XXL Nutrition

Interesse voor DBB Foto Contest dit jaar? (1 bezoeker)

Zou jij deelnemen aan foto contest dit jaar?


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Vroeg me af of er interesse is voor een nieuwe editie van de dbb foto contest dit jaar. Vraag is wie heeft er gecut en wie heeft daar nog foto's van. OF wie staat er nu nog scherp bij om foto's te nemen. Dus graag ff laten weten of er animo voor is dan kunnen we het eventueel organiseren voor Oktober of November!
 
Ik heb er interesse in, heb alleen geen fullbodypics
 
Volgend jaar doe ik mee :o
 
Of gewoon in 2008 in het voorjaar, dan staan de meeste er het best bij.
 
Is altijd wel leuk die contest, dus waarom niet?
 
I'm in, dan liever november dan oktober :D dan heb ik nog even de tijd.
 
ik weet niet of ik wel mag meedoen :o
 
Volgend jaar, T. Heb nog geen foto's geplaatst (noch gemaakt) en de perfectionist zelve als ik ben is nog niet geheel tevreden.

ik weet niet of ik wel mag meedoen :o

Why not?
 
Mag ik meedoen? Ben 2.5 week uit. :D:D:D:D
 
Mag me titel toch wel verdedigen ?
 
Met een bf van 16% lijkt me dat niet slim :D
 
Vroeg me af of er interesse is voor een nieuwe editie van de dbb foto contest dit jaar. Vraag is wie heeft er gecut en wie heeft daar nog foto's van. OF wie staat er nu nog scherp bij om foto's te nemen. Dus graag ff laten weten of er animo voor is dan kunnen we het eventueel organiseren voor Oktober of November!

Wat zijn de minimum vereisten qua verhoudingen grootte van spieren en lichaamslengte? Ik maak nog lang geen kans maar alsnog interessant om te weten.
 
Er zijn geen minimum vereisten, alleen boven een aantal posts/geregte dagen zitten. Ook full body pic is nodig.
 
vind het een goed initiatief en zal binnen een jaar wel een goede foto posten maar nu heb ik gewoon geen enkele kans.
 
Er zijn geen minimum vereisten, alleen boven een aantal posts/geregte dagen zitten. Ook full body pic is nodig.

Oh ik dacht dat je niet mocht meedoen als je wedstrijd had gedaan?
 
Dat waren vorig jaar idd de regels. .. Geen wedstrijdjongens en geen AAS ...
 
Er zijn geen minimum vereisten, alleen boven een aantal posts/geregte dagen zitten. Ook full body pic is nodig.

hmmmz, die heb ik dus niet, wel van benen+rug+voorkant ieder een pic, niet goed genoeg?
 
Back
Naar boven