MuscleMeat

intermittant fasting 20u + progressie spiermassa

Bezoekers in dit topic

Mansteinia

Cool Novice
Lid geworden
2 jun 2022
Berichten
72
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Dag mensen

Zijn er hier op het forum mensen die positieve ervaringen hebben met alle voeding rondom een dagelijkse training te nemen en dan de rest van de dag enkel water of bv. koffie drinken, en hierbij dus spiergroei en vetverbranding bereiken?


Bedankt
 
Intermittent fasting, puur alleen tracken, low-carb zijn imo gewoon manieren om af te vallen/om op gewicht te blijven/whatever. Je kiest wat het fijnste voor je gaat werken en wat je de rest van je leven kunt volhouden. Er is hier geen beste oplossing, alleen de beste voor jou. Alle bijkomende voordelen die genoemd worden zijn op zijn best zo minimaal dat we ons hier niet mee bezig hoeven te houden, tenzij we ergens last van hebben ofzo (e.g. diabetes)

Dus mijn positieve ervaring met tracken zegt niets over jou beoogde doel/plan

Dus minder zoeken naar een perfecte oplossing, gewoon een beetje zoeken naar de opties en dan bij jezelf te raden gaan wat goed bij je past. Plat slaan en simpel houden, hoe krijg ik meer/minder kcal bij mijzelf naar binnen. E.g. mijn hekel punt is 's avonds en anders word ik wakker van de honger, dus dat ik in de avond nog wat neem gaat mij enorm helpen. Hoe krom is het dat we hier van af zouden stappen omdat Harry ImTheFuckinKnowAll zou zeggen dat het echt beter is om niet in de avond iets te eten? Nee wakker worden van de honger, dat gaat helpen bij die spiergroei ;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven