MuscleMeat

Interesse voor DBB Foto Contest dit jaar?

Zou jij deelnemen aan foto contest dit jaar?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

ik doe gewoon weer mee
 
ik wacht nog altijd op een tegemoetkoming, 4de geeindigd en werd 3de omdat er één fake was. :cool:
 
Dat waren vorig jaar idd de regels. .. Geen wedstrijdjongens en geen AAS ...

Geen AAS? Yeah right, die regel werd dan heerlijk nageleeft.. :rolleyes:
 
Moet het perse een cut foto zijn?
en eeeh wat zijn ook alweer de prijzen? :D

wil opzich wel mee doen voor oktober...als ik weer een beetje in vorm ben bij die tijd :(
maar goed cut foto gaat het iig niet worden bij mij.
 
Ik heb er wel interesse in maar is dit niet een beetje een rare tijd?

Had dat ff eerder gezegd joh, dan had ik me van de zomer niet kapot gezopen en gedoet en gewoon doorgetraind, zodat ik er nu goed bij stond voor de contest.
 
wil wel mee doen maar ga pas weer cutten in november :(
 
als de contest binnen nu en een maand wordt gehouden, dan is het al bekend wie de winnaar zal worden...G-MEN :D
 
Ik heb er wel interesse in maar is dit niet een beetje een rare tijd?

Had dat ff eerder gezegd joh, dan had ik me van de zomer niet kapot gezopen en gedoet en gewoon doorgetraind, zodat ik er nu goed bij stond voor de contest.
We houden sinds 4 jaar al deze contest, je had het dus wel kunnen weten als je het forum een beetje volgt. Maar als je goed gecut hebt, dan neem je toch sowieso foto's? Lijkt me toch... als je je fysiek wilt vastleggen om later op terug te kijken.


We zullen het nog even afwachten, er moet voldoende interesse zijn natuurlijk. De poll is zeer verdeelt helaas...
 
vorig jaar hoefde toch ook geen fullbody pic? ik heb wel een beetje gecut [niet diep :P], maar alleen geen fullbodypic genomen..


btw, maak er meteen een echte wedstrijd van :D dan gaan mensen er zeker voor cutten.
 
Ik heb er wel interesse in maar is dit niet een beetje een rare tijd?

Had dat ff eerder gezegd joh, dan had ik me van de zomer niet kapot gezopen en gedoet en gewoon doorgetraind, zodat ik er nu goed bij stond voor de contest.


Neuken is goed voor je buikspieren en testeron gehalte dus dat kan geen kwaad. Dat zuipen is echter wat minder goed, maar wel lekker.


OT: ben net terug van een rugblessure. Dus voor mij is het niets - eigenlijk alle keren dat ie gehouden is stond ik er niet goed bij door of blessure tijd of dat ik net terug was van of 3 maanden backpacken en de andere keer na 3 maanden in de Alpen te hebben gewerkt.

Misschien is het een idee het een paar maanden van te voren aan te kondigen zodat mensen er naar toe kunnen werk(misschien is dat ook wel gebeurt, maar dat heb ik dan even gemist). Mijn huidige fysiek vind ik niet postwaardig maar als ik een maand of 4,5 de tijd krijg en mijn spiergeheugen werkt een beetje mee word het misschien wel wat.
 
Het zal er dus dit jaar niet van komen heren, volgend jaar gaan we wel weer een nieuwe houden op 1 Augustus.
 
Ok, volgend jaar doe ik wel mee :)


Is het ook verdeeld in leeftijd categorieën? en naturel en niet-naturel?
 
Het zal er dus dit jaar niet van komen heren, volgend jaar gaan we wel weer een nieuwe houden op 1 Augustus.

die wil ik minstens in de top 5 eindigen, be prepared mensen!! :cool:
 
Volgend jaar komt het er ook niet van. Het was allang bekend dat er een contest zou komen. De reden is dat 80% van de members hier niet eens trainen.
 
Volgend jaar komt het er ook niet van. Het was allang bekend dat er een contest zou komen. De reden is dat 80% van de members hier niet eens trainen.

niet roxxe, akiraC en spiertje er elke keer bij betrekken he....
 
doe er gewoon een rond mei/april/juni ergens, dan zien idd de meeste er wel goed uit.
en geen aas? tja sommige zijn er eerlijk over, andere niet...
gewoon afgaan op beste colmpletste fysiek!

en dan heb ik nog een maand of 4-5 om nog wat verder aan me benen te bouwen!
 
doe er gewoon een rond mei/april/juni ergens, dan zien idd de meeste er wel goed uit.
en geen aas? tja sommige zijn er eerlijk over, andere niet...
gewoon afgaan op beste colmpletste fysiek!

en dan heb ik nog een maand of 4-5 om nog wat verder aan me benen te bouwen!

Waarom? Het is een bekende regel dat er foto's van het gehele jaar gepost mogen worden. Als iedereen er zo goed uitziet in mei/april dan moet de datum van een foto wedstrijd geen probleem zijn.
 
Back
Naar boven