Fitness Seller

interval training met bokszak

Bezoekers in dit topic

fred00

Novice
Lid geworden
27 sep 2012
Berichten
22
Waardering
0
Lengte
1m78
Thuis fitness, alleen dan net een beetje anders.Op een enorme bokszak van 1.80, lekker zwaar en geweldig om mee te trainen. In plaats van alleen te boksen kun je een zware interval training doen.
Met een interval training train je steeds een vastgestelde tijd met daartussen een rustpauze.
•1 minuut boksen
•1 minuut rust
•1 minuut squatten
•1 minuut rust
•1 minuut crunches
•1 minuut rust
•1 minuut opdrukken
•1 minuut rust
•Herhalen
Na een half uur ben je behoorlijk kapot en gutst het zweet langs je gezicht, de ideale thuisfitness!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een onzin, beter gewoon je trainingen apart doen.
Een half uur hill-sprint dan ben je ook wel kapot, kijk anders ook eens op rosstraining.com voor meer ideeën.

O ja, misschien ook even de spelfouten uit je website halen.
 
Haha zijn dingen die een 16 jarige nog kan verzinnen.Vind je eerste post waar je heel subtiel je eigen site probeert te promotentoch creatiever:rolleyes:
Hallo,

Ik wil graag beginnen met fitness maar wil daar begeleiding bij iemand die met me mee kijkt met mijn voeding en me help een goede basis te leggen maar wil ook niet echt een personaltrainer...

ik ben via het internet beland bij de webpagina body & Power www.bodyenpower.nl zij bieden een pakket aan om de beginner van fitness te begeleiden online met voedingsleer en fitness .

hun aanpak spreekt mij aan maar Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met hun en of online begeleiding effectief kan zijn ??



gr
 
Back
Naar boven