjes herhalen die ze ergens anders hebben gelezen.

Dragondoor/andere Pavel fora zijn ook wel interessant als je meer wil weten over KB training of high frequency training

Ik hoor graag van jullie waar er nog goede info te vinden is. Beetje jammer dat het tegenwoordig allemaal zo instagram/influencers gefocust is geworden
 
Deze volg ik even.
 
Eigenlijk alleen de Facebookgroep van Lyle McDonald.
 
Muscular Development. Maar voornamelijk No Bull daar is wel vermakelijk.
 
Zelf kijk ik veel op de Barbell Medicine forums en op Reddit. BBM is natuurlijk wel wat biased en zal niet iedereen aanspreken, maar als je van die manier van trainen en denken houdt is er een shitload aan info te krijgen. T-nation forum is wel OK en kijk ik af en toe wel eens op.
 
Vind de tot nu toe genoemden sites niet zo interessant (sommige werken niet eens meer). Iemand nog andere suggesties voor een forum met goede info ?
 
Vind de tot nu toe genoemden sites niet zo interessant (sommige werken niet eens meer). Iemand nog andere suggesties voor een forum met goede info ?
Is ook niet raar als je reageert op topic van 4 jaar oud.
 
Nee idd, had ik niet gezien! Alsnog tips misschien? Heb zelf al gekeken op Tnation en Musclemecca bijv, maar vind het zulke drukke fora met veel advertenties en mensen die volgens mij soms echt onzin posten :rolleyes:
 
Nee idd, had ik niet gezien! Alsnog tips misschien? Heb zelf al gekeken op Tnation en Musclemecca bijv, maar vind het zulke drukke fora met veel advertenties en mensen die volgens mij soms echt onzin posten :rolleyes:
Volgens mij geldt dat wel voor alle internationale fora. Ik heb zelf een tijd op het forum van Meso-RX gezeten: https://thinksteroids.com/community/ (had veel artikelen voor ze geschreven; focus ligt overwegend op anabolen, maar ok), maar je ontkomt er gewoon niet aan dat er overwegend onzin wordt gepost.
 
Volgens mij geldt dat wel voor alle internationale fora. Ik heb zelf een tijd op het forum van Meso-RX gezeten: https://thinksteroids.com/community/ (had veel artikelen voor ze geschreven; focus ligt overwegend op anabolen, maar ok), maar je ontkomt er gewoon niet aan dat er overwegend onzin wordt gepost.
En dan ook nog in het Engels
 
Back
Naar boven