XXL Nutrition

Aankondiging Interesse grip wedstrijden

Ik wil dit jaar deelnemen aan de Sterkste Hand van Nederland


  • Totaal stemmers
    9
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mark al een PM-etje gestuurd. Eind september zou wel kunnen volgens Geralt's agenda. Sympathieke gozer is dat ook he.
 
Ha! Dat denkt ie niet alleen vertelde hij laatst, hij knijpt ook daadwerkelijk nog niet hard genoeg, want er hangt nog geen lijst aan de muur waar hij traint van een of ander bedrijf dat grippers maakt. Dat van 'IJzeren gedachte' :rolleyes:
 
Ha! Dat denkt ie niet alleen vertelde hij laatst, hij knijpt ook daadwerkelijk nog niet hard genoeg, want er hangt nog geen lijst aan de muur waar hij traint van een of ander bedrijf dat grippers maakt. Dat van 'IJzeren gedachte' :rolleyes:

Nog even doorzetten en je bent een 'Kapitein van verbrijzel' Geralt!
 
Wie wedstrijd onderdelen wilt komen trainen mag hier een bericht achterlaten.
 
Hey mark. Kan ik in april een keer op zondag komen trainen?

Is het nu trouwens zeker dat de wedstrijd niet eerder dan augustus wordt gehouden?
 
Dat kan, moet even kijken wanneer ik zondag kan.

Nog niet zeker, ik wacht nog op antwoord van een andere organisatie.
 
Hee Mark ik kom zeker een keertje de axle bij je proberen voor het zover is, maar voorlopig nog even niet. I'll let you know.
 
De axle voor de wedstrijd is af. Ik heb een paar foto's geplaatst om het verschil in hoogte te laten zien met alleen de bumper plates.
Wat vind je ervan Ouwe Rammer ?

img_5661-png.png

img_5662-png.png

IMG_5665.png
IMG_5666.png
IMG_5667.png
 
Getest vandaag.
Dit was niet zijn max lift, dat blijft geheim. :)

De Axle is tricky. Het voelt als de INCH dumbbell dat de schijven nauwelijks roteren. De bar rolt dus echt uit je handen bij de max lifts, zoals het hoort. :devil:

 
Laatst bewerkt:
Netjes. Lijkt vrij makkelijk te gaan met 150kg!
 
Dat was het ook. :D
Hoe gaan jouw griptrainingen? Ook al aan de axle lift begonnen?
 
Alles gaat eigenlijk wel vrij lekker. Alleen m'n grippers komen nog niet heel veel vooruit. Ik heb een wat dikkere stang. 7.5cm. Helaas kan er niet meer dan 90 kilo aan dus ik doe heel veel holds en 1 arm deadlift.
 
Mark, weet je al wat meer over de datum van de wedstrijd? En kan ik binnenkort op zondag een keer komen trainen. Ben benieuwd naar de nieuwe onderdelen!
 
Dit is afhankelijk van Geralt. Ik heb twee data doorgegeven en wacht nog op antwoord.
 
Laatst bewerkt:
Mark. Op alletwee de datums moet ik werken. Dus of ik mee kan doen hangt af van of ik vrij kan krijgen. Ik heb al de laatste week van juli en de eerste 3weken van augustus vrij op zaterdag dus dat zal moeilijk worden...
 
En wat zijn die 2 data dan ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven