MuscleMeat

Intermittent fasting trainen en voeding

Bezoekers in dit topic

Mattinski

Novice
Lid geworden
29 sep 2016
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
75kg
Hey mensen,

Ik ben nu sinds 2 weken begonnen met Intermittent fasting en ik moet eerlijk toegeven, het voelt goed! Ik heb helaas nog een onevenwichtige lichaam. Mijn benen en billen zijn fors en m'n bovenlichaam is smal en mager. Oftewel een echte skinny-fat person.

Om dit te veranderen ben ik dus bezig met intermittent fasting, omdat in het verleden mijn lichaam niet goed reageerde op muscle gain producten. Ik volg m'n voedselinname dagelijks tot in de details. Zie hieronder mijn voeding.


Voedingschema:


Break fast om 14 uur:
4 broodjes met kipfilet en een proteïne bar: 60g E / 71g K / 16g V

Diner om 17:30 uur:
Verschillende soorten maaltijden met nadruk om eiwitten. Gemiddelde Macro inname: 60g E / 50g K / 29g V

Snack om 21:30 uur:
Eiwitshake van 2 of meer schepjes zo om de dag en de overige eiwitten binnen te krijgen.

In totaal per dag krijg ik de volgende macro's binnen: 200g E / 140g K / 50g V

In combinatie met IF ben ik drie keer in de week aan het sporten in m'n eigen home gym.

Elke maandag, woensdag en vrijdag train in de volgende compound oefeningen:
  1. Bench press 5x15x15kg
  2. Back press 5x10x10kg
  3. Barbell row 5x15x9kg
  4. Barbell curl 5x12x9kg
Ik merk dat met elke trainingssessie ik meer kan tillen. Dus dat lijkt mij goed.

Hebben jullie nog tips of verbeterpunten voor me?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij klopt je voedingsschema niet helemaal. Als ik naar je twee maaltijden kijk kom je met twee schepjes Whey niet aan die 200g eiwit.

Maak eens een voedingsschema met behulp van de excel van marina1975 bijvoorbeeld.

Wellicht kun je ook iets voor je benen toevoegen aan je schema. Je zou ook kunnen starten met 5x5 stronglifts of een goed UB/LB schema.
 
Ik zou eerder wat anders kiezen dan die proteine bar om 14u.

En ik zou benen ook trainen. Ik heb echt nog nooit iemand gezien waarvan de benen voorliepen op zn lichaam.

ik vind uw trainingsschema maar niks. Borst ,rug en biceps. Niks benen. Waarom wel biceps en geen triceps?
 
Back
Naar boven