Fitness Seller

Interesse in een clip van Edje?

Bezoekers in dit topic

Milky

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2004
Berichten
1.742
Waardering
11
Betreft gastoptreden van Ed van Amsterdam op de Grote Prijs van Oostenrijk 2005.

Heb hem enkele dagen geleden ergens gedownd. Ga nu eerst eten ;) als er interesse is zal ik de link straks eens terug opzoeken (weet hem nl niet meer van buiten) en hier posten...
 
als er interesse is zal ik de link straks eens terug opzoeken (weet hem nl niet meer van buiten) en hier posten...

Tuurlijk moet je die posten. Je gaat toch niet eerst vragen of er interesse is.
Is hetzelfde als op een feestje vragen of er iemand chips wil. De meesten zeggen nee, maar als die bak neerzit is ie binnen no time leeg gevreten.
:D :D :D :D :D

Maar het zou erg relaxed zijn. We horen het wel.

Alvast bedankt en eet smakelijk!!!!

Saint
 
eduardjanssen zei:
Inderdaad, zo gaat hij nog naast zijn schoenen lopen omdat hij denkt dat hij belangrijk is met z'n clippie :D.

Neen hoor :) , hier is hij:


Int. Groβer Preis von Österreich 2005

duur: 2 minuten 24 seconden
grootte: 9,94 MB

[Link niet meer beschikbaar]
 
leg mij geen woorden in de mond eduard, ik zie het clipje liever niet gepost omdat jullie je dan ergeren. daar kan ik intens van genieten....

Edit: Grrrr, Milky, hiermee maak je geen vrienden!
 
:roflol:maar iig bedankt voor de clip;)
 
hmm.. persoonlijk vind ik het niet echt adembenemend deze routine :) de fotos die pas gepost zijn waren wel echt top!
 
boogie zei:
leg mij geen woorden in de mond eduard, ik zie het clipje liever niet gepost omdat jullie je dan ergeren. daar kan ik intens van genieten....

Edit: Grrrr, Milky, hiermee maak je geen vrienden!


K*t Adolf.
 
ik kijk het filmpje net met mijn mond open van verbazing.

ik weet nog niet of ik het net heel erg goed vind of gewoon heel erg belachelijk.
 
Los van zn fysiek staat ie er ook met een top-charisma/uitstraling. Iets wat ik bij een boel pro's zelfs nog vind ontbreken.

Topper!
 
Waar is dat filmpje dan ???
 
Milky zei:
Neen hoor :) , hier is hij:


Int. Groβer Preis von Österreich 2005

duur: 2 minuten 24 seconden
grootte: 9,94 MB

[Link niet meer beschikbaar]
Hier :p
 
Back
Naar boven