MuscleMeat

Interesse voor DBB Foto Contest dit jaar?

Zou jij deelnemen aan foto contest dit jaar?

• Totaal stemmers
    72

Users who are viewing this thread

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
30 apr 2005
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
Waarom? Het is een bekende regel dat er foto's van het gehele jaar gepost mogen worden. Als iedereen er zo goed uitziet in mei/april dan moet de datum van een foto wedstrijd geen probleem zijn.

waarom?
omdat iedereen zit te klagen dat ze te vet staan,of ff niet getraind hebben of weet ik veel wat, als je de contest ergens doet wanneer het goeie weer er terug aankomt zullen er veel meer deelnemers zijn!

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
6 apr 2003
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
waarom?
omdat iedereen zit te klagen dat ze te vet staan,of ff niet getraind hebben of weet ik veel wat, als je de contest ergens doet wanneer het goeie weer er terug aankomt zullen er veel meer deelnemers zijn!

Maar iedereen weet dat er een contest in het najaar is. Dus het maakt niks uit of je deze in mei doet of augustus. Een foto maken in mei en opsturen in augustus is geen rocketscience.

Ik snap je punt verder, maar ik weet wel zeker dat als je het in Mei doet men met andere smoesjes aankomt. :)

UltraX

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 aug 2006
Ik zou wel mee willen doen alleen ik kom dus nooit onder de 14% BF. Dat wil ik komende 2 jaar ook zeker niet:P

franckylanssens

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
2 aug 2007
Lengte
1m80
Massa
80kg
later zal ik mssn ook wel meedoen, maar is nu nog te vroeg voor mij, ben nog maar begonnen op 1 aug

punani

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
31 okt 2004
Volgend jaar komt het er ook niet van. Het was allang bekend dat er een contest zou komen. De reden is dat 80% van de members hier niet eens trainen.
zo true hehe :D:D:D

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 sep 2003
Ok, volgend jaar doe ik wel mee :)

Is het ook verdeeld in leeftijd categorieën? en naturel en niet-naturel?

Nee .. er is geen categorie-verdeling.. iedereen word "op een hoop gegooit " en moeten dus tegen elkaar uitkomen.. Dus wel - geen AAS. Ecto of Meso enzovoort worden met elkaar vergeleken .. dat is ook de reden dat ik niet weer mee doe, het is me vorig jaar zeer slecht bevallen.

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
6 apr 2003
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Nee .. er is geen categorie-verdeling.. iedereen word "op een hoop gegooit " en moeten dus tegen elkaar uitkomen.. Dus wel - geen AAS. Ecto of Meso enzovoort worden met elkaar vergeleken .. dat is ook de reden dat ik niet weer mee doe, het is me vorig jaar zeer slecht bevallen.

Ach waarom man? Alsof op een echte wedstrijd er onderscheid is?

Je moet zo contest niet zo serieus nemen en gewoon zoveel mogelijk vriendjes hebben die op je stemmen wil je een beetje hoog komen.

Of dacht je echt dat het 100% om een persoonsfysiek ging. :p

benchMarc

AKA The Jesus
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 nov 2002
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Je moet het idd niet zo serieus nemen. Het is gewoon jammer dat de contest steeds op het randje ligt van wel of niet doorgaan, omdat er zoveel mensen zijn die het er niet voor over hebben om gewoon ff mee te doen voor de fun. Ik heb het vorig jaar ook gedaan, ook al wist ik donders goed dat ik geen kans zou maken.

Dit jaar sla ik wel over, aangezien ik er niet meer veel voor heb gedaan.

Met zoveel members die een gallery hebben moet een contest toch gewoon lukken?

OP
Big-T

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Volgend jaar komt het er ook niet van. Het was allang bekend dat er een contest zou komen. De reden is dat 80% van de members hier niet eens trainen.
Niet zo negatief, het is elk jaar gelukt sinds begin maar ik geef toe dat het dit jaar eerder komt door slechte timing van mijn kant :)

80% niet trainen is zeker niet juist, het zal eerder een 50/50 zijn.

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
6 apr 2003
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Niet zo negatief, het is elk jaar gelukt sinds begin maar ik geef toe dat het dit jaar eerder komt door slechte timing van mijn kant :)

80% niet trainen is zeker niet juist, het zal eerder een 50/50 zijn.

Nou tyl, geef zelf toe. Dit is niet negatief , maar gewoon wat algemene bekendheid naar boven halen. :D

Hoor ik daar een poll!

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
6 apr 2003
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
En w8 eens. 20 mensen zeggen ja. Waarom benader je die dan niet?

Jamesss

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
10 apr 2006
Lengte
1m78
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Als er mensen tekort zijn wil ik wel die foto insturen van mijn gallery. Daarmee win ik zeker niet maar als ik de contest kan helpen doe ik dat wel. Heb alleen niks met benen erop. Ben nu een grote vochtballon dus ga nu geen fotos maken :D

Dietmar

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
1 jan 2003
Hey

Ja heb nog enkele foto's van cut liggen
groeten

Naar boven