Fitness Seller

Internetprovider: Alice (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
6.493
Waardering
2
Iemand ervaring met Alice?
Aangezien mijn abbo bij Orange niet meer is wat het geweest was ( steeds langzamere downloadsnelheden ) en Orange Nederland wordt overgenomen door T-Mobile verwacht ik een stijging van de kosten en nog meer drama met internet.
Kortom redenen genoeg om een opstap te overwegen.
Maar zijn er al mensen die op het punt van overstappen staan of al bij Alice zitten?
Laat eens weten wat jullie ervaring is!
 
Ik wil overstappen maar kijk het nog even aan wat voor ervaringen er worden gedeeld op GOT (tweakers.net). Scheelt me straks 40 euro per maand dus wel het overwegen waard om over te stappen.
 
Ik wil overstappen maar kijk het nog even aan wat voor ervaringen er worden gedeeld op GOT (tweakers.net). Scheelt me straks 40 euro per maand dus wel het overwegen waard om over te stappen.

Net als mij dus het zal mij 30 euro schelen persoonlijk vind ik dat een bedrag om zeer zeker de gok te wagen op jaarbasis is het een aardig bedrag.
Weet je trouwens ook waar de Alice speedtest staat op hun site kan ik zo 1,2,3 niks vinden.
 
Het is BBned, zit dus wel goed met de snelheid. Er zit eigenlijk niks meer tussen Alice en het BBned netwerk omdat Alice een dochter is van BBned.
 
Hoeveel betalen jullie en wat krijg je terug?

Wij (=Belgen) betalen hier 40€ (!) voor 10gig downloadlimiet en 4mb lijn...
 
Nu 69 euro voor 15 mbit/s en geen downloadlimiet. Bij Alice zo'n 16 tot 20 mbit/s voor 29,95 euro en eveneens geen downloadlimiet.
 
ik betaal rond de 40/50 euri voor internet+telefonie!
( de ene keer betaal ik meer dan de andere keer, maar dit komt door meer bellen )
Ik heb een snelheid ik kan beter zeggen van 20mb en daadwerkelijk heb ik wel redelijk vaak 2045kb/s gehaald tijdens downloaden.
Na wat geouwehoer kom ik nu op 1300/1600kb/s en dat schommelt constant en totaal niet stabiel.
En ik heb geen datalimiet in Nederland is dat bijna overaal verdwenen.
 
Yup Belgie is er om gekent slechtste internet providers en voorwaarde van heel europa echt k*t :mad:
 
Back
Naar boven