MuscleMeat

Interview: de wereld door de ogen van prijsvechter Alistair Overeem

Bezoekers in dit topic

Mooi dat ie ook gewoon zegt dat als die een klap incasseert, het vrij snel over is. Lekker luchtig gesprek zo. Thanks voor 't posten!
 
Opvallend dat nederlandse vechters een lage incaseringvermogen hebben. Badr hari van het zelfde. Offensief zijn ze enorm goed maar defensief en vooral dat vlak op het incasseren zijn ze zwak
 
Nice bedankt, heb ik de komende 2 uur ff wat te kijken.

Heb ik zijn partij van laatst toch anders beleeft. Vond het een vrij matige/saaie pot om naar te kijken.
 
Laatst bewerkt:
Opvallend dat nederlandse vechters een lage incaseringvermogen hebben. Badr hari van het zelfde. Offensief zijn ze enorm goed maar defensief en vooral dat vlak op het incasseren zijn ze zwak

Valt wel mee volgens mij? Echt een glazen kin hebben alleen Overeem en Hari. Maar een Schilt, Hoost, Rutten, Bonjasky stonden toch niet echt bekend omdat ze weinig konden incasseren. Kan anderzijds ook geen vechter met een betonnen kin zoals Nelson of Hunt opnoemen van Nederlandse zijde.

Het zou mooi zijn als Overeem door zou gaan tot zijn 40e. in 2010 na zijn k-1 overwinning zei hij nog 3 a 4 jaar mee te kunnen. Blijft toch altijd zonde, dat ouder worden.
 
Peter Aerts heeft wel een aardige kin.
 
Ik wil Overeem ook nog wel een tijd bezig zien.

Maar ik hoop van Struve ook snel terug te zien. Die is nog jong en zou zijn top nog moeten bereiken volgens verschillende insiders. Spijtig dat hij die tegenslagen had.

Hij staat gepland voor 1 augustus vs Noqueira. Lijkt me leuk!
 
Valt wel mee volgens mij? Echt een glazen kin hebben alleen Overeem en Hari. Maar een Schilt, Hoost, Rutten, Bonjasky stonden toch niet echt bekend omdat ze weinig konden incasseren. Kan anderzijds ook geen vechter met een betonnen kin zoals Nelson of Hunt opnoemen van Nederlandse zijde.

Mousasi komt bij naar boven als we het over iron chins hebben. Gozer is in 12 jaar/49 prof fights nog nooit knock down gekregen dacht ik en heeft tegenover aardig wat power punchers gestaan.

eTEKAwK.gif
 
Back
Naar boven