AndroidHealthClinic

interview met rubensossa

Bezoekers in dit topic

Hee mensen,

Kreeg gisteren dit mailtje:

Hoi Ruben,

Op dit moment sta je bij de "Top 100 van 365 verwijzende pagina's" op nummer 8 met 5268 hits met je interview, het word dus echt ontzettend goed bekeken vanuit geheel Europa. Ik ben van plan om de interviews later nog te vertalen in het Engels en Duits, dat is toch leuker voor die bezoekers.
De reacties van de mensen om me heen zijn ook positief en op dit moment staat het interview ook bij www.be-fit-nutrition.nl en daar komt het qua opzet en kleur helemaal goed uit de verf!

Groet en tot later,
Maurice
Be-Fitshop


dus jongens, bedankt voor jullie bijdrage, dat jullie ff de moeite hebben genomen om het interview te bekijken!! :thumbs:
 
is wel leuk ja... ben je daarvoor toevallig naar befit brunssum geweest?..
 
Leuk te horen, maar het is en blijft ook een leuk artikel om te lezen.
 
altijd leuk.. :thumbs:


ik weet nog wel vorige week toen ik bij de koningin op visite was.. toen kwam bush nog ff langs voor tips van mij..
En ik vind het ook nog steeds leuk dat al die staatshoofden mij willen intervieuwen voor coïtustips.. J/K
 
echt leuk. ik wil niet muf doen, maar jij had toch een PH kuurtje gedaan? al vind ik je een mooie solide fysiek hebben
 
erg leuk, moet je zeker opslaan, uitprinten en bewaren!
Ik zou me ook wel vereerd voelen...
 
Leuk man! Hoe ben je met die leute in contact gekomen ruben?

- edit, ik heb het al in het interview gelezen :)
 
Leuk bro!

Ik kan het echter niet laten om te zeggen dat je aan je lower-body moet werken :D! Sinds ik (bijna) nooit meer tot failure squat, heb ik nooit meer kotsneigingen gehad, dus misschien is dit een aanrader voor je!

Je biceps zijn huge(as always)!
 
leuk stuk om te lezen. imo heb je juiste dingen verteld.
 
Back
Naar boven