AndroidHealthClinic

Interessante squat video voor gevorderden

Bezoekers in dit topic

Heel erg nuttige info. Sowieso aan te raden om te abonneren op dat youtube kanaal van SuperTraining (Mark Bell).
 
ik vond het punt over tightness in schouder tov lat tightness wel interessant. Ik pak hem zelf altijd zo smal mogelijk, mischien iets om eens uit te proberen
 
Nice. Hele goede video.
 
Bedankt voor het delen, interessant :)
 
Erg interessante video, hun Youtube kanaal en site hebben ook andere interessante video's.
 
Grappig om hem te horen over schouder en heup mobiliteit en dan vervolgens de bar extreem wijd moeten pakken en boven par squatten
 
Grappig om hem te horen over schouder en heup mobiliteit en dan vervolgens de bar extreem wijd moeten pakken en boven par squatten

ik begreep uit de video dat het meer een bewuste keuze was om wijder te pakken ivm lat engagement
 
Geloof je het zelf :D

haha :P

ik pak m nu wel breder maar dat is ivm schouder pijn. Ik voel wel dat ik mn lats goed kan aanspannen maar geen idee hoe het gaat met hoger gewicht alleen nog pussy weights gedaan
 
Ik kan ook uitleggen dat ik wijd pak omdat ik zo mn side delts beter kan aanspannen
 
Veel onzin op supertraining DOT tv
 
Wat hij vertelt over ademhaling en spanning zetten kan ik me overigens wel helemaal in vinden.
 
zeer interessant :)

wel gek dat bij praktisch iedere video die je ziet over squatten , je toch flinke buttwinks/bolling in de onderrug ziet als ze eenmaal op diepte komen
 
Chris Duffin heeft zijn eigen kanaal.
Onlangs heeft hij Ed Coan nog kunnen helpen om van een aantal pijntjes af te komen.
 
Stan Efferding is ook groot fan van de man. Zal dus niet allemaal onzin zijn wat Duffin te melden heeft. Kan ook bijna niet als je een wereldrecord zet op raw squat en tevens ingenieur bent.
 
Back
Naar boven