MuscleMeat

Intermittent fasting

Bezoekers in dit topic

BLDWRK

Novice
Lid geworden
4 apr 2019
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
12%
Hey DBB'ers

Ik ben al een tijdje van plan aan het overwegen om if te proberen heb er al veel over opgezocht en wil het zeker doen voor de gezondheidsvoordelen nu heb ik enkel schrik om spiermassa te verliezen ik ben van plan het 16/8 fast te doen en ga proberen hetzelfde aantal kcal te blijven eten als nu ik hoop hiermee droger te worden en gewoon hetzelfde aantal massa te behouden hebben hier mensen ervaring mee? Of wat denken jullie is if een no go voor spiermassa..
 
Je zal er net zo veel of weinig spiermassa in een cut mee verliezen als elk andere methode om te cutten. Hangt af wat voor calorietekort je aanhoud.
IF is voor sommige mensen handig om langer verzadigd te blijven door de grotere maaltijden, andere vinden het fijner om frequenter kleinere maaltijden te eten.
Of IF 'beter' is dan een normale cut is erg discutabel. Slechter is het verder ook weer niet.
 
In het algemeen heb ik altijd een vrij laag vet percentage en kom ik niet zo snel massa aan, daarom heb ik een beetje schrik maar zal het eens uitproberen heb nog nooit eerder geprobeerd om me echt droog te zetten
 
Stel je zou in een caloric surplus zitten je eten zit goed en trainingen kan je dan met if spiermassa opbouwen ook? Of kan dit niet als je 16 uur vast .
 
Als je meer kcal binnen krijgt dan je nodig hebt groei je, if of niet. Het is voor sommige alleen moeilijker om tijdens je bulk al je kcal binnen te krijgen. Voor de rest kan dit prima.
 
Back
Naar boven