AndroidHealthClinic

international pharmaceuticals methandione: echt of nep? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

anonimous

Novice
Lid geworden
7 jan 2013
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
79kg
Hallo iedereen,

Laatst heb ik samen met een vriend een oral kuurtje gekocht namelijk Dianabol - Methandienone.
Alleen krijg ik steeds meer het idee dat ik opgelicht ben.

Kunnen jullie me helpen te bepalen om de echtheid van de pilletjes te traceren?

Ik gebruik ze nu al 2 en een halve week lang a 5mg x5 per dag.
Voor de rest merk ik nog geen symtomen dat de dianabol aan het werken is, denk aan: Meer kracht, Vocht retentie of het bijkomen in gewicht.

Voor de rest let ik goed op mij dieet en train ik 4 - 5 maal per week.

laatst las ik op dit forum dat de pilletjes een soort van smaak zouden hebben terwijl deze ronde blauwe pilletjes totaal geen smaak hebben.
Verder is op het etiket van het potje de naam Methandienone verkeerd gespeld: namelijk Methadione en zijn de pilletjes vrij broos (breken makkelijk. Ik heb al enkele pillen gebroken of verbrijzeld in het potje zitten.)

Kunnen jullie mij vertellen of ik opgelicht ben of niet?

Afbeelding van potje met batchnummer:

http://www.image-share.com/ijpg-1981-161.html


Bij voorbaat dank,

Tom

p.s Ik zie tot mijn spijt nu pas dat ik in de verkeerde sectie heb gepost. Mijn verontschuldiging hiervoor. Wellicht kan een admin de post voor mij verplaatsen?
 
Laatst bewerkt:
foto, batchnummer, hier kunnen we niets mee.
 
Als je 0 krachtgains of vocht hebt van dbol is het wel fake lijkt me
 
Hey iedereen,

Ik heb laatst samen met een vriend een oral kuurtje gekocht.
Alleen begin ik steeds meer te denken dat ik opgelicht ben.
Kunnen jullie me helpen te bepalen of de pilletjes nep zijn?
Ik voel zowiezo helemaal niks ervan, neem er 5 per dag al 2,5 weken lang.
Ik kreeg ook niet meer zin om te trainen, en ook niet meer kracht.
Ik eet goed en heel gezond en train 5x in de week.
Ik merkte wel dat ik beter train met no xplode, maar
Als ik geen noxplode gebruik is het gewoon hetzelfde als normaal.

Ik vond het al raar dat het ronde blauwe pilletjes waren, en dat de naam methandione
Verkeerd getypt is. Iemand bekend met de egte pilletjes?
Ook smaken de pillletjes helemaal nergens naar.. dus ook niet bitter.
De pilletjes zijn ook vrij broos, er zitten best veel half kapotte bij.
Ben ik opgelicht?



Met vriendelijke groet, Tom

ik at een eitje en kreeg niet meer zin om te kippen en ik kon ook geen eitje leggen....

en hoe weetje of je genoeg neemt? pakje dan 2 afgebroken stuk en als het even groot is als de hele dan maar gewoon nemen? kan zijn dat je alleen bindmiddel hebt :P
 
Zoals jullie kunnen zien heb ik even mijn post aangepast aangezien ik nu achter een computer zit en niet op de telefoon.

Ik hoop hiermee wat meer duidelijkheid te scheppen.

---------- Post toegevoegd Mon 7 Jan 2013 om 13:16 ----------

ik at een eitje en kreeg niet meer zin om te kippen en ik kon ook geen eitje leggen....

en hoe weetje of je genoeg neemt? pakje dan 2 afgebroken stuk en als het even groot is als de hele dan maar gewoon nemen? kan zijn dat je alleen bindmiddel hebt :P

Ik heb de afgebroken stukken overgeslagen voor zover ik de pillen gebruikt heb.
 
Laatst bewerkt:
Wat is methandione?? Ofwel is het methandienone of methandrostenolone aka dianabol!
 
Hieruit kan ik dan halen dat het fake is?
 
Laatst bewerkt:
IP was ooit een goed UG , maar ze zijn opgerold geweest. Dus die nieuwe batches zijn idd dan niet helemaal te vertrouwen. Zeker niet op Dbol na 2 weken zonder effect , de wraps waren eerst ook altijd groen meen ik.

Bovenstaand is btw gebaseerd op "horen zeggen" wel heb ik vroeger goede gear van IP gehad.

Ow en verkeerde sectie zie ik.
 
Wat ongelovelijk slechte namaak, de naam klopt alleen al van geen kant! hahaha
 
Dom want dbol kost geen fluit heb al dianabol gebruikt van 9e per 100 tabs en was prima.
 
Bedankt voor al jullie reactie's! :) Ik heb de dealer hier op aangesproken die zich naar mijn verbazig wel verontschuldigde en zei dat hij geld terug zou geven of voor andere gear zou zoeken. Nu ben ik natuurlijk voor de eerste keuzen gegaan.
 
Back
Naar boven