Fitness Seller

Interview, iffb-pro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou in veel andere sporten, zoals de fietssport is het ook zo erg.
Een vriend van mijn fietsmaatje had prof kunnen worden.. heeft hij niet gedaan omdat hij geen zin had in alle 'hulpmiddelen'.
Ik begrijp nu ook wel waarom Ullrich zo aankwam in de winter.. niet van moeder's stamppot maar omdat er uit potjes gesnoept en gespoten moest worden.. Of, door bulken, maar ik ben inmiddels al aardig gedesillusioneerd..
Ook aardig verdacht die teelbalkanker van Lance Armstrong...

In- en intriest dit allemaal.. des te meer reden om naturel te blijven en gewoon amateursport te bedrijven.

Espi
 
Denk je dat Lance gebruikt? Het wordt natuurlijk links en rechts ontkent, maar ja, wat verwacht je anders? Ik vind het wel opvallend dat hij zo overtuigend zoveel wint, heeft hij BC als 'arts' :D?
 
Nee, ene Ferrari, daarbij vergeleken is BC een krantenjongen die suppl. verkoopt. Niets ten nadele van BC, een expert, 100%, maar die ferrari is de meest controversiele naam in de wielersport op Willie Voet en dat zwijn van een Virenque na.

En dat Armstrong wint, dat heeft gewoon te maken met het feit dat; hij een absoluut top team heeft, 110% wilskracht, een dijk van een voorbereiding en misschien wat meer aanleg. Want zo allround als dat hij is, zo zijn er maar weinig. Ik hoop dat 'ie er nog een paar wint, dan is het de grootste allertijden. En dat na teelbalkanker, hij verdient het gewoon.
 
Ja, Lance is ook al zo gedreven.. hij was trouwens een heel goed triatleet en won veel. Pas na zijn ziekte toen hij veel spieren in zijn bovenlijf kwijt was geraakt, was hij licht genoeg om bergop mee te kunnen met de berggeiten.
onder wielrenners is het tegenovergestelde gaande van in de bodybuilderswereld: licht, lichter, lichtst (zie anorexia van Leontien (toen nog) van Moorsel. Nu schijnt lijnen het belangrijkste sociale gespreksonderwerp van wielrenners te zijn..

Over Lance hoorde ik dat hij evt in 2005 van plan was (weer) aan Ironman mee te doen.. (da's de Tour de France voor triatleten, wedstrijd in Hawaii)
 
Originally posted by Jordees
Wat ik niet snap is het volgende:

Als het je droom is de beste te worden of de mooiste, dan moet deze toch in duigen vallen op het moment dat je hoort hoe het er in die wereld aan toe gaat? Als je je als mannelijke hoer moet verkopen om genoeg drugs te kunnen kopen dan gaan je ogen toch open?

Ik snap dat mensen veel over hebben om hun doel te bereiken, maar er zijn natuurlijk grenzen.

Eerste snap ik er ook niets van tot ik een artikel las van een va die jongens. Vroeger gepest en vernederd nu staan er duizende mensen naar zijn lichaam te staren. Tis ook vaak iets psyhisch als je leest vinden de meeste pro s hun eigen lichaam ook niet mooi. Ze verdienen er hun geld mee thats it.
 
Gevangen in hun eigen lijf.. zo zie ik het.. veroordeeld tot eeuwig drugsgebruik..
En dat zijn jullie voorbeelden ??? Ik hoop het niet..
 
Het is gewoon een wereld appart, of je bent ervoor of ertegen.
Voor die jongens is het hun leven, en ze moeten hun boterham ermee verdienen, de gezondheidschade nemen ze erbij omdat het aan de top niet anders kan. Natuurlijk zouden ze liever minder gebruiken, maar het publiek en de jury wil nu eenmaal freaks op het podium, er is gewoon geen uitweg eens je in dat wereldje zit.
 
Geen enkele topsport is gezond, mischien schaken ofsow :D Kijk naar de vroegere duitse turnsters, de bulgaarse gewichtsheffer, wielrenners, enz... overal wordt veel rommel gebruikt..

Kijk naar de 100 m sprinter, denk je dat dat natural body's zijn??

Marathonlopers, bekijk die eens...

Topsport = ongezond..
 
Originally posted by soulreaver
Geen enkele topsport is gezond, mischien schaken ofsow :D Kijk naar de vroegere duitse turnsters, de bulgaarse gewichtsheffer, wielrenners, enz... overal wordt veel rommel gebruikt..

Kijk naar de 100 m sprinter, denk je dat dat natural body's zijn??

Marathonlopers, bekijk die eens...

Topsport = ongezond..

Agree!
 
Originally posted by Zwier
Eerste snap ik er ook niets van tot ik een artikel las van een va die jongens. Vroeger gepest en vernederd nu staan er duizende mensen naar zijn lichaam te staren....
Als ik het 'Voorstellen' forum lees krijg ik vaak de indruk dat veel mensen hier ook met BB beginnen uit een enorme ontevredenheid met hun lichaam (bijna neigend naar complex/minderwaardigheidsgevoel?). Kan een goede motivator zijn, ik vraag me dan alleen af wanneer je dan wel tevreden bent. Is het ooit goed?
Tuurlijk vind ik een gespierd lichaam mooier dan ongespierd, maar om nou te zeggen dat ik echt grote problemen had met hoe ik was, nee. Op elk moment moet je happy zijn met je lichaam, wel strevend naar nog wat 'aanpassingen'. Hoe kijken jullie hier tegen aan?
 
Originally posted by oldy
Als ik het 'Voorstellen' forum lees krijg ik vaak de indruk dat veel mensen hier ook met BB beginnen uit een enorme ontevredenheid met hun lichaam (bijna neigend naar complex/minderwaardigheidsgevoel?). Kan een goede motivator zijn, ik vraag me dan alleen af wanneer je dan wel tevreden bent. Is het ooit goed?
Tuurlijk vind ik een gespierd lichaam mooier dan ongespierd, maar om nou te zeggen dat ik echt grote problemen had met hoe ik was, nee. Op elk moment moet je happy zijn met je lichaam, wel strevend naar nog wat 'aanpassingen'. Hoe kijken jullie hier tegen aan?

Ik was echt niet tevreden... Ik was toen 1.65 m en 78 kg. een klein dik propje, ik zag er niet uit, ben toen fiks gegroeid in de lengte en gaan trainen en ben nu 1.96m en 100 kg. maar wel heel wat minder vet als toen..

Nu ben ik ook niet tevreden, maar ik heb geen schaamte en minderwaardigheid. Nu is het meer de ontevredenheid omdat ik groter wil, je legt de lat voor jezelf steeds hoger waardoor je je motivatie op peil houdt..

Eerst wilde ik 100 kg. wegen, ik dacht dat lukt nooit, nu weeg ik 100 en wil ik 120..
 
Ik vond het een heel bruut verhaal. Het kon natuurlijk niet goed zijn, maar dat het zo erg was? Is dit een betrouwbaar interview?
 
Ik denk het niet. Ik kan niet voorstellen dat jongens als thorvildson en cutler speed naar binnen werken. Van colleman nog wel omdat je als je zijn video ziet hij gewoon echt helemaal gek is vind ik dan.

op bb.com vermoeden ze trouwens op verschillende bords dat ifbb pro undercover craig titus is.
 
Originally posted by soulreaver
Geen enkele topsport is gezond, mischien schaken ofsow


Ook niet...daar gebruiken ze in de top betablockers.
 
Tja...het is treurig...maar deze verhalen zijn helaas wel waar. Ik vind overigens die $60.000 nog matig. Ik heb reeds veel hogere bedragen gehoort (tussen de $80.000 en $120.000).
Wat ik alleen niet snap is dat de prof in dit intervieuw er ook over klaagt. Stop er dan gewoon mee zeg!
 
Misschien kan hij wel niks anders?
 
Als hij stopt heeft hij 1. geen geld meer, wat maakt geen spullen meer om te groeien dus zoiezo zijn lichaam kwijt en zonder geld geen luxe leventje meer.
2. zijn levens droom is om te winnen, dat kan alleen als hij meedraait in dit wereldtje.

De prijzen zijn gewoon te laag, als je ziet wat andere atleten verdienen gewoon al om mee te doen denk aan voetbal, golf, snooker etc., en wat hun ervoor moeten doen om een beetje geld te verdienen.
Wat mij betrefd zit alle schuld bij de organisators, zij verdienen de grote bedragen terwijl de BB zichzelf kapot moeten spuiten om aan hun inkomsten te komen.
 
Originally posted by admin
Als hij stopt heeft hij 1. geen geld meer, wat maakt geen spullen meer om te groeien dus zoiezo zijn lichaam kwijt en zonder geld geen luxe leventje meer.
Tja...ander werk misschien. Ik bedoel...wat doe de jij als je je werk niet leuk meer vind, of erger, ontslagen wordt. Zoek je toch ook ander werk? En ja, je inkomen kan er dan door dalen.

Originally posted by admin

2. zijn levens droom is om te winnen, dat kan alleen als hij meedraait in dit wereldtje.
Als het zijn droom is, dan WIL hij dus niet stoppen.
 
Ik denk dat je het pas begrijpt als je er zelf inzit... je hebt gelijk dat ze de keuze hebben om te stoppen. maar in de realiteit is dat geen optie, gewoon omdat het hun leven is.
Meeste van die jongens heben geen studies gedaan, kunnen niets anders dan BB dus als ze 'ander werk' moeten zoeken dan zullen ze niet snel iets vinden.
Maar het ergste is toch dat ze zo slecht betaald worden in verhouding met andere sporten.
 
Back
Naar boven